Praatgroep - Vliegkunst

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gisterenavond heb ik het event gehaald en dus afgerond. Ik heb nog 1 dubbele brandstof, een luxe en een paar normale over.
    Heb de dubbele gebruikt voor het SV, de KC, de sieritems, krokodillenstal en de tiki boom. Ik wilde nog een keer de myst stal dubbel halen, maar toen klikte ik verkeerd. Ach ja...

Alle stallen en bomen hebben op het land gestaan. Bij de bomen werkelijk alleen maar treurwilgen, blauwregen XXL en 2 boswilgen. Erg sneu. De stallen bestonden uit verschillende die de schuur in zijn gegaan, op baha een giraffe. Daar waren de bomen erg mooi en op het volle maans veld een gloei en een tentakel, die staan ook in de schuur.

Vond het een super event, goed te doen, leuke prijzen, leuk met die dubbel beloning keuze. Top, mag van mij zeker terugkomen!

Nu op jacht naar een zilveren, want die bezit ik helaas ook nog steeds niet en ja er moest een keuze gemaakt worden.

boermars, Borkie, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Gefeliciteerd! :D Jammer van de uitslagen... hopelijk zijn ze bij mij beter. Bomen heb ik al tijden geen goede gehad.

BoerAnnelies, boermars en Borkie vinden dit leuk.
  3. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Als je het zo wilt gaan doen, heb je onnodig te veel gewas en teveel drops nodig. Je hebt nl bij race 5 de laatste stap met een de luxe brandstof gedaan, maar je krijgt de wolk niet dubbel. Die is daar voor uitgezonderd.

Borkie vindt dit leuk.
  4. DarkDevilDude

Maar XL brandstof is toch goedkoper? Of kan ik beter enkelvoudige brandstof kopen? :eek:

Borkie vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Bij race 5 kán je aan het eind zelfs geen deluxe inleveren. Dat gebeurde mij bij m'n kleine boerderijtje. Dus die dure brandstof kan je weglaten en de gewone 1-staps brandstof gebruiken voor de wolkenrij.

Als je 3 stapjes kunt maken, is de XL goedkoper dan 3 x een los stapje.

Hier is het event al even klaar. Het kleine boerderijtje was nog sneller klaar, haha, het moet niet gekker worden. (Maar daar speelde ik op 5 velden en kreeg ik een 100% oogstbonus.)

Leuk event, heel leuk dat we voor dubbele prijzen konden kiezen en de drops kwamen gewoon lekker. Veel beter zo, niet zoveel stress.
    Voor mij mag dit event ook wel nog een keer terugkomen.

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vliegtuig staat weer in de hangar tot de volgende keer. Erg leuk dat we dit keer zelf konden kiezen wat we wilden verdubbelen!

-mikmak-, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. jolanda13

jolanda13 Teller

ik heb de luxe ingeleverd voor de tikibomen maar ik heb er maar 2 gekregen

dacht dat ik er 4 zou krijgen wie heeft dat ook of zit ik er naast

Borkie vindt dit leuk.
  8. wima3102

wima3102 Forumbewoner

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    Je krijgt er 2 hoor, dus daar zat je inderdaad even fout. wij kregen er ook 2.

Zie post 165 van Farmermikki, daar staat het goed in uitgelegd.

Laatst bewerkt door moderator: 12 Maart 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  9. jolanda13

jolanda13 Teller

dankjewel wima3102 dan weet ik dat

Borkie vindt dit leuk.
  10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

En ook klaar... lekker veel dubbele prijzen eruit gehaald, dus ging niet supersnel. Had ook nog even 200% bonus gedraaid, dus nu bezig met wat tijdquesten voor de Kristalwatervallen:p

11. Jorieke123

Jorieke123 Junior expert

Hum volgens mijn berekeningen nog 240 di nodig, dat zou me moeten lukken.

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ben mijn zonnebloemen aan het bijvullen (allemaal op dankzij dit event)
    maar ja kan niet in spel komen stopt bij 55% grrr en ja ik weet er is een storing maar niet blij mee want op mijn andere boerderij kan ik mijn event gewas nu oogsten en wil ik graag verder vliegen.

Borkie vindt dit leuk.
  13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Borkie vindt dit leuk.
  14. boermars

boermars Forum-hertog

Zat van het weekend in buitenland, kon niet vaak inloggen en heb veel tijd verloren.
    Helemaal de extra griezeldag gemist, kwam ik dus wel wat verder maar nog tekort aan schedels helaas.desalnietemin nu vandaag gestart met vliegen, zonder les te nemen.
    Niet slim mistte wat info en heb veel brandstof ernaast gegoten,
    nu op goede vlucht bijna aan einde van 4.
    Morgen vroeg op, moet lukkun!:D

Borkie, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Gretha45

Gretha45 Junior expert

Ik heb de zilverden dubbel gekozen, zal ik voor je bewaren voor een ruilevent als je dat wilt.

Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat zou echt super zijn, mocht ik hem tegen die tijd nog niet hebben :inlove:.

Probeer je een duifje te sturen maar krijg het bericht dat je helaas niet bestaat.

Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 1 oogst vanavond en dan ik het klaar, veel leuke cadeau's binnen gehaald. Prima event!

Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als ik morgen geluk heb, en een beetje geluk heb met de drops, kan ik het op mijn andere account ook nog net af krijgen. Ik heb deze nacht eventgewas gezaaid, en morgen een cursusdag. Als het in de lunchpauze niet gaat lukken om te oogsten en in te leveren, kan ik het vergeten. Maar dan had ik maar gelijk moeten beginnen.

Borkie vindt dit leuk.
  19. DarkDevilDude

Heb de wolkenrij binnen hoor! Had veel te veel gewas gemaak, heb er 9000 over! Maar dat komt ik kreeg +100 % oogst. Dus toen was het te snel gegaan over 5 velden eventgewas haha aghhjaaa

mamiagk, Jorieke123, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Gretha45

Gretha45 Junior expert

Zal proberen jouw een duifje te sturen, wordt wel vanavond :)

BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.