Praatgroep - Vlooienmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hé schaapje wat lees ik nu. Natuurlijk is iedereen vrij om te beslissen wel blijven spelen of om te stoppen. Zou het wel jammer vinden want ik lees altijd graag je opmerkingen :inlove: Ach ik heb al tig keer gedacht ik stop ermee maar dat was meer om weer alles te verbouwen:cry: en om die klok in de gaten te houden :mad:.En ik heb in mijn speeltijd ook zoveel domme fouten gemaakt. En toch kan ik het niet opgeven ben al zoveel jaar hieraan verslaafd . Zou gek zijn als er opeens geen boerderij meer zou zijn. 1 ding weet ik zeker ik hou tijd over xD gr lonnie
     
    Laatste bewerkt: 26 April 2020
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik kreeg uit mijn gouden kist 8 bomenmest :cry:
    dit is echt niet het mooiste cadeau. zou niet er niet mogen in zitten.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Had ik dus ook. De recessie voelen we nu al.:oops:
     
    Butsmuts en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Sorry aan iedereen dat ik de indruk gewekt heb om te stoppen. :oops: Dat was niet mijn bedoeling hoor. Sorry, maar ik was echt zo gefrustreerd, pfffff. Mensen die zich niet houden aan de 1,5 m en ruzie maken in de supermarkt wie nu eerst is, lekker dicht bij elkaar, pfff. Bij tuincentrum die om half 10 open gaat, waar om 9 uur al 60 auto's stonden te wachten. Lekker weg met zijn allen, heerlijk hoor. Ik ben weggegaan. Het enige wat ik wilde was een bos je bloemen voor mijn moeder die de volgende 1 jaar geleden was overleden. Gelukkig de bloemen tig km verder op op de fiets gekregen in een dorpje. Je begrijpt het echt niet, mensen die op de hei gaan BBG. Sorry hoor, maar ik ben em effe kwijt. :oops:

    Gaat nu weer beter en ga lekker verder met mijn farmpje. :D:music:Nu tijd voor koffie op het bankje voor mijn boerderijtje. xD
     
    lonnie57, vinc05, Katinka1700 en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.