Praatgroep Voetbalkoorts 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

zo de rij is binnen
    en al 1 keer stekjes op naar de rest:music:

2. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

de wolkenrij staat actief, extra sieritem erbij, tiki-bomen binnen en 60 sv. :)
    het gaat heel erg lekker, maar de di zijn nu ver op.
    236 stermunten nog nodig om de winkel leeg te halen

3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Totaal nu 115 muntjes na 14x keer spelen, 11x 9 muntjes, 1x 7 muntjes, 1x 6 muntjes en 1x 3 muntjes.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De hoofddoelen zijn gehaald:
    nieuwe wolkenrij, stekjes, stallen, supervoer en partytickets.
    Nu gaan we vandaag verder voor het extra sieritem.

Ik vind dit nog steeds een superleuk event.

Kan iemand mij uitleggen waarom de WK ballon 2011 interessant zou zijn?
    De (t)ep is niet zo hoog, hij kost ook nog eens 90 stermunten.
    Het enige dat ik kan bedenken is de animatie. Tja, ik oogst niet met de hand, en animaties staan uit.
    Is het een super ruilitem? Dat zal in de toekomst ook wel minder worden, nu hij te krijgen is tijdens dit event.

blackscorpion64, daisy17858, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. theav71

theav71 Levende forumlegende

De animatie is wel heel erg leuk. Hij was altijd veel gevraagd omdat hij veel ep/tep gaf. Maar ondertussen zijn er veel items die meer geven. Dus is hij alleen nog erg aantrekkelijk omdat hij zo leuk is. En wat je zegt spelers kunnen hem nu makkelijk krijgen dus zal er ook minder vraag naar komen.

blackscorpion64, daisy17858, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

ik heb de wolkenrij binnen maar kan iemand mij vertellen waar ik de onpasseerbare verdediging terug kan vinden?

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die hoort niet bij de wolkenrij en moet je apart kopen.:)

8. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

oh ok nu snap ik het bedankt voor je antwoord

9. Infinity

Infinity Gelegenheidsauteur

2 keer gespeeld en 2 keer 9 punten! Wat geeft dit event een boel ervaringspunten zeg. Dat is echt wel fijn voor het levelen ;) Ben nu dus level 16 :D

Groetjes,
    Danny

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gefeliciteerd

Mijn gewenste zwarte rozen zijn binnen. Heb er nu ruim 7.000 op voorraad staan, vandaag de hele dag druk met de witte rozen. Dan kan ik ook weer voetballen. Hoop vandaag de staak ook binnen te halen, maar betwijfel of ik dat ga halen. Heb nu namelijk 101 sterpunten. Als ik dus elke keer 9 haal moet ik nog 12 keer voetballen.

Hoe hebben jullie dat allemaal zo snel gedaan???

11. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Spelen als we fit zijn... ;) das het succes van profvoetbal! xD

Heb nu 24x gespeeld en 216 muntjes gescoord...:p

12. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Bij mij ging het voetbalspel in het begin niet echt geweldig. Nu gebruik ik de 7 bladen van de fansite. Die zijn een waardevolle hulp. Vaak haal ik nu wel de maximale score, maar vooral bij het scoren zijn er toch nog wel een paar spelsituaties waarbij het behalen van de 6 sterren best wel moeilijk is. Heel lastig met timen in ieder geval.
    Ik heb trouwens besloten om niet voor de nieuwe wolkenrij te gaan, maar voor de oude. Daarvan ontbreken nog 3 items, ben ik eindelijk van deze grijze rij verlost. Daarna wil ik nog diverse andere items, zoals bijvoorbeeld de stallen, de raadselbomen, knechtencoupon en supervoer. Dat kost wel zoveel sterren, dat ik de nieuwe rij wel niet binnen zal kunnen halen. Geeft niets, ik heb er toch genoeg en in ieder geval komt er geen grijze rij bij!

13. farmermikkie

Hey Annelies,
    Ik heb aan het begin met supermest en veredelde gewassen 800 extra dropitems gehaald (kost dus wel 800 supermest, moet je maar net op voorraad hebben.)
    Daarom kan ik verder dag en nacht eventgewas opzetten, op kwartakkertjes met WAC.
    Met voetballen heb ik soms wel eens een puntje gemist (2x zelfs geen doelpunt gemaakt).

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hoe gefocust kun je zijn, vergeet de eerste 3 muntjes om maar zo snel mogelijk naar boven te gaan:oops:xD

blackscorpion64, voesje, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat fit voetvallen is wel een voordeel ja. Gisteren was echt jammer van al mijn gewassen om maar 3 puntjes te halen :(

Dat is ook een voordeel. Ik heb inmiddels 17keer gevoetbald en nu 146 sterpunten binnen gehaald. De nieuwe staak zou ik vandaag wel kunnen halen, mocht ik netjes op tijd kunnen oogsten en goed kunnen voetballen. Zojuist 4 keer 9 punten binnen gehaald. Ga denk ik de hulp ook nog maar inschakelen want ga nu af en toe voor de extra prijzen en dan kost mij dat wel mijn ballen.

In de nacht heb ik andere gewassen staan, dat scheelt natuurlijk al snel 2.000 eventgewassen en dan kom je wel aan die paar keer extra die er door veel boeren gespeeld is. o_Ok scheelt het dat ik donderdag weinig SM heb gebruikt. Ik ben er voor gegaan om de kwartveldjes vol te krijgen en zodra ik dat had ben ik gestopt met SM gebruiken.

We zullen zien hoever ik ga komen. De DI zitten op zich wel goed momenteel. Heb er nog ruim 300 op voorraad.

Borkie, blackscorpion64, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. sky57

sky57 Forum prof

Hoera! De wolkenrij heb ik binnen. :D In de nacht zet ik rozen voor de di's.

Borkie, blackscorpion64, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. tinus138

tinus138 Teller

Hier nog voor de staak 10 stermuntjes nodig,Ben totaal geen voetbal fan maar dit is zo leuk om te doen.:DWeet niet hoe vaak ik al gespeeld heb maar de ene keer de makkelijke weg gekozen en dan weer de weg met zoveel mogelijk meenemen onderweg.Nu eerst even de rozen weer op peil brengen aan di nog 111 op voorraad. 1x keer 6 muntjes gehaald de rest steeds 9 muntjes gaat lekker zo.

Zo staak is binnen en geactiveerd, nu eerst weer muntjes verzamelen en kijken wat we nog allemaal willen halen/hebben:)

Laatste bewerkt: 12 Juni 2016
  18. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

20x gespeeld en heb nu 161 muntjes...het gaat niet altijd vlekkeloos
    14x 9 muntjes
    2x 8 muntjes
    1x 7 muntjes
    1x 6 muntjes
    2x 3 muntjes
    Maar we hebben nog 3 dagen ongeveer...dus ik ga rustig verder :)
    Momenteel heb ik nog 265 witte, 665 zwarte en 160 DI op voorraad.

Borkie, blackscorpion64, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

Heb de uitslag van de stekjes en stallen van dit event:
    aardbei XXL, sakura XXL, loquat XL, kornoelje en elsbes
    sukade XXL, tamarinde XXL, pitaya XXL, avocado XXL, baobab XL
    tijger, flamingo, 2x olifant classic ++, stokjesfabriek geel.
    :music::inlove:

Op 1 van de kinderaccounts zelfs een roze panda gekregen :D

Laatste bewerkt: 12 Juni 2016
    Borkie, blackscorpion64, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. hildemarc

hildemarc Forum-analist

Tot nu toe de stekjes en de stallen binnen en elke keer 9 munten gehaald. Goed he :D

Borkie, blackscorpion64, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.