Praatgroep Voetbalkoorts 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ga gewoon beginnen en de munten bij elkaar sparen de stallen en stekjes is het doel. Alles wat dan nog wil binnen komen is mooi meegenomen.
    Allemaal veel suc6
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan hoop ik dat je een leuke week hebt. We missen allemaal wel eens een wolkenrij door vakantie. En morgen een mandje kopen en met supermest gaan werken voor de stallen bijv, moet je dan wel echt de moeite vinden.
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Lees net op een duitse site dat op donderdag rond 13:00 tot 14:00 uur onderhoud is . Waarom de behoefte aan service, werd niet meegedeeld.Als dat maar goed komt:wuerg:
     
    Borkie, blackscorpion64 en dutchboy vinden dit leuk.
  4. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Moest werken vandaag, maar heb voor 18.00 uur alles vol kunnen zetten met bomen. Nu maar hopen dat ik een goed begin maak met de drops...:D en ben gek op spelletjes, dus ben benieuwd naar de minigame...
    Veel succes iedereen!
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    staat ook bij ons
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    vraagje de sieritems 2014 hadden die geen wolkenrij ?
     
    daisy17858, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    daisy17858, Borkie, dutchboy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik ben dan al wel opa van 1 kleinzoon van 2 jaar maar de beentjes huppelen nog zwierig rond hoor xD
     
    daisy17858, Borkie, balletdanseres en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Miekje bedankt
     
    daisy17858, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik vind het erg mummy...:oops:
     
    dutchboy, daisy17858, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    Het ziet er allemaal weer leuk uit.
    We gaan gewoon beginnen en zien wel hoever we komen . Iedereen succes ermee.
    Heb er in ieder geval wel weer veel zin in.
     
    dutchboy, daisy17858, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beter later dan de bedoeling was heb ik mijn bomen er ook op gezet. Op baha heb ik 24 XXL bomen gezet en op de gewone farm 32 XXL bomen. Alle kleine beetjes extra DI zijn weer mee genomen.

    Hoop dat het onderhoud klaar is om 14uur, al begint mijn dienst dan net, dus echt een begin maken word wel moeilijk :( Morgen in de loop van de dag hoop ik nog wat te kunnen doen, maar anders begin ik gewoon vrijdagochtend.

    De sieritems van 2014 staan bij mij in de siertuin. Die zijn dus al binnen, scheelt ergens weer wat sterpunten, al ging ik daar niet voor.
     
    dutchboy, daisy17858, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. 19om47

    19om47 Forum-commissaris

    ik ben al 29x oma en loop niet meer zo hart
     
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    29, wat een geschenk. Dan zal je hopelijk goed verwend worden ;)

    Ik kom zojuist tussen mijn sieritems de Beker, Shirtje ruilen en de Huismeester tegen uit 2012.
    Maar goed dat ik even ging kijken want dat zat niet meer in opa zijn geheugen :p
    Ik denk dat meerdere "oud" spelers maar even hun sieritems moeten nakijken want wie weet heb je net als ik al wat sieritems uit 2012 in je tuin staan of in je inventaris. :music:
    En vergeet niet de uitbreidingen in je bonenstaak!!
    Super trouwens dat oude bonenstaken weer eens langs komen. Ik heb nog verschillende grijze vlakjes op de staken van jaren terug en die zou ik graag eens een keertje vullen want met ruilen is het nog nooit gelukt. :cry:
     
    Laatste bewerkt: 8 Juni 2016
    dutchboy, BoerAnnelies, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. annwei

    annwei Veteraan

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je met de bal moet schieten en hoe je hem de goede kant op stuurt?
     
    dutchboy, daisy17858, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Hoi Mieke ff vraagje keek even de wolkenrijen na en zag bij mij bij kerstfeest 2015 4000 EP en 4000 TEP. Bij jou als beloning staat 2412 EP, 20% snellere fokstal en 2014 TEP :)
    En hoe kom ik aan de strip bonenstaak heb alleen strip 8?
    Bedankt voor het plaatsen van de bonenstaken
     
    dutchboy, daisy17858, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    In de video zie je een voetbal in een gouden houdertje.
    Dat is je muiscursor.
    Zodra je die ergens hebt staan met een schotlijn zie je de stippelijn verschijnen.
    Nu kun je met de muisklik schieten.

    Je kunt ook de muisknop al ingedrukt houden terwijl je het volgende aanschietpunt zoekt, dan gaat de bal als je de muisknop los laat.
    Maar dat is alleen voor de Zoef de Haas'zen onder ons. Met een rollater kun je beter op het gemak een schotlijn zoeken, dan de muisknop indrukken en vasthouden en pas loslaten als je schootsveld vrij is.
    Lekker relaxed spelen.
     
    boemer49, dutchboy, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Alles staat klaar. Ik probeer vandaag een goede start te maken, morgen als lid van de ouderraad hele dag mee als centrale post met schoolreis. :p Dus dan maar lange gewassen voor de DI. De wolkenrij van 2012 is een van de eerste geweest, die ik helemaal gehaald had, dus dat scheelt weer. Ik ga voor de nieuwe wolkenrij, SV, stallen, stekjes en, en, en....... (Hebberig nee hoor!xD:wuerg:)
    Ik denk dat ik wel eerst kijk hoe hard de muntjes gaan lopen en dan pas beslis wat ik neem.
     
    dutchboy, daisy17858, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank je wel Ron voor het overzicht.
    Kleine vraagjes nog:
    1. De roze lijn is een alternatief?
    2. Op pagina 7 (laatste spel) zie je halverwege een roze en een blauwe lijn samen lopen naar een 100 BD plaatje. Die bd staan alleen, er zit geen blauw medespelertje achter. Hoe werkt dit? Kan je die 100 bd pakken, en loopt de bal dan automatisch naar een volgende medespeler? Of moet je vanaf die 100 BD opnieuw schieten? Of eindigt je bal altijd bij de rode tegenstander, die daar een eindje achter staat, en verlies je dus automatisch een bal?
    3. Op pagina 6 zie je aan de rechterkant van het veld dat de blauwe lijn een klik maakt. En vanaf die knik gaan er roze pijltjes naar links. Wat wordt hiermee bedoeld en hoe kan een bal met een knik gespeeld worden?
     
    dutchboy, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.