Praatgroep - Vliegkunst!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

weet iemand of het drakenverblijf ook x2 kan. anders te zot om luxe biobrandstof te gebruiken

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dat kan je 2 x ophalen, de upgrade weet ik nog niet........

3. Lieve

Lieve Halfgod

dank je wel de up zo wie zo sta in faq enkel wolkenrij stond vermeld niet 2x

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het lijkt mij logisch dat je een sieritem gewoon kunt verdubbelen. Ik ga het alleen niet doen, want hij hoeft niet op de rij en zonder de zes upgrades heb ik er verder niks aan.

5. Ik snap er geen snars van! Heb het weekend ook heel weinig tijd! Zal zo nog eens kijken of ik het snap anders sla ik over

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Maak veel eventgewas en verzamel drops.
    Maak in de molen de 3 verschillende eventproducten. Vooral die XL en een hele enkele van de andere 2.
    Dan ga je naar het event en klik je op het vliegtuigje.
    Dan kan je aan de rechterkant kiezen voor een molenproduct. Of links van het vliegtuigje, als je met je vliegtuigje een stapje omhoog of omlaag wilt op de prijzenbalk.

Probeer het maar gewoon. Begin met een paar van die biobrandstof XL in te leveren, die je 3 stapjes vooruit brengt op de prijzenbalk. Dan zie je hoe het event werkt.

Laatste bewerkt: 4 Mei 2023
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik ben met mijn laatste race bezig. Ik heb de mazzel gehad dat ik 2x voor 12 uur de oogstbonus kreeg bij het rad

8. jolanda13

jolanda13 Teller

vraagje,inkomstenbonus voor planten geld dat ook voor eventgewas.
    en wat doet precies de oogstbooster 200 prcent,omdat die in het diamantslotje gaat

9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

De inkomstenbonus voor planten werkt ook voor eventgewas. De 200% oogstbooster geeft 4 extra gewassen per kwartje, maar omdat de WAC er dan uit moet zie je daar maar 2 extra gewassen van terug. Toch gebruik ik hem graag, want 6 gewassen per kwartje is toch ook leuk en hij werkt ook op bomen en stallen.

Stand van het event hier: klaar. Ik had een inkomstenbonus én een 200% ingezet en toen draaide ik nog een +1 en een 100%, dus dat ging wel even lekker met de gewassen. Flink wat verdubbelaars gemaakt ook en er wagonladingen supermest overheen gegooid, maar ik had het allemaal net zo goed kunnen laten want uit de kisten en de stallen kwam alleen maar prut. Voordeel is wel dat ik nu lekker verder kan met de nieuwe quests en dank zij de bonussen heb ik al aardig wat van die gehoornde heidebeesten bij elkaar geoogst xD En de dropjes vielen prima, dat mag ook wel eens gezegd.

Laatste bewerkt: 5 Mei 2023
  10. jolanda13

jolanda13 Teller

dankjewel kakelot69,ja normaal gebruik ik altijd gelijk de wac maar wilde eens eventjes wat anders proberen en als dat meer opleverd is dat wel lekker,Gefeliciteerd ik ben bij de 3e race.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier is het event ook afgerond sedert deze ochtend ongeveer 9.00 uur......ook veel dubbele dingen gehaald, maar hier kwam uit de stallen ook maar pffffffff. zoals een gele melkstal, een honingstal en voor de rest oa. oranje stallen.....niets speciaals dus, idem met de bomen.....

Wolkenrij is wel leuk.........

GerwinenElise, jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Voor iedereen die hem gehaald heeft, gefeliciteerd!

Hier ook het hele event gehaald! Leuke cadeautjes en wolkenrij.

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik was een dag later begonnen, maar dankzij diverse oogstbonussen hoef ik nu alleen nog maar de laatste te doen. De wolkenrij is al binnen.

jolanda13 en GerwinenElise vinden dit leuk.
  14. janjoke

janjoke Doorzetter

Vraagje: wat kan ik met draken-upgrade als ik geen item heb waar ik het op kan upgraden??

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

16. janjoke

janjoke Doorzetter

janniekwak, Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  17. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Mijn draak is niet Vooruit te branden.
    Voldoende brandstof op voorraad maar helaas moet geregeld terug naar speelveld of opnieuw inloggen.
    Gevolg soms slaat mij draak op hol en neemt reuzesprong.
    Dan mis ik dus de mogelijkheid om voor dubbel cadeautje te gaan.
    Zorg dat je op tij begint met racen.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.