Praatgroep Voetbalkoorts 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Per spel maximaal 9 stermunten, 3 zitten vooraan. En vijf ballen als zijnde kansen om bij het doel te komen voor de overige stermunten.

    Uiteraard is er ook niks mis mee als je voor de tussenbeloningen zou gaan, alleen als je hoofddoel is om stermunten te verzamelen en daarvoor dingen aan te schaffen in de voetbalwinkel zou ik niet te veel risico nemen om tussenbeloningen ook binnen te halen. Of misschien 2x proberen en wil het niet alsnog via makkelijke route naar het doel. Maar zeker niet al je ballen daar aan op maken.
     
    daisy17858, Borkie, VosStiertje en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Bedankt voor je uitleg Klaartjuh! Ik had van de ballen inmiddels begrepen. Er de 1e x overheen gelezen:oops:
    We gaan ons best doen en ik ga zeker eerst voor de munten ;)
     
    daisy17858, Borkie, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Het ziet er leuk uit.
    Alleen ben ik bijna nooit goed in dat soort spelletjes:oops:
    Dus dan zou ik met alles met drie vermenigvuldigt het toch moeten kunnen halenxD of mag je alles maar een keer doen?
     
    daisy17858, Borkie, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Poeh poeh, ik ben wel voor rollator voetbal (moet ik nog wel een rollat huren :p) maar ga gewoon oogsten en zaaien en kijken hoever we komen :) eerst voor die oude wolkenrij, zou mooi zijn deze eens vol te krijgen :)
     
    daisy17858, Borkie, VosStiertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. -kwiebus-

    -kwiebus- Actieve auteur

    Even een vraagje, in de FAQ staat dat de wolkenrij Voetbalkoorts 2012 elke 24 uur 7280 EP geeft.
    Ik was benieuwd of ik deze al zou hebben en heb m tussen de wolkenrijen opgezocht, en jawel...ik heb deze al, maar bij mij staat er als ik er met de muis boven ga hangen: elke 24 uur 6580 EP. Denk dus dat er in de FAQ een foutje zit?
     
  6. mmans

    mmans Forum-hertog


    Klopt half, ik krijg 6860, dus waarschijnlijk was het er een die zoveel keer je level geeft. En dan hebben ze er dus nu een hogere waardering bij gegeven. Op zich is dat niet erg, maar ik ben al level 98 dus zou je denken, dat ik toch al meer mocht krijgen, dan de nieuwe wolkenrij :)
     
    Borkie, Daxter1966, VosStiertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bij mij 6930o_O
    Dat is bij level 99.
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb de staak van 2012 gelukkig al compleet, scheelt weer in de wensen. Levert idd geen 7280 punten maar 6580 op. Moet de opstellingen nog maar eens even bekijken wat handig is. Lijkt me een leuk spel, na de start weten we weer meer.
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -kwiebus-

    -kwiebus- Actieve auteur

    ik level 94...

    dan is het dus 70 Ep x je level blijkbaar

    De sieritems Trouwe fans en Live uitzending heb ik ook, kan alleen de WK ballon 2011 nergens terugvinden...weet iemand nog hoe die indertijd te verkrijgen was?
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is inderdaad 70 ep x je eigen level. De faq is inmiddels aangepast. Dank je wel voor je opmerkzaamheid.:)
     
  11. .corrie.

    .corrie. Teller

    blackscorpioen als jij je nog jong genoeg vindt om tussen de jeugd te rennen hoef je niet naar het rollator veld xD
    en knoepertje en stien gezellig bij al die oudjes ;)
    mijn moeder loopt ook niet zo hard meer hoor maar wil wel graag veel punten scoren :wuerg:
    Ik ga eerst maar heel veel gewassen kweken en dan zien we wel weer
     
    daisy17858, Borkie, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    daisy17858, Borkie, VosStiertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Het eventgewas zijn toch rozen :wuerg: ???
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zou bijna zeggen zie link hierboven orchidee
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Deze ronde sla ik over. Ziet er echt heel mooi uit dit event. Maar aangezien ik vrijdag vertrek is het voor mij niet haalbaar
    Wel aan iedereen heel veel succes en veel plezier met dit event
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je kan dan toch gewoon voor paar stallen of stekjes gaan uit de diversen...;)
     
    daisy17858, Borkie, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. -ZombieGirl-

    -ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

    Ziet er weer superleuk uit,ik kan niet wachten! Ik kan echt genieten van de minigames,en deze ziet er erg leuk uit! De game is wel een beetje lang,dus ik ga wat opsparen en tijdens een film lekker voetballen :D
     
    Borkie, rikmark, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat heet vakantie:p
     
    daisy17858, Borkie, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zelfs dat weet ik niet of het haalbaar is. Ik vertrek vrijdag al vroeg. Heb dan alleen morgen middag/avond. En dan wordt ik weer hebberig een wil alles hebben8)
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.