Praatgroep - Vliegkunst

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bekijk hier samen de vliegtuig race en bespreek je tactieken.
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Wordt weer een puzzeltje om alles goed te doen en niets te missen.
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik begrijp niet zo goed wat er griezelig is aan dit event, behalve de namen en plaatjes.
    Het eventgewas op de hoofdakker en woelige weide?
    Dropitems van de hoofdakker en woelige weide?
    Klopt dit wel?
     
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Drops komen ook van beide velden.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Oh ja, aangepast in oorspronkelijke post.
    Maar ik zou verwachten dat we dit op de griezelakkers zouden moeten verbouwen en ook daar de drops vandaan zouden komen, als dit een griezelversie van het air race event is.

    En spelers, let goed op die rode tekst in de FAQ. We moeten verdubbelaars inzetten bij bepaalde vakjes. Het zal mij benieuwen hoeveel boertjes hier de fout mee ingaan :oops:
     
    Roadrunner14 en venus261256 vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dacht het ook al maar dus niet , maar wel volle maan velden ook open.
    Kan ik daar weer voorraad gaan opbouwen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    o_Ok goedemorgen allemaal
    Enig idee wat en hoeveel we nodig hebben voor het event
    Gr Tineke
    En s6 allemaal
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik ga wat proberen te maken straks
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor de molenproducten heb je ook dracula-orchideeën nodig, vandaar.

    Wel een beetje jammer dat ik nu voor niks 18000 zonnebloemen heb zitten maken xDxD
     
    Laatste bewerkt: 27 April 2021
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Let op: de XXL lichtgevende brandstof is vooral erg belangrijk als je ook de 5 gevraagde race-fiches in het overkoepelende event 'Geheime vijver' wil gaan inleveren en/of het sieritem tot het maximum wil gaan upgraden.
    Er zitten namelijk maar 3 race-fiches in dit event dus je zal minimaal 2x moeten verdubbelen door de XXL te gebruiken zodat je zodoende op 5 race-fiches uit kan komen.

    Effe een rare vraag je moet toch 3x verdubbelen en niet 2x zoals beweerd in de FAQ, we hebben toch 6 race-fiches nodig om alles te halen bij het vis-event, zeker als je die vis-tickets wil hebben die staat als zesde???? Volgens mij heb je toch echt 6 race-fiches nodig of kijk ik ergens overheen???
    Ik zie echt maar 3 race-fiches om te winnen, bij race 1 nr 42, race 3 nr 59, race 5 nr 40 :eek:

    Heb echt de 5 lijsten met cadeautjes 5x keer doorgespit maar echt maar 3 racefiches te winnen, dus je moet ze alle 3 verdubbelen anders gaat dat je vis-tickets kosten. LET HIEROP !!!
     
    Laatste bewerkt: 27 April 2021
    boermars, -freedom5555- en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, dat had ik ook al ontdekt. Goed dat je hierop wijst!

    Ik ga zelf dit keer het roer maar eens omgooien en de eerste dagen alleen DI verzamelen, met veredelde anjers. Wegens werk heb ik voor het weekend toch niet veel gelegenheid om te oogsten en dan maak ik er van het weekend de gewassen wel bij, met behulp van een oogstbooster en wat supermest.
     
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja klopt, tekst aangepast. Had tekst van vorige keer overgenomen en aangepast op nu maar dit over het hoofd gezien. Dit keer moet je 6 fiches voor het vis-event halen terwijl er drie in dit event zitten dus bij alledrie is het aan te raden om te verdubbelen.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  13. calimero1962

    calimero1962 Forumleerling

    Ik weet niet of dit zo hoort maar heb tot nu toe alle 5 de vakjes vrij gespeeld voor het produceren van visbonnen maar bij het vissen nog niet 1x een parel gewonnen dus zie niet echt in of ik nog wel aan het benodigde aantal parels kom met nog maar 1 deel van het event te gaan :( ik heb 2x de keuze gemaakt voor 7 bonnen keus in de hoop goed aas te krijgen. niet dus. en de rest heb ik elke x voor de 2 bonnen keuze in de winkel gekozen) Dit is gewwon op deze manier nooit te halen!!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  14. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier ook nog steeds geen parel te vinden en heb (volgens support) al zo'n 80 bonnen gehad.
    Maar de meeste, op een enkeling na, hebben nog geen of maar 6 parels. We zullen het allemaal van het laatste event moeten hebben, misschien dat Bp dan de kraan voor parels open zet.:oops:
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier ook 0 parels, maar de praktijk leert, dat het toch elke keer weer goed komt.
    We krijgen steeds meer vissersbonnen per dag, en aan het eind hebben we vast parels over.
     
    kakelot69, Boeretrien1 en -doppie- vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Volgens mij is er voor het vis event een andere praatgroep.
    Op deze manier wordt alles door elkaar gegooid.
     
    farmermikkie, kakelot69 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    :oops: Sorry...
     
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Het gaat mij om het algemeen sommigen snappen een event al niet helemaal
    als je er dan ook nog twee door elkaar gaat halen wordt het helemaal moeilijk.

    Heb het event nu zitten doorspitten en kom ik er achter dat je voor de seizoenspunten
    bij de eerste vier races die alleen krijgt bij het onderste vliegtuigje en bij alleen de
    vijfde in het bovenste , tevens moet je dan ook xxl brandstof gebruiken om de meeste
    punten te halen.
    Heb voor mezelf een volgorde bepaalt en dan kom ik uit op
    25440 huttentut
    1408 dropitems en
    970 dracula orchidees.

    Maar dit is echt mijn volgorde weet niet of het beter kan.
     
    Dorette58, -freedom5555- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  19. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ik zie de wolkenrij waar je onder andere de Boa construtor straks neer moeten zetten niet meer, eerst had ik hem wel???
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Weet niet heb op de hele farm in al die jaren dat ik al speel nog nooit een
    Boa constructor gehad/of gezien , vraag me dus af waar je die ziet af vandaan haalt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.