Praatgroep Voetbalkoorts 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb nu 186 muntjes en geen di meer....:wuerg:...zal nog even stevig door moeten ploeteren...:p

2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

DAt kun jij best wel mikmak:music:

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gaat je vast wel lukken. Zet je in de nacht ook rode rozen of langere gewassen? We gaan wat betreft de muntjes namelijk redelijk gelijk op, maar met de DI heb jij minder dan mij.

Hier na 25x voetballen de staak binnen :). Nu ga ik voor de stallen, SV, tickets en stekjes (119 stermunten).

4. -mikmak-

nee, de gewasssen nu.. ik had alles rode rozen staan aan het begin, maar had toen ook niet zo veel di..dus wat is wijsheid:sleepy:

Borkie, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Lieve

Lieve Halfgod

ja de di zijn weer veel te kort heb zelf een veld met stallen laten staan en nog kom je die te kort
    ben al blij dat ik niet aan de wolkenrij ben begonnen

Borkie, -mikmak-, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Yes I made it !!!!:D

Ik heb de oude wolkerij voetbalkoorts vol;).
    Heb al die tijd een zwarte staak met de beker erop gehad.
    Verder zit er niets in voor mij .
    Geen DI meer o_O.
    Maar ben heel blij met mijn staak:music:.

eevee60, hildemarc, Borkie en 10 anderen vinden dit leuk.
  7. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Op dit moment 195 muntjes op voorraad, de wolkenrij is binnen handbereik :)
    Ben nog wel aan het twijfelen wat ik ga doen. Vanaf nu niet zoveel tijd meer om te spelen.
    Ga ik voor de wolkenrij of toch voor de overige producten (want die vind ik ook wel erg interessant)

8. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

De wolken rij plus items is binnen.xD
    De wolken rij van 2012 ga ik niet meer halen.
    Ik ben pas eind 2012 begonnen dus dan zou ik nu nog 292 muntjes nodig hebben.
    Denk niet dat dit haalbaar is.
    Dus heb ik ervoor gekozen om nu voor de stallen te gaan, die zijn ook al binnen.
    Daarna de stekjes en dan het supervoer.
    Op deze manier kan ik nog aardig wat binnenhalen.;)
    Nog 40 muntjes te gaan.

Borkie, -matthias1952-, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

De staak met items is binnen, de rij van 2012 was al binnen, dus nu voor de extra's zoals de stallen, stekjes en supervoer. We voetballen dus nog lekker even verder:p

daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier zo beroerd geweest dat de computer opstarten me nog teveel moeite was. Gisteravond voor het eerst eventgewas als onkruid van de velden moeten halen. Gelukkig de zomerkalender nog wel iedere dag binnen gehaald.
    Geen forum gelezen, dus de bonus van de kalender na het oogsten pas geactiveerd.
    Dit event zal wel niets meer worden, alles draait me nog voor de ogen.

Borkie, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

beterschap en sterkte

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. miex84

miex84 Gevorderde

Ik kreeg net zomaar een rubberbandbal van femke02 en pbakker02, weet niet wie jullie zijn, had ook (nog) geen noodkreeg geslagen maar toch bedankt!

ik haal de staak morgen wel binnen, die van 2012 had ik al compleet, dan na morgen even kijken wat haalbaar is met andere hebbedingetjes (gb's en sv denk ik). Succes iedereen die nog ff moet.

Beterschap coco..

daisy17858, eevee60, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gho, gaat ie net langs de eerste 3 stermunten :oops: Toch iets beter opletten! Daarna gelukkig wel de 6 gepakt.

Heb precies dezelfde gedachten als jou. Wilde eerst ook beide staken, maar ben voor de staak van nu gegaan en de stallen. Die zijn beiden binnen. Morgen ga ik verder voor de stekjes, SV, party draaien en dan zie ik wel weer. Misschien een los item ofzo. Maar nog een complete staak van 292 stermunten ga ik niet halen. Het is ook echt keuzes maken. Je krijgt in ieder geval geen grijze staken er bij, dat is wel erg fijn.

Beterschap

Laatste bewerkt: 12 Juni 2016
    blackscorpion64, daisy17858, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Beterschap Coco!

24x gespeeld en heb nu 197 muntjes...
    18x 9 muntjes
    2x 8 muntjes
    1x 7 muntjes
    1x 6 muntjes
    2x 3 muntjes
    Nog 8 muntjes voor de wolkenrij jeeej xD en dan maar kijken wat ik nog aan munten behaal om uit de overige prijzen een keuze te maken!
    Momenteel heb ik nog 525 witte, 325 zwarte en 139 DI op voorraad.

15. -mikmak-

het is nu nog 62 uur.....gewoon doorgaan dan kun je nog van ;)alles binnen halen..

coco..veel beterschap...8)

edit...ik ga slapen met 204 munten..balen

Laatste bewerkt: 12 Juni 2016
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

Cooc veel succes met het bijbenen je bent zo goed voor iedereen, dus iedereen die hulp gekregen heeft van Coco..!!!!!!!! help coco en stuur alles wat haar kan helpen. deze tegenslag mag toch niet maken dat dit event niet gehaald kan worden? iedereen sprint nu te hulp...

blackscorpion64, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

Om het event te halen moet ik vaak genoeg oogsten om aan voldoende eventgewas te komen.
    Ik had gisteravond nog niet voldoende zwarte rozen om daar kwartveldjes mee te kunnen zaaien.

Ik heb niet alles nagelezen, hoeveel gewassen zijn er ongeveer nodig voor de wolkenrij?
    En de drops weten is ook wel handig, ik zit nu op 627 drops. Voor het einde van het event kan ik met de wolkenrij en mijn 15000 supermest de drops wel krijgen.
    Ik ben dus echt geen hulp nodig in de vorm van drops of wac of andere burencadeautjes. Ik loop dagen achter met terugsturen en hoop dat buren die ik over het hoofd zie mij dat niet kwalijk nemen.

Straks eens kijken of het voetbalspel wil lukken. Sinds vanmorgen heb ik dus wel voldoende gewassen om het te kunnen proberen, al moet ik uitkijken dat ik daardoor niet weer te weinig zwarte rozen krijg.

18. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

reken op ongeveer 25 keer het spelletje spelen (9 sterpunten per keer is het maximum) dan heb je 750 drops nodig 12750 witte en 6500 zwarte rozen. succes en hou je taai

19. -Coco1968-

Bedankt. Dat is in ruim 50 uur dus 120 drops en 3x zwarte rozen zaaien en 4x witte. Ik denk dat dat moet gaan lukken.
    Ik heb zojuist de eerste 2x gespeeld en 2x 9 sterren.
    Nu gauw de pc weer uit, want ondertussen begint alles wel weer te draaien ondanks de paracetamol.

20. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je een van de items tekort gaat komen voor de wolkenrij hoor ik het wel van je komt dan wel goed bij het ruilen. Beterschap.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.