Praatgroep - Vliegkunst

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben nog helemaal nergens, maar ik heb wel al bijna de helft van de DI bij elkaar die ik nodig ga hebben voor al die verdubbelaars en zo xD
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  2. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    1e race gevlogen en er met verdubbelaars uitgehaald wat ik eruit wilde halen. (fiches en seizoenspunten)
     
    Laatste bewerkt: 29 April 2021
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    ben ik de eerste die de verdubbelaar is vergeten bij een fiche?, grgrgrgr
    Toch maar bril opzetten dan maar
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Help! ik heb 7 verdubbelaars op de plank staan, maar als ik wil vliegen zegt ie dat ik er maar 2 heb en vervolgens kan ik zelfs die niet gebruiken.
    Wat doe ik verkeerd?
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan een verdubbelaar alleen gebruiken als je voor een vakje met een beloning staat. Met die verdubbelaar ga je 1 stapje vooruit en verdubbel je de beloning van dat vakje.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  6. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Nee hoor, ik ook! Ik ging zo lekker met 3 stappen voorwaarts dat ik al op het hokje stond voordat ik de XXL inzette:cry:
    T'is jammer maar nu blijf ik maar door hollen met 3 stappen.
     
    boermars vindt dit leuk.
  7. boermars

    boermars Forum-hertog

    echt he? deed het ook precies zo! Heb nu net derde race gedaan en ga door naar 5, want in 4 zit geen fiche.
    Kom nog flink wat DI tekort, vanavond gaat langste gewas erop.
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Je moet 5 races winnen (voltooien) om alle prijzen te behalen.
    Iedereen begint met Race 1.
    Pas als je die voltooid hebt kun je de races 2, 3, en 4 doen. Deze kun je in eigen volgorde doen en ook tussendoor wisselen als de tussenprijzen daar je beter uitkomen.
    Maar je moet races 2, 3 en 4 wel gewonnen hebben voor je de Finale (race 5) kan vliegen.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    dit sta in faq
    Let op: de XXL lichtgevende brandstof is vooral erg belangrijk als je ook de 5 gevraagde race-fiches in het overkoepelende event 'Geheime vijver' wil gaan inleveren en/of het sieritem tot het maximum wil gaan upgraden.
    Er zitten namelijk maar 3 race-fiches in dit event dus je zal 3x moeten verdubbelen door de XXL te gebruiken zodat je zodoende op 6 race-fiches uit kan komen.
    Maar we hebben 6 nodig toch
     
  10. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Bedankt! Ik zat me af te vragen waarom iedereen eerst 1 tm 4 doet en dan pas 5 terwijl daar laatste fiche te verkrijgen is.
    Heb race 1 en 3 voltooid, nu bezig voldoende brandstof te vergaren voor race 2.

    Klopt, we hebben er 6 nodig.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 April 2021
  11. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    IK heb race 3 getart
     
  12. janjoke

    janjoke Doorzetter

    IK sukkel, wist het, klikte verkeerd en niet op verdubbelen. Kom nu 1 race fiche tekort. Dus kan wel ophouden om de Quist nog te kunnen halen. Grrr, neem niet aan dat er ergens nog een te verkrijgen is.
    Wie weet raad.....
     
  13. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    nee hoor, grrrrrrrr
    gebeurde bij mij ook...
    ik dacht (!) goed op te letten, maar was al gebeurd voor ik er erg in had :cry:
     
    boermars vindt dit leuk.
  14. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik ben met hulp eruit gekomen. In race 4 kun je de verdubbelaar niet gebruiken omdat het de wolkenrij betreft.
    Misschien is dit gegeven voor mijn (niet goed kunnen of willen lezen) medespelers begrijpelijker.
    Bedankt...;)
     
    boermars vindt dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    ojee dan heb ik dus een probleem, grgrgrgr
    vandaar het slotje zie ik nu en het blijft grijs, pf dan maar 4 en halen wat er te halen is
     
    Susannamaria en bjorke-annika vinden dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Gaat goed komen:)
     
    boermars vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb je die verdubbelaar nu ook nodig voor de sieritems of updates... of heb ik dat verkeerd gelezen ergens?
     
    boermars vindt dit leuk.
  18. boermars

    boermars Forum-hertog

    als je het sieritem tomaatvliegtuig al hebt, kan je de verdubbelaar inzetten, dan ga je 2x upgrades ontvangen ipv 1x
    ik heb die ook zo gehad
     
  19. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    vliegevent afgerond dus weer rustig aan de voorraad bouwen
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Race 3 klaar vliegtuigje maar ff in de hangar. Nu eerst gewas bij kweken en dan verder met race 4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.