Praatgroep Vloek van de mummie - Volle Maan event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind dit ook heel leuk om te doen. Net 40 voer gegeven, en niet geturft zoals bij de paashaas, maar wel hele leuke prijzen gehad. Een paar keer supervoer, een paar keer knechtencoupons (zelfs een keer 48 uur), 1 stal, 3 stekjes, een paar grafschalen en zelfs 2 GB.
    De volgende 40 zijn vanavond te laat klaar, maar de 3e 40 staan er al achter in de wachtrij. Vannacht wel langere griezelgewassen erop, verder ga ik nog wel even door. Lang level het slechte weer van vandaag.

DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook niet ontevreden, EP/TEP, BD, stekjes, knechtencoupons 1x12u. 3x1u. en 1x48, SM, SV, griezelwild en grafschaal. Gaat dus wel lekker hoop nog op een stal. :)

3. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier nog 8 voer draaien in de molen dan het event klaar:)

schaapje52 vindt dit leuk.
  4. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Gatver het spookt nu al in mijn hoofd. Na het eten gauw weer naar de PC dacht een volle Maan gewas te oogsten Wat Wat Mais !!!!
    Stom hé !!Nu even kijken wat de laatste 30 griezelmest mij opleverd.. En ik ga hier lekker mee door sneller kun je het niet verdienen. Vanavond wel weer een lang volle maans gewas erop.

catootje65 vindt dit leuk.
  5. yoniti

yoniti Forumkenner

Supervoer, baharamapunten, ervaringspunten. Al lekker wat levels up. Boerenduiten, veel extra's om te oogsten met ep en tijdversnellers. heel wat knechtencoupons.
    2 rio stekjes den xxl en eik xxl. 3 mysterieuze stallen waaronder 1 gele rodeoranch en een kiwistal :D

6. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Het event is af aan deze kant.
    De totale opbrengst is nog niet bekend omdat mijn stallen nog niet allemaal klaar zijn maar die update komt nog wel.

17 keer 5000 TEP, 7 keer 10.000 TEP, 15 keer 5000 EP, 7 keer 10 EP, 12 keer 5000 BD, 7 keer 10.000 BD, 3 keer 2 Supermest, 1 keer 2 Suziturbomest, 5 keer 1 Turbomest 3 Griezelwild, 3 keer WAC, knechten: 6 keer 1 uur, 1 keer 3 uur, 3 keer 12 uur, 2 keer 48 uur
    2 keer stekje (nog niet bekend)
    8 keer stal (kat, wasbeer, bever classic ++, Wolf, de rest nog niet bekend)
    We gaan vrolijk door.

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Gaat snel he. Ik heb nu nog 50 voer in de molen op de farm en in de molen op Baha 100 voer xD. Vanavond nog de 50 inleveren en morgenavond kan ik dan de 100 nog inleveren als extraatje:p

Kan je bij deze verblijven ook een Kiwi winnen dan? Ik dacht alleen een vogelbekdier en geen Kiwi.

bjorke-annika en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Bij jullie gaat het allemaal zo lekker snel. Is iedereen dan bezig om dit event helemaal te halen?
    De opzet is wel super leuk, netzo als met het paasevent. Dit mag vaker gedaan worden :). Ik heb nu 2 x 10 voer in de molen zitten, zo kan ik tussendoor de vleermuizen voer geven haha. De 2 stallen en 2 stekjes zijn over een uurtje klaar. Dan weet ik daar de uitslag ook van, hoop echt op een vogelbekdier, want de snorkelplaats heb ik maar kan ik niks mee omdat ik geen vogelbekdieren heb :(
    Heb 1 sieritems in de siertuin staan en de andere op schateiland. Mijn siertuin is namelijk vol en om toch EP te pakken zet ik ze maar tijdelijk op schateiland.
    De staak is nu echt bijna binnen. Cerberus word echt volgende keer :sleepy: Maar bouw wel mooi voorraad op.

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. bjorke-annika

Hier uit de stallen: 2 hanenstallen helaas geen vogelbekdier

Edit: ik blijf ze doorvoeren wie weet zijn de vleermuizen mij dankbaar en dan toch nog een vogelbekdierxD

DarkDevilDude, katbla en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Die komt vandaag of morgen zo om de hoek zwemmen xD

katbla en bjorke-annika vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

Goed dat je het zegt ga gelijk een vijver aanleggenxD

katbla en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. hendrika73

Met wat geluk alleen een Vogelbekdier. In mysteriestal "Orion" zit de kiwi, waarschijnlijk nog een stal van het vorige event.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

In de Orion zat de kiwi als nieuwe stal. Deze is er bij de Lyra gelukkig niet gelijk weer uitgehaald. Je maakt dus kans op beide stallen.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. schaapje52

Maar in de FAQ van de mysteriestal Lyra staat geen Kiwi en wel het Vogelbekdier genoemd. Vandaar dat ik dacht dat dit keer alleen het vogelbekdier te winnen is.

DarkDevilDude en bjorke-annika vinden dit leuk.
  15. hendrika73

Ja, dat dacht ik ook dan zit er een foutje in de F.A.Q., want ik zie hem er niet tussen staan.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-mysterieuze-stallenbouwer.4730/#post-15883

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het klopt dat hij er per abuis niet tussen staat. Dit moet nog gecorrigeerd worden. Maar bedankt voor de melding:)

17. -Coco1968-

Ik wou net zeggen: Daar kan ik niet tegenop.
    Maar het is dus een foutje van de FAQ.

hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Dank je wel voor het antwoord :).

bjorke-annika vindt dit leuk.
  19. Errim

Errim Regelmatige auteur

Yess!!!! Ik heb ook eindelijk een vogelbekdierstal gekregen! :inlove::D8)

20. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Na 165 vleermuizen gevoerd te hebben natuurlijk veel Ep, Bep, Bd ook wac, griezelwild, grafschaal, mestsoorten, knechtencoupons 1 en 3 uur...... Maar beetje jammer maar 1 stal en 5 stekjes (hoopte toch nog aantal stalen erbij te krijgen want die stallen en stekjes had ik na 85 gevoerd te hebben al dus 80 erna geen stal of stekje meer gezien :( )

ps stal was een ooievaar stekjes weet ik nog niet

DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.