Praatgroep - Vlinder wordt het nieuwe fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Vandaag is de vlinder nog een mysterieuze stal en daarom alleen voor TG aan te schaffen via het mandje. Vanaf morgen kan de vlinder ook voor BD aangeschaft worden ter voorbereiding dat de vlinder een fokdier gaat worden. De oranje stal is dan net als andere oranje stallen voor TG aan te schaffen, maar dat is 72 TG en niet 75 TG. De gewone en de gele stal zijn resp. vanaf morgen 8200 BD en 34000 BD. Weet dus niet waar je die 75 TG hebt zien staan...:)
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Borkie vindt dit leuk.
  4. nachtpauwoog

    nachtpauwoog Gevorderde

    Mooie Distelvlinder :)
     
    Borkie, sinkieboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Er komt toch enkel een gele oranje stal van de vlinder
    de rode hebben bij een quest eens kunnen halen en de roze word niet vermeld
    Eerst dacht ik dat we vlinderkes gingen kweken met "fok" was ik op verkeerde been gezet :music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als de vlinder fokdier is geworden dan komen de andere gekleurde stallen ook in het spel, meestal is dit pas nadat er een fokevent is geweest. (zie bijvoorbeeld de beer, hond en kat, dat waren eerst ook mysterieuze stallen) BP probeert natuurlijk op deze manier eerst nog wat oranje stallen te verkopen omdat spelers toch nog vlinders bij elkaar willen verzamelen voor het fokken begint.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Eerst dacht ik dat we vlinderkes gingen kweken met "fok" was ik op verkeerde been gezet :music:[/QUOTE]

    Dit is toch de voorbereiding op de fok, alleen nu nog niet.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, je was niet op het verkeerde been gezet. In de OA staat dat we binnenkort met vlinders kunnen fokken, en dat daarom de vlinders vanaf vanmiddag in de winkel komen, zoals ze ook in de winkel blijven wanneer het eenmaal een fokdier is.
    Om te kunnen fokken, ben je vlinders nodig. Dat hebben we al bij meer dieren gehad.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. W.G.R

    W.G.R Forumbeginner

    Bedankt allemaal zal het verkeerd gezien hebben dan gelukkig maar .
    Dit is in ieder geval veel beter nu nog gauw veel duiten verdienen dan kan ik ook gaan kopen vanmiddag .
    flink sparen voor de citroen vlinders.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ha oké wacht het af wanneer we kunnen fokken, bij de vlindersoorten keuze genoeg
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Pfoeh, wordt er bijna duizelig van een heel veld vol vlinderstallen. Even wennen hoor! Ben ook erg benieuwd naar de vlindersoorten:inlove::inlove::inlove:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik heb geen stallen gekocht, heb er al een tijdje 7 opstaan waarvan 2 rode stallen en heb nu al 1542 vlinders en 786 glanspoeder
     
    ienemienie, Paddington28b, katbla en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben zo blij dat de vlinder het nieuwe fokdier wordt. Is mijn lievelingsdier samen met de orka. De plaatjes die ik gezien heb zien er schitterend uit:inlove:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    De rupsjes vinden het nog te koud denk ik wachten op de zon voor vlindertjes te kweken
     
    ienemienie en Borkie vinden dit leuk.
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    oh ja, de werkstal moet ook op het veld....... (komt voor een werkstal-quest)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ja daar komt naar de quest
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb wel stallen gekocht, maar die hebben alweer plaats gemaakt voor anjers xD

    Morgen zet ik ze weer op en dan zie ik wel waar het schip strandt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Beetje late reactie, maar had het nog ff te druk met de events...
    Waarom de parfumeries ook uit de voorraad trekken? Die gebruiken toch vlinders, terwijl we toch vlinders op voorraad moeten hebben voor het fokevent? Of heb ik ergens iets gemist en hebben we ook glanspoeder nodig...:oops:
     
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Bij een nieuw fokdier komen ook blijvende questen...ook de glanspoeder zullen we hiervoor dan nodig hebben ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ok... dan is het goed. Dacht mss voor het fokevent nodig...:oops: die blijvende questen moeten altijd ff wachten bij mijxD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.