Praatgroep Vloek van de mummie - Volle Maan event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Nu weet ik wat mijn volgende doel wordt :music:
    Bedankt voor het delen:)

2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

120 vleermuizen gevoerd op het moment. Dus alle sieritems binnen, ze staan bij mij allemaal op schateiland :). Nu toch nog 10 voer in de molen, dat kan ik morgen geven aan de vleermuizen. Heb nu nog 3 stallen die ik morgen op ga zetten. Hoop echt dat er een vogelbekdier of een kiwi bij zit, een rode stal zal ook mooi zijn natuurlijk :)

De staak is binnen, maar de cerberus ga ik helaas niet halen.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb er nog 124 in de molen staan. En nog een keer gezaaid om morgen nog een keer 50 aan te zetten. Geen idee hoeveel ik geleverd heb, maar ook dat is al ruim de 100 voorbij.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

Dat klinkt goed.....maarreh...weet je ook waarbij dit sieritem te krijgen is...quest?
    kan m zo gauw niet vinden eigenlijk...

5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Jacksshop 1e blz onderste rij naast Cerberus
    Ben sinds gister druk bezig geweest ......
    Nodig 2000 Poppenoog, 3500 Inktviszwammen, 1250 Maandauw, 1500 Gloeiende schim en 1750 Dracula Orchidee

6. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

Gevonden...dank je wel...weer wat om voor te gaan sparen!

7. owl.

owl. Levende forumlegende

Nu pas het event klaar, doordat ik niet helemaal in orde was woensdag, maar ik heb het voor elkaar xD
    Hier het resultaat van de overige 90 gevoerde vleermuisjes:
    *5.000 bd : 9x
    *10.000 bd: 5x
    *5.000 ep: 11x
    *10.000 ep: 6x
    *5.000 tep: 19x
    *10.000 tep: 5x
    *Wac: 2x
    *2 GB 1x
    *myst.stal: 3x
    *turbomest: 8x
    *5 supermest: 1x
    *grafschaal: 6x
    *griezelwild: 4x
    *3 supervoer: 2x
    *susi superm. 2x
    *1uur coupon: 2x
    *3uur coupon: 2x
    *12uur coupon:1x
    *stekje: 1x

Heb nog wat voer extra gedraaid, en daar kwam nog uit, stekje ,griezelwild, grafschaal, TEP, EP, BD,supermest.
    Ben weer blij met de prijzen, het was weer een leuk event.:D

#Stoffie78#, bearke89 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Zo, ik draai nog 60 sushi rolletjes die ik morgen aan de Vleermuisjes mag voeren. Dan eindig ik dit event met ruim 300 cadeautjes! :D

Morgen de laatste presentjeslijst.

Welterusten!

9. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

Vanochtend ook een kiwi-stal mogen scoren. 'k Moest eerst ff goed kijken, want ik herkende 'm niet eens :music:

sinkieboy, DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  10. Yzaura

Yzaura Forum freak

Nou, ik heb bij de paasevent en bij deze event in totaal meer dan 250 dingen ingeleverd en niet één keer een gouden banaan gewonnen... Als die prijs er nooit bij zit, moeten ze hem er niet tussen zetten in het rijtje!!!

11. BoerAnnelies

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    De laatste vleermuizen zijn gevoerd. Kreeg er nog een stal bij. Heb nu nog 5 stallen in de schuur staan die ik op moet zetten, maar weet nog niet helemaal wanneer ik dit ga doen ivm het nieuwe event vanmiddag waar we best wat DI voor nodig hebben.
    De laatste maandauw van dit volle maans event staan op. Ik moet voor de cerberus nog 700 dracula orchidee, 1500 maandauw (dat word vanmiddag dus nog ongeveer 1000) en nog 1200 heksengif. Is voor een volgend volle maans event wel te doen dus. De gloeiende schim is helemaal binnen en ik heb ook voldoende terreurgewassen en oogappelstruiken om nog een aantal keren griezelwild te maken.

Heb volgens mij 130 vleermuizen gevoerd en het volgende gekregen:
    25x 5.000 EP
    4x 10.000 EP
    6x 10.000 BP
    17x 5.000 BP
    19x 5.000 TEG
    7x 10.000 TEG (ben op baha een level up gegaan :))
    6x 3uurs coupon
    4x 1uurs coupon
    2x 12uur coupon
    3x stekje (vlier XL, loquat en citroen XL)
    4x 1 turbo mest :(
    8 stallen (2x wolf, mol en de rest dus nog onbekend)
    8x 1x SV
    6 WAC :)
    4x griezelwild :)
    2 grafschalen
    3x 2xSM
    2x 2 suzi

Op zich helemaal mooie uitkomsten alleen dit keer geen GB gezien :(. Gelukkig wel veel stallen, een aantal bomen, WAC en natuurlijk de coupons. Ondanks dat ik een voorraad coupons heb ben ik er heel erg blij mee, dit is 10x beter dan de knechten die met pasen direct ingingen en toen volgens mij ook nog alleen de maaidorser. Vooral die 1uurs knechten zijn af en toe super plezierig :)

Zo'n event mogen ze van mij veel vaker doen, alleen wat rust tussen de events is ook wel lekker haha.
    Op naar het de volgende volle maan en het volgende event, vanmiddag om 14.00uur alweer.

Let je er wel op dat het event vandaag om 11.00uur stopt en dat je dus de vleermuizen op tijd voert!

Met het paasevent had ik 2 of 3 keer 2xGB, dus die prijs zit er wel tussen. Al zou het wel fijn zijn dat als je 100keer voert je min 1 keer de GB krijgt. Het is gewoon erg zeldzaam, maar hij zit er echt tussen.

Laatst bewerkt door moderator: 7 Mei 2015
    DarkDevilDude en #Stoffie78# vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Let jij op de dubbelposten? En DarkDevil had gisteravond gepost dat hij dat voer aan ging zetten. Als hij online komt, neem ik aan dat hij ook voert.

Ik had bij de eerste 12 vleermuizen voeren een keer 2 GB. Verder met deze events op in totaal 4 accounts meer dan 1000 konijnen/vleermuizen gevoerd en maar 1x GB ontvangen. De kans is dus wel erg klein.
    Verder vind ik de prijzen wel heel erg leuk, anders zou ik met de andere accounts ook niet meedoen. De knechtencoupons, uit hetzelfde kistje heb ik natuurlijk liever een 48-uurs dan een 1-uurs, maar alle formaten meer dan 7x gekregen en erg blij mee. En dan heb ik het alleen over dit account. De WAC en griezelwild volgens mij meer dan 7x, 9 stekjes waar ik vanmiddag de uitslag van heb, 6 stallen, waar ik tot nu toe niet de hoofdprijs heb gehad, maar ze wel leuk vind.
    Het laatste voer is 5 voor 11 klaar. Ik heb ze gelukkig wel gelijkmatig over de molens verdeeld en over een kwartier ook weer een deel klaar. Vanmorgen in totaal 500 vleermuizen voeren. En dan ben ik er ook echt wel klaar mee.

13. DarkDevilDude

Uitslag over 315 Sushi

1x Supervoer (14)
    3x Supervoer (o)
    2x Gouden Bananen (2)
    1x Susi's Turbomest (6)
    2x Susi's Supermest (o)
    2x Supermest (6)
    5x Supermest (1)
    Gereedschapskist XXL (3)
    5.000 EP (46)
    5.000 TEP (45)
    5.000 BD (48)
    10.000 EP (28)
    10.000 TEP (29)
    10.000 BD (15)
    1x Raadselboom "Rio" (8) - 2x citroen xl, amandel xxl, citroen xxl, 2x abrikoos xl
    1x Mysteriestal "Lyra" (9) - 2x katten, duif, kikker, wasbeer, kalkoen II oranje, 2x bever classic ++, koivijver geel
    1x Wortel-appel-chutney (9)
    1x Griezelwild (8)
    1x Grafschaal (8)
    1x Knechten-coupon (1 uur) (10 )
    1x Knechten-coupon (3 uur) (12)
    1x Knechten-coupon (12 uur) (5)
    1x Knechten-coupon (48 uur) (3)

Totaal 510.000 EP, 515.000 TEP, 390.000 BD en al die andere mooie prijzen en coupons. Ik ben er erg blij mee!

Uitkomst stallen en bomen is erg matig, maar blijft leuk!

Ik hoop dat er spoedig weer een zelfde event komt in dit concept. Ik vind het leuk! :D

Het even dat vanmiddag gepland staat, doe ik niet aan mee. Karige beloning en veel werk. Ik neem even rust :p

#Stoffie78# en owl. vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

De wolkenrij van de quest de Griezelshop is eindelijk volledig gevuld, de quest zelf is nog niet af maar volgende keer ga ik beginnen aan de quest Glimmende heksenkunsten met bijbehorende wolkenrij.
    Van mij hoeft het volle maan event niet maandelijks maar eens in de 2 á 3 maanden 2 á 3 dagen aan een stuk zou wel prettig zijn, dat is m.i. namelijk makkelijker dan maar 24 uur...maja dat is mijn mening! ;)

DarkDevilDude, #Stoffie78# en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Bedankt Farmerama, Het was een geweldig vollemaan event.

16. polkey

polkey Oudgediende

Kon eindelijk ook de wolkenrij vullen met ceberus / draculakonijn enz, blij dat ik die voor elkaar heb want daar heb ik een aantal volle-maan events aan gewerkt ;)
    Volgende event verder en misschien de laatste nieuwe eens inleveren.
    Nu in afwachting tot de start van 14.00 uur, begin met een paar flinke stappen naar de sieritems en vandaar zie ik wel verder.

sinkieboy, ook mijn idee, 3 dagen aansluitend is ideaal.

DarkDevilDude, BoerAnnelies en sinkieboy vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

Tijdens het typen van mijn bericht hadden andere boeren ook een bericht geplaatst. Daardoor dacht ik ach dan reageer ik daar nog even op. Maar als ik op een geplaats bericht op bewerken klik dan probeer te reageren op een ander, dan lukt dat niet meer omdat ik dan niet het forum scherm er voor krijg, maar mijn geplaatste bericht in een pop-up. Of hier nog een andere manier voor?

En ja als ik mag kiezen heb ik ook liever een 48uurs coupon dan een 1 uurs coupon haha, maar af en toe is het ook wel lekker om maar 1 uurs coupon te gebruiken. Heb je niet het gevoel dat je de rest van de knechten in de prul gooit als je maar 1 keer alles hoeft te oogsten en zaaien.

18. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik ben ook klaar met het voeren van de vleermuizen. Was nog best spannend om ze allemaal op tijd te voeren én bij te houden wat ik kreeg, maar het is gelukt!
    Ik heb in totaal 347x kunnen voeren en heb dit eruit gekregen:
    - 14 sv, 8 turbomest, 8 susi supermest, 20 supermest,
    - 515.000 EP, 530.000 TEP, 400.000 BD,
    - 5 raadselbomen: vlierboom XL, vlierboom XXL, 3 er net opgezet -> hier zijn uit gekomen: een loquat, amandel XXL, trompetboom XXL en nog een vlierboom XXL.
    - 9 mysteriestallen: wasbeerstal, 2x kattenverblijf, wolf, duif, kikker, visvijver oranje, paardenstal oranje en… vogelbekdier!!!
    - 15 WAC, 14 griezelwild, 11 grafschalen,
    - 331 uur aan knechtencoupons
    Voor mij is dit event helemaal geslaagd vanwege het vogelbekdierverbijf, maar ben ook erg blij met de knechtencoupons, de WAC en het griezelwild! En al die kleine beetjes TEP lijken kleine prijzen, maar opgeteld is het toch weer ruim een level omhoog op Bahamarama :)

Laatste bewerkt: 7 Mei 2015
  19. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Tja zo denk ik erover met stekjes en stallen had maar 1 stal en 5 stekjes (na het voeren van 165 vleermuizen)
    een minimum aantal stekjes of stallen. Ben na die 165 dan ook maar gestopt en ben voor toet-ram-mon gegaan :)
    Dit keer had ik wel 1x 2 GB (maar met paasevent ook niet)

20. DarkDevilDude

Door dit event ben ik 2,5x level up gegaan op Baharama! :D Ik ben weer blij! :D

Succes iedereen die aan het Ouder Event mee gaat doen. Ik sla met liefde over.

#Stoffie78# en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.