Praatgroep vliegwedstrijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hambo26

    hambo26 Forumleerling

    Het ziet er weer heel erg mooi uit :D,ik ga er wel aan beginnen maar zal er alleen maar weinig uit kunnen halen, mijn langste gewassen en bomen leverde toch wel 7 drops op :cry:, ik kan niet wachten tot ik groot ben ;) .
     
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Aaaaah het was @miekje9 .:)
    Sorry @schaapje52 voor de verdenking :oops:
    Alle akkers inmiddels vol staan met kwartveldjes en 7 WAC's en Pinkie Pie gegeten dus buikje is goed vol.
    Is trouwens leuk op zijn kop vliegen maar oma vond het niet leuk dat ik het beeldscherm had omgedraaid xD
    Voor vannacht maar weer veredelde rozen of veredelde anjers erop. Even zien of de mest nog betaalbaar is voor ik een keuze maak.
     
    Daxter1966, beereekhoorn, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. farmhouse10

    farmhouse10 Junior expert

    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Hier 0 want heb van 13:00 tot 19:00 uur op `t terras gezeten o_O;)
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier alles op comfortvelden gezet en 170 flesjes drank gehaald.
    Morgenavond de score maar eens bekijken.
     
    tinus138, Daxter1966, beereekhoorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik heb 120 DI geen slechte start zo, nu maar kijken of we morgen de lucht in kunnen.
     
    Laatste bewerkt: 26 Juli 2016
  7. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    ... en `k mag nog steeds niet vliegen, ben nl onder invloed 8)
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    o_Ok heerlijk. Af en toe moet je de boel de boel laten en van het lekkere weer genieten
    Inmiddels race 1 klaar
     
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Welke rijen zijn dat
    Of welk nummer ongeveer
    Gr Tineke;)
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Straks nog 1 keer oogsten en dan een lang gewas voor de DI er op. Vandaag valt niet tegen maar ook niet super goed, heb nu 200 DI binnen. Gezien eerdere berekeningen heb je 200DI per dag nodig om het event te halen met de duurste brandstof (dus de kleinste). Gezien vandaag ook de start dag is en ik vanmorgen niet heb geoogst valt het mij tegen.

    Morgen ga ik beginnen met vliegen.
     
    Borkie, astrid1960 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zitten beide onder het ?
    Als het vraagteken aan klikt bij mij dan 2 en 3.
     
    Borkie, blackscorpion64 en rikmark vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    beereekhoorn, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yeee....eerste race gewonnen....:music:....maar nu de rest..:p..truste..
     
    tinus138, Daxter1966, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb gisteren voor mijn avonddienst nog gauw ff kunnen starten met het event... 211 drops uit allemaal bomen! :inlove:
    Helaas pas na mijn avonddienst de eerste eventgewassen kunnen oogsten... nu op de farm rozen staan voor dropjes en op Baha eventgewassen. Momenteel 276 dropjes... hoop dat ik met de rozen dit kan opkrikken, want vanavond weer werken.
    Ik ga maar van alle brandstoffen iets maken om te kijken welke mij het beste bevalt....
    Bedankt voor de tabellen @miekje9 :D heb ze weer uitgeprint naast mijn laptopje liggenxD
     
    Daxter1966, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik maak eerst paar kleintjes en de rest groot.Volgens mij heb je die middelste niet nodig of misschien aan het eind van een race.
    De kleintjes voor als ik echt dat prijsje in de andere baan wil en de groten om zo hard mogelijk te gaan( en zo goedkoop mogelijk)
     
  17. hambo26

    hambo26 Forumleerling

    Ik ga proberen de 1e race uit te spelen 8)en alle TEP uit de race te halen, dan level ik snel op het eiland waarna ik met de bananen weer bomen en gewassen kan vrij spelen. Na 3 oogsten heb ik toch al 44 drops :p.
     
    Borkie, voesje, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Misschien een tip voor je, koop normale walnootbomen en zet die de dag voor een event begint voor 18 uur neer. Dan zijn ze de volgende dag om 2 uur klaar. Uit bomen die 20 uur duren krijg je meer di dan uit je langste gewas. Als je in level 40 zit stuur je me maar een berichtje dan stuur ik je een ambachtsproduct om te verkopen op de markt waar je dan bomen van kan kopen.
     
    Borkie, Daxter1966, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. hambo26

    hambo26 Forumleerling

    Dankjewel voor de tip ik ga er gelijk nog een paar kopen (ik heb tot nu toe alleen nog maar de bomen uit de diverse farmquesten en 4 stekjes) , en ik zal een berichtje sturen wanneer ik level 40 heb bereikt.
     
    Borkie, Daxter1966, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    zo eerste vlucht!!!!! zit erop nu weer biobrandstof maken dan kan ik naar vliegtuig 2 ...gaat wel snel moet toch nog even gaan lezen wat het beste brandstof is ....of wat ik het beste kan gaan doen ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.