Praatgroep Vloek van de mummie - Volle Maan event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Uitslag over de 1e 50 Sushi

    1x Supervoer (4)
    3x Supervoer (o)
    2x Gouden Bananen (o)
    1x Susi's Turbomest (1)
    2x Susi's Supermest (o)
    2x Supermest (2)
    5x Supermest (1)
    Gereedschapskist XXL (1)
    5.000 EP (9)
    5.000 TEP (3)
    5.000 BD (7)
    10.000 EP (5)
    10.000 TEP (1)
    10.000 BD (4)
    1x Raadselboom "Rio" (2)
    1x Mysteriestal "Lyra" (3)
    1x Wortel-appel-chutney (o)
    1x Griezelwild 1x Grafschaal (2)
    1x Knechten-coupon (1 uur) (1)
    1x Knechten-coupon (3 uur) (1)
    1x Knechten-coupon (12 uur) (3)
    1x Knechten-coupon (48 uur) (1)

    Blij met mijn 3 stallen en 2 bomen. Zet ik aan het eind pas op. :D
     
    owl., bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De vleermuizen eten gegeven voor de 2de fase en mijn prijzen waren:
    3x 5000 EP,
    10.000 EP,
    6x 5000 TEP,
    2x 10.000 TEP,
    3x 5000 BD,
    10.000 BD
    2 supermest,
    1 turbomest,
    1 WAC,
    en Iééééks.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo dat heb je super snel gedaan zeg. Je bent zeker gisteren vanaf de start direct begonnen met grote velden, SM, witte onschuld en suzi of niet?

    Ik ben druk met mijn terreurgewassen, oogappelstruiken, heksengif en afgelopen nacht gloeiende schim dat ik straks pas het eerste 30 voer aan kan gaan zetten. Heb dit keer ook niet super veel belang bij de sieritems, maar vind het wel leuk om een verrassing te krijgen :)
     
    Laatste bewerkt: 5 Mei 2015
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben letterlijk in het startschot begonnen met inderdaad alles erop, ook nog een griezelwild gebruikt. Alleen maar gewassen voor het event gekweekt, geen andere gedaan, die komen de volgende keer wel weer. Ik ga echt voor dit event, voor de sieritems en de verrassingen. Ik heb weinig sieritems van volle maan en deze zijn echt leuk. :)
     
    Errim, bjorke-annika en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat verklaard het wel haha. Ik heb ook griezelwild aan staan, 3 stuks en een PPP. Dan hoef ik mij daar de dagen hierop geen zorgen over te maken. Alle sieritems heb ik al een staak staan, die konden we in het verleden een keer winnen. Allemaal behalve de laatste, daarnaast is mijn siertuin vol, dus tja dan zou ik ze puur winnen door ze een keer op een andere staak te zetten haha. Als ze nou TEG zouden geven, dan zou ik alles op alles zetten om ze te halen haha.
    Nu liggen mijn prioriteit op de staak en de cerberus, mooi een aantal dagen hiervoor :)
     
    DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Veel hebben het over Cerberus, wat is dat?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dit sieritem heb je nodig om op een wolkenrij te zetten, volgens mij hoort die bij de vaste quest griezelshop, maar dat weet ik niet zeker.
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan zou ik de tijd van de griezelwild controleren. Een griezelwild is namelijk maar 10 uur. 30 uur met een pinky en vanavond ben je door de tijd heen. Ik heb gisteren 1 aangezet, ook al kon ik pas na half acht beginnen. En vanmorgen weer 1 met pinky en wac. Deze loopt 13 uur en vanaf 9 uur vanavond heb ik dan geen snellere gewassen meer, maar voor de nacht ben ik het ook niet nodig.
    Morgen zet ik dan de 3e aan met pinky.

    Dat klopt. En deze geeft TEP, daarom leuk om het eerst vrij te spelen. Deze kan dan op schateiland tot de andere sieritems voor de wolkenrij van griezelshop klaar zijn.
    Ik heb hem er vanmorgen afgehaald om eindelijk die wolkenrij te kunnen gebruiken. De snelheid van mest zonder dure mest te hoeven gebruiken.
     
  9. miepco

    miepco Regelmatige auteur

    Dus Coco kan de Cerberus niet in de siertuin als ik je goed begrijp?
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat heb ik niet uitgeprobeerd. Er werd eerst gezegd dat nieuwe sieritems die TEP geven niet in de siertuin kunnen voor EP, zo hebben we er dus meerdere gehad. Maar bij de laatste events kon je wel weer kiezen waar je het item neer wilt zetten, dus weet ik niet hoe het met de Cerberus zit.
    Wanneer je schateiland nog niet vrij hebt, kun je ook juist eerst voor de andere sieritems gaan die toch geen TEP geven.
     
  11. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Leuk eventje, met al die kadootjes :)

    Heb niet veel tijd om te spelen, 'k zie wel hoe ver ik kom.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. miepco

    miepco Regelmatige auteur

    Daarom werk ik ook nog niet zo hard aan Cerberus
    -.-;)
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb het event uitgespeeld, yeah:D.

    Alle sieritems binnen en het monsterbed is echt super leuk. In de FAQ staat dat deze 450 ep geeft, maar bij mij geeft deze 450 tep aan op het schateiland? Klopt dit wel?

    Nu nog wat extra zaaien voor nog wat schatkistjes. :music:
     
    DarkDevilDude, -mikmak-, owl. en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mijn griezelwild loopt nog 30uur, mijn WAC nog 20uur en mijn knechten nog .. Helaas kan ik zelf geen PPP maken en ik moet zeggen dat ze duurde zijn geworden op de markt. Daarom ben ik er wat zuiniger mee en gebruik ik liever een WAC en griezelwild extra haha. Wat indirect natuurlijk duurde is door de gewassen die je nodig hebt, maar ja.
    Heb ook een grafschaal ingezet, gezien de staak voor extra griezel EP nog niet geactiveerd kon worden. Deze kan vanmiddag weer.

    Super dat jij eindelijk de staak binnen hebt, daar word ook nog wel wat voor gevraagd zeg. Maar de staak is zo goed als binnen, de cerberus nog niet. De andere griezelitems die we nodig hebben voor de staak heb ik gekregen met het ruilevent van boeren die er mee stopte :inlove:. Dit scheelt mij erg veel gewassen en daardoor kan ik nu ook iets doen aan het tijdelijke volle maans event.
     
    DarkDevilDude, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Jij bent een turboschaap:D De minibeloningen zijn weer geweldig deze ronde:inlove:dus ga ik er ook vol in
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xDEen turboschaapxD
     
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ja een turboschaapxDgoed gedaan hoor ik ben nog wel een poosje bezig, maar maakt niet uit tijd genoeg
     
    DarkDevilDude, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    xDxD
     
    DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Weer 10 vleermuizen te eten gegeven:
    10.000 BD
    5.000 EP
    10.000 EP
    10.000 TEP
    2x grafschaal
    2 supermest
    2x 1 turbomest
    Raadselboom "Rio"
     
    DarkDevilDude, bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik moet er nog even aan wennen de vleermuizen niet te kunnen voeren zolang de hele partij niet klaar is die ik heb aangezet.
     
    DarkDevilDude, Errim en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.