Praatgroep - Vliegkunst 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Als hij niet meer vliegt stort hij neer
     
    riekje111, HappyChiefCook1, voesje en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Oww, zucht, gelukkkig, dacht al dat er iets goed mis was., maar als je geen brandstof meer hebt dan?

    Maar hij moet toch ergens aankomen? Grapjas :p

    Zat behalve het viegen geen beweging meer in, ga opnieuw opstarten!
    En dat heeft ook geen zin, het vliegtuig blijft hangen, reageert niet op nieuwe brandstof, gaat lekker .
    Dus de laatste brandstof op zien te maken en stoppen met dit event.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 September 2017
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    die tactiek is volgens mij heel goed. Ik zwabberde maar op en neer :cry: Om zoveel mogelijk prijzen binnen te halen tja je kan natuurlijk ook te hebberig zijn zoals ik :p
     
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Eco liefde en SM liefde.
    Dit in combinatie met stol en witte onschuld en de wolkenrij oogstfeest 2014. (met die 4 kastanje beestjes erop)
    Comfortvelden met anjers, water en supermest zijn dan direct oogst klaar. (schijnt ook zonder water te kunnen maar nog niet uitgeprobeerd).
    Kost wel elke keer ongeveer 45 supermest en daarom heb ik ook SM erbij veredeld. Minder kans om supermest te gebruiken.
    o_Ok heb ik 1 Howie Donut die dan vrolijk erbij staat te kijken voor kans op extra drops.
    Als je duizenden supermest op voorraad zou hebben ben je in een poep en een zucht klaar met het binnenslepen van de drops.
    Heb je daar geen omkijken meer naar maar 4 x 1 veldje veredelde anjers achter elkaar oogsten vind ik genoeg om een goede start te maken.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je moet op je vliegtuigje klikken en dan kiezen voor 1 , 2 of 3 driehoekjes
     
  6. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Als je geen brandstof meer hebt, dan blijven de driehoekjes grijs. zodra je brandstof hebt wordt het pijltje dat bij die brandstof hoort weer groen. Succes.
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier de 2de race ook klaar. Beide keren gewonnen natuurlijk. En met de 3de bezig
     
  8. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik doe ook XXL en de tussendoor prijsjes krijg je toch hier ook bij, ik kijk alleen of ik wissel als het een mooie prijs is, dus farmmunten en supervoer, en als ik moet kiezen wel stekjes of stallen ik wil hebben, het voordeel van de XXL is dit je iets minder DI nodig hebt
    Ik zit nu in race 4, heb wel DI bij gemaakt in het begin met de kastanjewolk
     
  9. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ja, dat snap ik wel, maar de hele pagina doet helemaal niets. Het blijft hangen, niet alleen het vliegtuig. Tig keren geprobeerd, maar ik moet steeds opnieuw opstarten en dan nog kan ik geen brandstof toevoegen en daarom heb ik dit spel opgegeven. Het moet voor mijn plezier zijn en niet ter frustratie.
     
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    En de drops zijn op, zucht:eek:
     
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier ook weer wachten tot morgen.
    Race 1 en 2 klaar.
    De route voor 3,4 en 5 uitgestippeld.
    Ik wissel niet al te vaak.
     
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik ook niet, alleen het sv dat was me toch iets te mooi om aan mijn neus voorbij te laten gaan.
     
  13. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    haha dank je wel. fijn dat jullie een beetje helpen met dat gereken. wordt gelijk weer beetje rustiger. Zal dat zelf ook wat vaker gaan doen want ik merk dat ik heel vaak aan t begin van een event daar heel zenuwachtig van word.
    ik heb er nu rond zeven uur anjers op gezet dus hoop morgen even wat meer te krijgen
     
    annigjen, eevee60, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ahum.... mijn vliegtuigje staat nog steeds in de hangar, en ook nog geen brandstof in het molen gemaakt. Veel te druk met RL.

    Als ik dat zo lees ga ik maar xxl brandstof maken, dan maar niet een geel vliegtuigje.... neem wel een straaljager... en dan ipv een parachute, knoop ik er wel een netje aan vast neem ik zo alle prijzen mee.xD

    Heb nu inmiddels 427 drops, en 6600 gewas...:wuerg:
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    race 2 klaar.....totaal geen drops meer......:oops:
     
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    hier ook race 1 en 2 klaar, beginnetje met drie en nu zijn de drops op:cry:
     
  17. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    ik ben bij race 3 en heb de laatste sv ook te pakken. ik verander alleen van baan voor de prijzen die ik wil hebben en gebruik zoveel mogelijk de xxl biobrandstof, en probeer exact te eindigen. Maar de di is op.
    heb je ook ccleaner al eens geprobeerd?
    dan zijn alle cookies en dergelijke opgeruimd.
     
  18. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Bedankt voor het meedenken maar ik heb geen windows. Linux werkt niet met ccleaner. Cookies worden automatisch geleegd bij het sluiten van een site.
    Met Cashes hebben Ubuntu (= ook linux) gebruikers geen omkijken naar.
    In de hele vroege morgen is Farmerama ook een stuk sneller dan de rest van de dag, dus ik wacht rustig dat jullie gaan slapen en probeer ik het nog eens.
    Ik heb tenslotte nog brandstof.
     
    blackscorpion64, annigjen, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    schaapje..waar ben je ?..je radio staat uit denk ik...jij had voor mij een geheime route maar ik kom alleen maar in zwaar weer..
    vogels die overal vliegen...2 duikvluchten moeten maken...ben kapot...:oops:..mayday.....voor nu truste..over en uit..
     
  20. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    De kleine brandstof is ook handig, rikmark... als je een keer wilt wisselen van boven naar beneden:p Kan soms gunstig zijn met de prijsjes...;) En er is nog tijd genoeg, hoor:music: Ik doe het in vakantiemodusxD
     
    rikmark, blackscorpion64, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.