Praatgroep vliegwedstrijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel hoor! Wel met jou advies hoe te handelen en te werken met de laatste di. :D
     
    Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. dirkadriaan61

    dirkadriaan61 Forumleerling

    Hallo lieve buurtjes , hebben jullie nog dropitems voor mij? :music:
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Stuur even een duifje.
     
    beereekhoorn en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Hehe het is gelukt :D ik heb de wolkenrij ook binnen:D
     
  5. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Omdat ik op de dag van de start niet thuis was, wilde ik eigenlijk helemaal niet meedoen. Met kwalificatie 'moeilijk' leek het me onmogelijk om de verloren tijd in te halen. Maar natuurlijk ben ik toch weer begonnen en jawel......ik heb zelfs de wolkenrij binnen. Ik ben helemaal happy. Nu snel kijken wat de stallen en bomen geven.
     
    eevee60, voesje, beereekhoorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    ook alle mentors de kuikens aangeraden om met het vlieg event mee te doen voor de grootte hoeveelheid
    gouden bananen die er te halen zijn ook al hebben ze nog geen BaHa open
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik had een oude barrel en die had even tijd nodig om om te schakelen. Begon op de verkeerde lijn en 1x te laat met omschakelen. Verder goed gegaan. Een paar moeilijke keuzes onderweg maar gisteravond alles gehaald. Totaal heeft het mij gekost aan eventgewas 18.665 en aan DI's 1060. Uitkomst stal en stekjes zijn: Anacondaverblijf classic ++, Tamarinde XXL, Vijgenboom XXL, Paranotenboom XXL, Macadamiaboom XXL, Dadelboom XXL, Loquat XL en XXL en als laatste een Kornoelje.
     
    schaapje52, annigjen en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Alle vluchten zijn gelukkig veilig geland, 1 x vergeten van vlieghoogte te veranderen daardoor de oranje berenstal gemist, gelukkig kwam ik een oranje uilen stal tegen tussen alle duiven in. alle vliegtuigen maar nakijken en dan alles klaar zetten voor Renzo's jaarmarkt
     
    schaapje52, farmermikkie en voesje vinden dit leuk.
  9. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Het was weer op het nippertje... :oops: maar heb het event helemaal uitgespeeld. :D
    Heb daarvoor wel in mijn pauze de laatste drops nog binnengehaald met een rond huttemetutten...:music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.