Praatgroep Voetbalkoorts 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Dat klopt niet Leo
    Er is 1 extra item te koop voor 75tg die onpasseerbare verdediging dus tegelijk kopen is net zo duur/goedkoop

Borkie, daisy17858 en sky57 vinden dit leuk.
  2. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

De staak ook gehaald en voor de rest zien we wel wat ik nog haal .

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Bijna de staak binnen:music:

4. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ok Ron alleen bij mij zie je niet wat bij de wolkenrij hoort maar had wel begrepen dat bp niet in de war was, maar dat ik het moest zijn.

5. sky57

sky57 Forum prof

Al 135 munten bij elkaar gesprokkeld. Helaas zijn nu mijn rubberen ballen op:(

Borkie, -mikmak-, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

ik heb voldoende voetbalrozen, wat moet ik plaatsen om aan meer rubberbandballen te komen?
    Ik heb vaak te veel event gewassen, maar kan het event toch niet afmaken.
    groet ronald.

Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik weet niet in welk level je zit. Je zou in ieder geval in de nacht een lang gewas kunnen neerzetten, dat je morgenochtend kunt oogsten als je weer achter je computer zit. Dus zo snel mogelijk oogsten als iets klaar is, dat levert de meeste drops op.
    Eventgewas is in jouw geval dus te kort voor de nacht, je gaat drops tekort komen.
    Mocht je toevallig een lang gewas veredeld hebben, waardoor het sneller klaar is, dan is dat een goed keuze. Mits je het kunt oogsten zodra het klaar is.

En sturen je buurtjes je wel trouw een dropitem?

sky57, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. klakje

klakje Oudgediende

Ik kom er nu ook achter dat als je niet goed over de eerste gaat je de 3 punten mist, opletten dus. Wat ook opvalt bij mij is de grote verschillen in ballen krijgen. Twee keer een compleet veld geoogst met hetzelfde gewas, maar wel 10 voetballen verschil. Weet niet hoe dat komt dacht dat alles uitgerekend werd hoe meer ep hoe meer ballen

9. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Met een beetje geluk (9 per keer) nog 4x scoren.
    Dan heb ik de wolkenrij plus items binnen.
    Ik heb nu 168 muntjes.xD
    Ik probeer telkens de gemakkelijkste weg te nemen.
    Ik kijk niet naar de prijzen onderweg
    Net per ongeluk de verkeerde goal gekozen, dus 8 muntjes ipv 9. :oops:

sky57 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Door druk rl de laatste dagen niet veel kunnen doen.:cry: Nu eindelijk kleine veldjes liggen, proberen snel een voorraad witte en zwarte rozen te maken. Dan ook eindelijk een keertje gaan schieten. Zal wel morgenochtend worden :music:
    Eerst dus maar kijken hoeveel muntjes ik nog kan binnen halen, voordat ik beslis wat ik ermee ga doen .

sky57, Borkie en Farmer121965 vinden dit leuk.
  11. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

langzaam maar zeker spaar ik muntjes, heb er nu 98. Rubberbandballen zat maar de rozen zijn zo snel weer op:eek:. Verwacht tussen nu en woensdag nog wel een leuk aantal bij elkaar te halen voor de staak en wat extra's.

12. vinc05

vinc05 Forum freak

Wolkenrij binnen helemaal tevreden

13. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik probeer de sieritems van de wolkenrij 2012 bijeen te sparen. Ik heb namelijk wel de wolkenrij, maar geen sieritems (meer). Ik speelde toen maar net het spel. Daarna zie ik wel of ik nog aan stekjes of stallen toekom.

14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Na een lange dag 1 potje voetbal gespeeld, had ik beter niet kunnen doen want bij het doel pakte de keeper elke keer mijn bal :(. Dus maar 3 stermunten. Ben er mee gestopt. Morgen weer fris en fruitig verder.

15. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

je hebt toch 5 ballen....de andere al eerder kwijt geraakt?

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Die keeper heeft 3 ballen van mij gepakt, ik was er ook al 2 kwijt omdat ik de verkeerde route had gekozen :(. Morgen meer gelukt hopelijk.

17. spelboyke

spelboyke Oudgediende

Tot nu toe heb ik de nieuwe wolkenrij,sv,wk ballon 2011 en de stallen binnen:)morgen weer verder.

Laatste bewerkt: 12 Juni 2016
  18. Leo.netten

Leo.netten Teller

Hier ook de wolkenrij binnen nu overal xxl bomen staan voor de drops. Gewassen genoeg voor wat extra dingen.

19. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Veld 5 is moeilijk zeg! Keeper steeds mijn bal dus maar 3 muntjes. Morgen maar eens zoonlief het laten doen.

20. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.