Praatgroep - Vlooienmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Citaat: gemiddeld tot moeilijk (afhankelijk van hoe je gebruik maakt van het boerenrad) einde citaat.
    Hoe gebruikmaken van het rad? Dat kan toch maar op één manier? Of wordt er bedoeld hoeveel geluk je hebt?
     
    carinakiki vindt dit leuk.
  2. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ja, ik zat me ook af te vragen waar die regel over het boerenrad op slaat.
    Heeft een MOD daar antwoord op??
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zal wel iets bijzonders in rad komen dan maar mogen ze nog niet zeggen denk ik
    zien we om 14:00 wel xD
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ehm sorry het is iets minder spannend dan het lijkt het hoort er niet te staan, ik had bij het maken van de FAQ niet de info over moelijkheidsgraad dus in afwachting daarvan nog niks op aangepast (we gebruiken altijd oude FAQ's en passen die aan naar nieuw). Alleen in dit geval weet ik nu nog niet de moeilijkheidsgraad en nooit meer aan gedacht dat die zin daar nog stond :oops:
     
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ah... zat ook al te zoeken en te wachten.
    Nou ja... ik heb er 30duizend tropenepees aan overgehouden.. En dat in 1x draaien 8)
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zoiets dacht ik al xD Kan gebeuren toch?

    Uiteindelijk heeft die verdwaalde zin voor mij toch nog zijn nut gehad, want hij bracht mij ertoe wat PT te verzamelen en met één daarvan heb ik een 100% gewonnen, die nu wel heel goed uitkomt :inlove::inlove:
     
    -Pillow_ en Klaartjuh vinden dit leuk.
  7. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Ach, dan proberen we maar wat zonder het boerenrad. Al komen die tickets vanzelf wel een keer van pas en worden ze nog wel gebruikt
     
  8. rolduc16

    rolduc16 Gelegenheidsauteur

    opdracht 7, 8, 9en 10 zal ik niet kunnen spelen. Heb de bijbehorende stallen nog niet.

    Geen probleem, hoef ik mij daar al niet druk over te maken
     
  9. john-j

    john-j Forum-hertog

    raar dat de bidsprinkhaan vragen terwijl zoveel mensen hem nog helemaal niet hebben.
    beetje jammer.
    mvg john-j
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Valt wel mee hoor, er zijn mensen die hem hebben, want op de markt staat ie te koop voor leuke prijzen.
    Zo krijgen de meeste spelers die meedoen aan het seizoen hem nu ook ongeveer.
    En het is te koop op het moment in een pakketje.

    Daarbij is er geen wolkenrij die je "moet" hebben, dus de druk is niet hoog. Zo hebben spelers die wel geld stoppen in het spel of het seizoen spelen een voordeeltje, terwijl de rest kan kopen met bd als ze dat willen. Lopen ook nog twee andere events, dus echt raar is het niet. Mag ook wel een keertje wat moeilijker zijn.

    Persoonlijk verkoop ik lekker mijn dieren, zo speel ik in op het event.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht doe even gezellig mee met de vlooienmarkt, maar zo te lezen heb ik voor niks mijn gewas met alles erop neer gezet. Beter eerst maar kunnen lezen was ik nu geen water en mest enz kwijt geweest.

    Soms baal ik wel eens hoor.
    Of ik haal niet vanwege de gewassen of vanwege de di, of de tijd enz.
    Nu weer omdat ik weer de beesten niet heb.
    Steeds denk ik weer, laat ik het nog eens proberen wat maakt het uit als je het niet haalt. Je krijgt andere leuke prijzen.
    Ga mij maar eens bezinnen wat ik nu ga doen, verder zonder events, eigen quests afmaken of helemaal stoppen.
    Ga hier verder niet klagen want er zijn veel ergere dingen op dit moment.


    Iedereen veel succes met dit en andere events. 8)
    Zet hem op en koop de kramen leeg.:music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    He nee bah, niet stoppen hoor Schaap. Balen mag natuurlijk altijd, ook over zaken die niet van wereldformaat zijn, maar we kunnen jouw gezellige commentaren en je gedoe over schaapitems echt niet missen hoor. Laat anders de events voorlopig gewoon links liggen, want als die alleen maar frustratie opleveren is er toch ook niks aan. En die quests kun je lekker zo lang over doen als je wilt toch.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hé buuf, niet doen hoor! Niet stoppen! :cry:
    Ik begrijp dat je nu even flink baalt, maar we willen je echt niet kwijt hier op de farm. :eek:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee , Schaap niet stoppen hoor , dan blijf ik met al die schaapitems
    zitten.Raakt me schuur overvol.
     
  15. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    ben ik met je eens.
     
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Schaapje we kunnen je gezellige praat hier niet missen.
    Ik begrijp dat je baalt dt je de juiste dieren nu niet hebt.
    Maar er zijn er denk hemel veel van ons die de sprinkhaan niet bezitten ,
    en daar ook heel erg van balen dus alsjeblieft niet stoppen .
     
  17. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Ik speel al vanaf het begin en ik heb de bidsprinkhaan ook nog niet, heb ze maar gekocht op de markt. Komt vanzelf wel.
    En Schaapje, ook ik geniet altijd van je commentaar, dus blijf nog maar en speel het spel op je eigen manier.
     
  18. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    o_Ok ik lees met heel veel plezier je verhalen over de farm en de schaapitems:D Blijf maar lekker je eigen weg volgen maar dan wel op de farm!
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    En net laatste 3 bidsprinkhanen gekocht en de qeust afgerond.
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook klaar. Het was even wat gedoe want mijn voorraden waren bij lange na niet toereikend, maar met behulp van een oogstbooster, een 100% van het rad en wat SV is het dan toch gelukt. Alleen de kraaghagedissen moesten grotendeels van de markt komen, want om die nog even gauw bij te maken met mijn ene stalletje was echt geen kijk op xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.