Praatgroep - Vliegkunst

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    Zo zeg kantje boord, maar de wolkenrij nog net binnengehaald, ging een stuk makkelijker nu ik wist over de brandstof xl.
    o_Ok veel gewas over, nog efkes wat brandstof gedraaid, zover er nog DI was.
    Nog 5300 gewas over en 5 luxe brandstof en iets DI, pff wat een vliegwedstrijd-strijd.
    Op naar de volgende.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Een dikke duim voor de bedenkers en makers van het vliegevent.
    Was prima te doen eventgewas en drops waren in d3 gegeven tijd ruim te behalen.
    Ik vind een pluim geven terecht we mopperen vaak maar ook dit mag wel een gehoord worden denk.
     
    Reggaefeeks en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jammer genoeg heb ik zondagavond en maandag helemaal niet meer kunnen spelen omdat mijn laptop niet mee wenste te werken. Maar ik heb de derde race in ieder geval nog af gekregen en leuke prijsjes verdiend (en een heleboel eventgewas en DI over voor de inwissel xD ). Ik vond het een leuk event, zeker voor herhaling vatbaar. Maar dan liever op een moment dat mijn laptop wel doet wat ie moet doen xD
     
    voesje en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Op mijn andere account 19 drops te weinig voor de wolkenrij. Toch nog bijna gehaald dus.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.