Praatgroep VM weekendquests Kazige Maanlanding

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Ga hier ook voor de bomen en het stekje. En misschien wel voor alles, als er leuke resultaten uit de fok gaan komen en/of een babyboom:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik ga me richten op de kikkers het lijkt zowaar dat ik die queest zomaar af zou kunnen krijgen
    Is toch ook weleens leuk
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb de panda's en kamelen er maar weer opgezet, proberen weer een stukje verder te komen met Kastelen in het Zand.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. mmans

    mmans Forum-hertog

    Wat l.llig: in het spel staat, als je "boven" de bloedtomatenjam in de quest hangt, dat je deze krijgt van ALLE VELDEN.
    Dit is dus niet waar. Normaal geldt, wat in het spel staat, niet wat in de FAQ staat :(


    Over een kwartiertje zijn mijn fokstallen klaar, nu hopen, dat de FAQ wel klopt, want van mijn akkers kreeg ik 0 jam
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zou maar uitgaan van de faq , die klopt.
    en fokstal staat ook op elk veld
     
    -freedom5555- en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Zie net dat je die Bloedtomatenjam ook als burencadeau kunt geven :eek: :) .

    Ondanks dat ik zelf de weekendquests niet meedoe, dacht ik geef het even door, scheelt weer sv / fokken ;) .

    (Heb zelf liever lege flessen voor event het ontwaken :) ).
     
    jolanda13, farmermikkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. wendyferwerda

    wendyferwerda Forumleerling

    Dropitem 0 na oogst met alles geactiveerd???
    Eventklokje loopt, dus daar ligt het niet aan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Wat hjeb je geoogst dan dropitems komen alleen uit de fokstal
     
    jolanda13 en wendyferwerda vinden dit leuk.
  9. [vonne]

    [vonne] Forumleerling

    Hier net zo , net alles kunnen oogsten maar geen drop item tomaten jam dus waar ik ze dan vandaan moet halen ???
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Het dropitem tomatenjam komt alleen uit de fokstal
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je moet fokken. Iedere fok geeft een dropitem.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dank voor de tip :), alleen heb er zelf niks aan -.- , gisteren 91 fokhotels gevuld als het nou netjes in de faq had gestaan had ik geen 91 fokhotels gevuld :cry:
    ( 1 di staat voor 2 SV als je van 20 buurtjes per dag een di zou krijgen zou dat je 120 SV schelen :music: :cry: )
     
    jolanda13 en missy-m85 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, en dan bij iedereen bedelen om een burencadeautje om nog maar een paar SV-tjes uit te sparen. Nou geef mijn portie maar aan Fikkie xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Mag mijn portie er ook bij
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou de rest van de up-grates heb ik niet maar deze was zo binnen. 90X fokken en klaar :). Heerlijk een event als deze haha.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Kwam er helaas ook pas nadat ik klaar was met fokken achter dat de jam ook als burencadeau. Tot nu toe pas 4 van buurtjes ontvangen, dus voor de buurtjes die dit lezen: aub. geen bloedtomatenjam sturen. Het event is bij mij al klaar. :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. wendyferwerda

    wendyferwerda Forumleerling

    Babyboom gemist. Niet goed gelezen, dacht dat het net als anders t/m morgen zou duren. Fokstallen blijven dus volstaan tot de volgende babyboom.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik had wel gelezen dat er een BBD zou komen maar dacht dat ik ook tot en met zondag zou duren. Hier dus ook gemist en fok alleen met BBD. Misschien ijdele hoop maar ik hoop dat ze dit nog aan gaan passen. De weekendquest loopt tenslotte morgen net voor middernacht af. Morgen anders maar eens bekijken of ik het het waard vind om de fokstallen zonder BBD binnen te halen en toch bij het event in te leveren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Mijn ?? waren eigenlijk om het feit dat we net 6 23uurs qeusten waren geweest
    dus was een beetje verbaasd meer niet .
    Hier gewoon alles gedaan doe ik anders ook indien mogelijk.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Helaas, niet genoeg supervoer. Tot nu toe 1 bloedtomatensaus in kunnen leveren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.