Praatgroep - Vliegkunst 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    soms word ik er echt kribbig van. 1200 drops te gaan. ik krijg in t begin voor 5 velden lang gewas wel 101 drops vind ik al weinig .zijn er maar 20 per veld. Nu 49 drops voor 5 velden event gewas :cry: nog geen 10 per veld. ik vind dat je er weer erg weinig krijgt terwijl er zoveel nodig zijn. ik vraag me toch echt af wat ik fout doe.
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Succes dan buurtje, zal je een extra brandstofje sturen, hopelijk vlieg je dan weer wat sneller ;)
     
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gisteren heb ik een ooggstbonus gedrasid van 200% voor 12 uur . Gisteravond de eerste volle oogst daarmee geoogst . Vannacht dus ook maar eventgewas gezet ondanks dat dat niet handig is wat betreft de drops .
    Nu 11500 gewas op voorraad en 302 drops , we zijn nog geen 24 uur bezig dus is dat een acceptabel schema
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Misschien niets fout, maar wil je gewoon teveel.
    Je hebt gisteren 100 gehaal uit de eerste oogst, van 2 tot 10 zou je nog eens ongeveer 50 gehaal moeten hebben als je nu ook 50 uit een oogst krijgt. En je kunt voor 2 uur nog een keer oogsten. Op dit moment zit je al op de 200 die je gemiddeld per 24 uur moet halen, en de eventgewassen moet je 4x per etmaal kunnen oogsten, is net ongeveer 200 per 24 uur.

    Zo gauw je weet dat de drops ongeveer zo vallen, en je dus op die manier veel te veel eventgewas krijgt, kun je het beste in de nacht langere gewassen opzetten. Misschien dat dat niet veel meer drops oplevert, maar zeker als je geen 4x oogsten per etmaal red, ben je de langere gewassen nodig voor de drops. Zo gauw je genoeg eventgewas hebt, zaai je automatisch gewassen met minder ep per uur.
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik heb nu de eerste race klaar....was vanmorgen vergeten een wac aan te zetten...:(
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Voordeel is wel dat je straks langer de tijd hebt om langer gewas neer te zetten voor de di dus ik zou ook in de nacht eventgewas hebben geplant in jouw geval. Nu maak ik meestal al wat di met de kastanjewolk zodat ik altijd in de nacht eventgewas neer kan zetten :) Had ook mazzel en draaide vanmorgen ook 200% oogst voor 12 uur., dus de vliegtuigjes zullen vandaag hier wel klaar zijn met vliegen.
     
  7. truitje302

    truitje302 Forumleerling

    Wil je dat uitleggen, klink aantrekkelijk, ik heb wel anjers veredeld maar welke veredeling is dit?
    zoveel drops op 1 veld wil ik ook :inlove:
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Soms maak ik drops met de wolk en soms niet . Op dit moment ben ik met de quest borsteltje toren en de zaak van de verdwenen otter bezig en gebruik ik de lange gewassen . Maar zowel knolraap als gentiaan krijg je zonder Sm echt niet in een 12 uur bonus gepropt vandaar de keuze voor eventgewas.
    Succes met jou bonus . Het was ook aangenaam om alle mammoeten:inlove: met de bonus te oogsten , de SM die ik bij de opstart heb gebruikt zijn nu al weer aangevuld :)
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier met de 2de race bezig. Die krijg ik vandaag ook wel af
     
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Mijn molentje is hard aan het werk , ik wil van baan veranderen.
    Dus eerst wachten tot de 1 klaar is.
     
  11. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    misschien ben ik wel weer aan t stresskippen hoor maar ik had er nu wel 39 van 5 velden :(
    idd maar even snel veel event gewassen maken en s nachts lange gewassen. en op t laatste alleen maar lange gewassen erop
    ik heb ook zo hard gewerkt om die beker omhoog te krijgen en heb er al weer twee procent bij gewerkt en dan hoop ik steeds dat t dan ook idd zichtbaar gaat worden in mijn drops en dat valt dan beetje tegen.
    maar goed. gewoon hard doorgaan en dan kom ik er waarschijnlijk weer net (zoals meestal)
     
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je moet maximaal 1216 drops hebben als je per stapje doet ( bedankt Coco voor het uitrekenen) .Het event duurt 144 uur dus 100 per 12 uur . Zelf houd ik mijn droprate per 12 uur in de gaten . Als je daaronder komt word het inderdaad tijd om te stresskippen . Maar na 24 uur zou je 200 drops moeten hebben en daar zit je nog boven . En op het moment dat je klaar bent met eventgewas en normaal verder gaat boeren dropt het vaak beter .Ik had net 35 drops uit 4 ,1/3 veld eventgewas . Mijn bekers staan op 30 % . Dus zo slecht doe je het nog niet
     
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb de drops nog nooit zo bekeken, hoeveel je er per 24 uur nodig hebt. Merk op het forum wel of ik een beetje bij loop een als er nog 2 dagen te gaan zijn begin ik te rekenen, gaat eigenlijk altijd goed.
     
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb nu 320 drops binnen, ik heb race 1 af en ben bij nummer 50 van race 2. Ik kan 3 keer per dag oogsten, heb 7 oogsten nodig als ik het goed heb uitgerekend. Hopelijk morgenavond heb ik de gewassen dan binnen. Dan stap ik over op grote velden en lange gewassen voor de resterende drops.
     
  15. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Wauw jullie zijn niet aan het stuntvliegen ik vind jullie meer op straaljagerpiloten lijken. Ik ben nog niet eens klaar met race 1.xD Ik ga mijn tactiek ook eens veranderen ik gaan niet meer naar boven of beneden maar maak brandstof xxl en dan als een speer vooruit . :D
     
  16. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur


    Ik heb ook geen idee of ik op schema lig ben nu op 1/4de van race 2 en kan over een uurtje weer oogsten.
    Mijn tactiek is om zo min mogelijk omhoog/omlaag te gaan en XXL brandstof te gebruiken.
    Heel persoonlijk maar ik wissel alleen voor supervoer/farmmunten en voor grote prijzen als ik echt een van de twee graag wil. (EP/TEP/BD kijk ik niet naar)
    Voor de rest full speed voorruit.
     
    HappyChiefCook1, voesje, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Zal ook eens aanstalten gaan maken om te kijken hoeveel ik van elke brandstof nodig heb. Nog niks gedraaid in de molen. Reken me ieder event suf met hoeveel gewas ik nog nodig heb. Nu wacht ik tot ik 18.000 eventgewas bijeen heb en dan even kijken of dat genoeg is.
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ruil ik ook voor sv maar ik had liever de draaien aan het rad.
     
  19. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Help!

    Mijn eerste vliegtuig is in de lucht, maar hij stopt niet, hij vliegt op het dit moment van schrijven al 3 minuten en ik kan niet vinden wat ik moet doen om te stoppen.
    Of hoort dit zo? lijkt me niet........
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, hij blijft vliegen. Je kunt op het vliegtuig klikken om te zorgen dat je brandstof geeft. Ik heb de eerste keer ook een paar minuten zitten kijken en wachten voordat ik erachter was hoe ik verder kon.
     
    riekje111, HappyChiefCook1, voesje en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.