Praatgroep - Vliegkunst

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De blauwe stipjes zullen wel de luxe brandstof zijn, met dubbele prijzen.
    Dus je kunt precies zien waar @.Kiko17. de prijzen dubbel heeft genomen.
     
  2. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Farmermikkie bedankt
     
    Borkie, .Kiko17. en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Een aantal (dubbele) prijzen laat ik heel bewust voorbij gaan met de luxe brandstof omdat ze het (voor mij) niet helemaal waard zijn en ik zo snel en voordelig mogelijk uit wil komen. De zonnebloemen die ik zo uitspaar verkopen als een trein op de markt. Die verkoop is een prijs op zichzelf, ik heb al veel verdiend met mijn zonnebloemenhandeltje :p

    De hoeveelheid drops is nu ook redelijk goed haalbaar en als ik een dagje eerder klaar kan zijn, dan scheelt me dat ook weer een knechten coupon. Met dit schema haal ik denk ik de meeste winst eruit :)
     
    riekje111, bepsels, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier nog 4700 nog wat huttentutten nodig en 760 DI, ben het 24uurs gewas op de kristalwatervallen aan het zaaien dus die DI komt helemaal goed. Leuk dat er zoveel griezelbomen te krijgen zijn met de luxebrandstof.
     
    Borkie, dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    .Kiko. bedankt dan vind ik de rest wel hier namelijk geen haast met nog 4 dagen te gaan .
     
    Borkie, .Kiko17. en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  6. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    klaar gelukkig, gisteravond extra lange gewassen gezet , ruim 17 uur (met water) moest vanmorgen toch weg.
    veel drops gekregen had ook gisteren 24 uur extra bonus dus gewassen gingen snel
    nu rest weer aanvullen en orde van de dag, doe nog maar 2, hooguit 3 events per maand, bevalt goed die rust
    ben samen met de farm met pensioen ;)
     
    bepsels, Borkie, farmermikkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goh, die anjers en die bisschopsmutsen droppen wel goed zeg. Ik heb voor de zekerheid toch maar een basisvoorraadje eventgewas gemaakt xD
     
    pipelepo, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  8. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Miekje, zijn dit de aantallen die ik nodig heb?
    En welke brandstof moet ik dan maken?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. klakje

    klakje Oudgediende

    wel fijn dat we kunnen verdubbelen, zo kan ik weer reserves aanleggen met kc.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Oh oh oh, ik heb een race gevlogen en mijn schema klopt niet! Je kan helemaal niet naar boven of beneden met andere stapjes, alleen met een enkele stap. Dan kom je ook niet uit met de grote XL stappen en heb je veel meer kleine stapjes nodig!

    Dus als je voor alle prijzen of boven of beneden speelt, dan klopt het wel, maar als je wilt switchen tussen boven en beneden, dan krijg je een andere berekening. Ik ga alles opnieuw bekijken en ik verdwijn opnieuw in paint :p
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zie de tabel via mijn banner
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Oke, gaat lukken. Bedankt Miekje!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Nou ik ben eruit, ik ben het nog strakker gaan inplannen en heb eigenlijk een veel betere planning zo. Nu met stapjes die ook omhoog en omlaag gaan en nog meer kleine prijsjes qua verdubbeling geskipt, kan ik nog meer zonnebloemen verkopen :p

    Edit: Ik heb race 3 net gedaan, er zit een klein foutje in dit schema, de eerste 3 stapjes moet 1 omhoog en dan 2 vooruit zijn ipv de 3 stapjes XL

    [​IMG]

    De groene = 3 stapjes met XL
    Oranje = 1 gewoon stapje
    Blauw = Luxe stapje


    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  14. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ben uitgevlogen ik heb alle races gewonnen:inlove:
     
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Race 1...Griezelraadselboom, Tiki-mysteriestallen "Chromium" en het sieritem dubbel.
    2x Bio, 13x Bio XL en 3x Luxe Bio...226 DI, 2840 huttentut en 1375 zonnebloemen verbruikt.

    Race 2...2x GB dubbel, Mysteriestallen "Koper", Griezelraadselbomen en het sieritem dubbel.
    12x Bio, 14x Bio XL en 6x Luxe Bio...348 DI, 4400 huttentut en 2250 zonnebloemen verbruikt.

    Race 3...Tiki-raadselbomen "Santorini", Raadselbomen "Egelantier", GB en het sieritem dubbel.
    7x Bio, 18x Bio XL en 4x Luxe Bio...331 DI, 4240 huttentut en 2100 zonnebloemen verbruikt.

    Race 4...GB en het sieritem dubbel.
    3x Bio, 22x Bio XL en 2x Luxe Bio...319 DI, 4160 huttentut en 2000 zonnebloemen verbruikt.

    Morgen aan de finale beginnen...
     
    owl., bjorke-annika, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier ook de finale morgen
     
    boermars, bjorke-annika en Borkie vinden dit leuk.
  17. biancaebbers

    biancaebbers Forumbeginner

    ik begrijp het niet hij is vanaf gisteren al aan het vliegen ik kan niets doen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Klik eens op dat rode vliegtuig.
    Heb je in de molen al brandstof gemaakt? Dan zie je bij dat rode vliegtuigje groene pijltjes.
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  19. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Bij mij net zo, ik heb brandstof en hij is aan het vliegen, maar pijltjes worden niet groen, dus ik kan niets
     
    Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  20. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Met het kweken van Huttentut en verzamelen van flessen brandstof, plus zonnebloemen uit je schuur, zorg je voor de ingrediëntën om in de voermolen Biobrandstof (gewoon, XL of Luxe) te maken.
    Met deze Biobrandstof vul je je vliegtuig
    Het bedieningspaneel van je vliegtuig:

    [​IMG]
    Knoppen rechts van boven naar beneden:
    * gebruik biobrandstof
    * gebruik biobrandstof XL
    * gebruik Luxe biobrandstof

    Knop links:
    * gebruik biobrandstof en wissel onderweg van positie
    [​IMG]
     
    riekje111, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.