Praatgroep - Vlinder wordt het nieuwe fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Nu krijg ik toch een mooie oranje ooievaar die had ik ook nog niet...de laatste 2 M-stallen "Wenen"staan op...
     
    blackscorpion64, katbla, -Coco1968- en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. mamiagk

    mamiagk Forum prof

    hier ook verwend met twee oranje ooievaars en twee roodborstjes, echt superblij mee! fokken ging hier ook lekker, hou nooit bij hoeveel ik fok en wat het oplevert, maar weet wel dat mooie uitslagen waren, zelfs een virtuele vlinder ( en ik maar denken dat ze dat eigenlijk allemaal waren, virtueel....)
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wauw, gefeliciteerd. dit is de op 1 na laatste. benieuwd hoeveel spelers die gekregen hebben. !
     
    -freedom5555-, mamiagk en Borkie vinden dit leuk.
  4. Waterbuffel

    Waterbuffel Gelegenheidsauteur

    wordt aan gewerkt, maar SV is idd een dingetje aan het worden
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. bepsels

    bepsels Forummeester

    ik moet nog 1 safiervleugel fokken, die wil maar niet tevoorschijn komen, wel al twee gothicvlinders.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Die luxe parfum begrijp ik nog steeds niet. De uitkomst is het zelfde als met gewone parfum. Ik weet dat er bij staat, kan overslaan. Maar het lijkt mij de bedoeling dat het dan een keer overslaat als je veel gebruikt.
     
    bepsels, Borkie, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. bepsels

    bepsels Forummeester

    Ja ik had dus luxe parfum gebruikt en dan slaat hij dus af en toe een stap over. Nu heb ik dus mijn laatste saffiervleugel binnen, maar ook nog 2 keer gothic omdat hij een stap oversloeg. Wolkenrij is binnen.
     
    pipelepo, Borkie, kakelot69 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    help ik word beroofd :cry:

    kan me vlinders bij gratis weggeven aan die nieuwe Quest, volgens mij missen er wat 00 in de beloning van de vlinder fok quest
    4 vlinders inleveren en dan als beloning krijgen 1.000 ep + 370 bd + 2 sterren terwijl de tegenwaarde van de vlinder 280 bd is :music: en op mijn markt kosten ze nog maar 45.000 bd dus denk dat er wat nullen ontbreken bij de beloningen van BP xD
    maar als het wel klopt lever ik dus mooi mijn vlinders niet in voor die quest dan maar open laten staan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.