Praatgroep vliegwedstrijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Bedankt weer Miekje, die tabellen van je zijn superhandig ;).
    Maar ..., heb ook een Tip voor jou;
    Als je zoonlief je verdrijft van je pc, vraag`m offie niet wat huttentutten voor je kan craften dan ben je zo klaar !! ;)xD
     
    Borkie, astrid1960 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gelukkig ben ik net geslaagd voor het vliegbrevet. xD

    Het ziet er errrug leuk uit en ga kijken hoe Opa op zijn kop vliegt. 8) Het is een moeilijk event met veel gewas en di. Met 4 dagen werken en mijn verjaardag vieren, zal ik totaal niet ver komen. Ik begin gewoon en kijk wel waar ik ga landen met mijn vliegmachientje. xD
     
    Borkie, daisy17858, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Pc is nodig voor uploaden naar de fansite op mijn lapje kan ik ook uit de voeten om dingen te maken
    En oogsten en zaaien doet hij soms als ikniet thuis ben maar met 3 lapjes en 1 pc moet het wel lukken met 3 mensen in huis lijkt mijxD
     
    Borkie, rikmark, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Heb maar 3,5 dag om mee te doen. Zie wel wat ik wil halen: stallen en stekjes. Das nog niet, Wampi, bougainville en die andere ook nog niet. Vorig event ook al niet gehaald, dus verwacht dat bij deze al helemaal niet. Hoop wel op meer geluk bij de uitkomst stekjes/stallen...
    Succes allen!
     
  5. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Alvast gefeliciteerd voor je verjaardag :) heb een gezellige dag :)
     
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dat wordt dan stuntvliegen met je vliegbrevet. Mooie loopings maken en door ringen vliegen.8)
    En tijdens je werk even de laptop meenemen naar het toilet en snel even oogsten met de knechten heeft niemand in de gaten hoor. Er heerst toch plaatselijke buikgriep ;)
    Alvast een fijne verjaardag van de week :)
     
    Borkie, beereekhoorn, schaapje52 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb een beetje voor mij zelf een route gemaakt. Hiervoor hoef ik niet zo vaak te wisselen, dus kan ik ook de duurde brandstof maken, waardoor er dus minder DI en minder eventgewassen nodig zijn.

    Voor mij: 1 onder
    2 boven / onder
    3 boven
    4 onder / boven
    5 onder

    Het enige wat mij aan het denken en twijfelen zet zijn de bomen. Welke bomen zijn wat en zo ook met de stallen. Kan iemand (beetje lui) hier een linkje voor mij neerzetten?
     
    BoerinPeer en Borkie vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou vooruit dan
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/mysterieuze-stekjes.4759/
    stallen ene is de das mogelijk andere de nw baha dieren
     
    Borkie, -freedom5555- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  9. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Sorry, had even `n hele rare beeldvorming voor me na het lezen van deze zin :wuerg:xD
     
    Borkie, herma1234, schaapje52 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Als je in de prijzentabel klikt op de mysteriestal of raadselboom opent de betreffende faqpost voor je.
    Staat alles in.
     
    Borkie, BoerAnnelies, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    blij dat ik gewend ben om capriolen in de lucht te maken...xD..maar of dat nu helpt?...:wuerg:
     
    Borkie, schaapje52, rikmark en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    xD
     
    Borkie, schaapje52, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tuurlijk helpt dit. Nu kan jij met perfecte bochtjes van boven naar beneden gaan en weer terug:music:
     
    Borkie, rikmark, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Jeetje is dat altijd zo? Dat had ik nog nooit gezien, super.

    Zo ben alvast aan het oefenen met stuntvliegen kan nog mooi voor het in het echie moet:p
     
    Borkie, blackscorpion64 en -mikmak- vinden dit leuk.
  16. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Buurtjes ik sla dit event over, geef je dropjes maar aan iemand die ze kan gebruiken.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb het allemaal nog eens goed bestudeerd, en besloten dat ik voor alle tussenstops met een prijs ga.
    Dan kom ik uit op de volgende aantallen: 19.240 eventgewas en 1.164 dropitems (en natuurlijk zonnebloemen, maar die ga ik niet uitrekenen).

    Aan boertjes die moeite hebben om de dropitems te halen, raad ik aan wat grotere stappen te nemen, en dus prijsjes over te slaan. De biobrandstof van 6 stappen en 3 stappen, verbruiken minder drops en gewas en zonnebloemen in verhouding.
    Heb er weer zin in!

    Buurtjes, de kinderaccounts doen niet mee dit keer (bassiefarmer en robbiefarmer). Dus die hoef je geen drops te sturen.

    Correctie edit: het blijkt dat we niet precies op de vakjes hoeven te landen, om de prijsjes te pakken. Dus mijn redenering klopt niet. We mogen erlangs vliegen.

    Vraagje aan een mod: bij stap 18 van race 5 staat zowel boven als onder 6000 EP als prijs. Klopt dit?
     
    Laatste bewerkt: 27 Juli 2016
    Borkie, Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. .TomPoes.

    .TomPoes. Forumleerling

    Super die directe link naar de mysterie bomen en stallen.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zo staat het ook in het balkje:)
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank je wel Enk :)
    Ik verbaasde me erover dat het zo in het balkje staat, omdat bij andere vakjes met dezelfde prijs, de prijs in het midden staat. Vandaar mijn vermoeden dat er misschien een foutje zat.
     
    Borkie, Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.