Praatgroep - Vliegkunst 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben halverwege de 3e race, met overdag eventgewassen en in de nacht lange gewassen gaan de di en de eventgewassen ongeveer gelijk op. Met nog 90 uur te gaan komt alles goed.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    schaapje..waar ben je ?..je radio staat uit denk ik...jij had voor mij een geheime route maar ik kom alleen maar in zwaar weer..
    vogels die overal vliegen...2 duikvluchten moeten maken...ben kapot...:oops:..mayday.....voor nu truste..over en uit..

    Hier ben ik buuf. Hier de geheime route: !@#$%^&*(), dan kom je erg goed uit hoor! Ik heb een touw vast gemaakt aan je vliegmachientje, hoef je niet te zweefvliegen met dit zware weer. Ik trek je wel door de lucht heen. Doe wel je veiligheidshelm op en riemen vast, tevens je parapluutje op je rug binden. xD
     
    -mikmak-, hwjstolwijk, Daxter1966 en 10 anderen vinden dit leuk.
  3. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik ben nu precies op de helft. ik doe overdag 2x event gewas en snachts heb ik anjers en protea. drops zijn nu weer op. dus morgen weer verder

    gefeliciteerd voor ieder die al klaar is. wat super snel :eek:
     
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat zal ongetwijfeld, hier 2.
    Maar dat verklaart geen verschil van 300 drops.Ze komen hier niet super de grond uit.
    Op mijn kleine account zonder howies heb ik er ook al ruim 100 meer.
     
    Daxter1966, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan zouden de howies toch de 300 verschil wel kunnen verklaren ;)
     
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Race 5 gestart.
    Gaat lekker zo.
    Nog 57 vakjes en opa is klaar :music:
     
    eevee60, Daxter1966, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. rikmark

    rikmark Forum freak

    Vanmiddag de straaljager maar gestart ...race 1 t/m 3 klaar :)alleen halverwege race 4 was de biobrandstof op. :wuerg:
    Hortend en stotend terug naar de hangar. Nu eerst maar weer drops verzamelen en dan kunnen we weer gaan vliegen.
    Alleen willen die niet echt uit de grond komen, sleep de Howies van veld naar veld maar tot nu toe weinig nut.:oops:

    IK geloof dat ik maar eens bij opa op zijn land ga boren die heeft brandstof genoeg en als ik er dan toch ben neem ik gelijk die sm liefde mee. :p ......is wel goed he opa?????:p
     
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ja hoor, kom maar langs.
    Ik heb zojuist een boortoren gepland en iedereen mag gratis komen tanken.
    Die SM liefde heb ik goed verstopt hoor ;)
     
    rikmark, eevee60, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier de 4de race ook klaar. En volgens mij heb ik inmiddels genoeg aan gewas. Nu de drops nog. Maar we hebben nog even
     
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier nu begonnen aan race vijf! War blijft dit toch een leuk event. Vannacht wel trosgierst met supermest gezet voor de drops
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier race 4 ook net klaar en nu wachten op de drops voor race 5.

    Deze keer speel ik alleen op deze boerderij omdat ik bij de andere nog van alles en nog wat nodig heb als voorraad en het is wel zo rustig, ik vind het best stressen om op 2 farms een event te spelen.
     
  12. mentorboerderij

    mentorboerderij Gelegenheidsauteur

    Dit kleine boerderijtje gaat gestaag.
    Halverwege race 4. Vanmiddag is het eventgewas ongeveer bij elkaar. De drops zijn op.
    Nog 92 vliegstapjes te gaan. Als ik alles met XXL biobrandstof zou doen, heb ik dan nog ruim 300 drops nodig. Dat gaat wel lukken.

    Ik kan iedereen die moeite heeft met de drops, toch wel erg aanraden 1 lang gewas te veredelen, zodat het flink korter duurt. Ik heb dat met de uien gedaan, waardoor die met water nog 10:30 uur duren in plaats van 12:00 uur. Daardoor haal ik ieder event net.
     
  13. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    race drie is af. nu weer wachten op de drops om aan race vier te beginnen.
     
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Bij mij duren de anjers met water en de veredeling vroegrijp, 12 uur. Die kan ik dus 2x per dag oogsten. Werkt prima! Ik ben nu halverwege race 4. De gewassen zijn binnen. Gisteren de anjers en bomen erop gezet voor de resterende drops. Hopelijk morgen zijn die allemaal binnen. Tussendoor nog de laatste opdracht van de kristalwatervallen afmaken. :)
     
  15. voesje

    voesje Oudgediende

    Same hier....o_Ok wachten op drops...voor race 4.
     
  16. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Als je de bloemenwolk ook nog activeert en Levenselixer en Levensbron gebruikt doen de anjers er ongeveer 10u. over met water.
     
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    De bloemenwolk had ik geactiveerd, dus zonder deze duurt het langer dan 12 uur. Goed om even in de gaten te houden voor de volgende keer. ;)
    Ik zou dan mest kunnen gebruiken, op grote velden is dat dan nog voordeliger dan de alchemist producten.
     
    Laatste bewerkt: 9 September 2017
  18. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Waar blijven toch al die dropsss :)
     
  19. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik heb gemerkt dat het, ondanks dezelfde oogst, ook verschillend kan zijn. Maar voor mij anjers en protea. Heel gek is ook dat die protea meer DI geeft dan de honingmeloen ondanks de hogere EP van de laatste.:p

    Ja ik doe weer mee, ik start Farmerama nu in een andere browser die qua veiligheid minder dichtgetimmerd is en uitgeschakeld bij adblocker.
    Vinden ze kennelijk heel fijn bij BP (nee niet die benzinestation) -.-
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Die zijn naar mijn farm gevlogen ....sorry:oops:

    Zal ze nu naar jou sturen:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.