Praatgroep - Vliegkunst 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat wisselt of ik de akkers iedere keer verwissel.
    Een event kun je het beste beginnen op grote akkers met supermest, dan kun je ruim een uur later de volgende ronde erop zetten, nog een keer met supermest. Dan kun je daarna kijken hoeveel gewas je hebt (ik doe de eerste ronde altijd met WAC en suzimest en de 2e met alleen de WAC, daarmee heb ik 630 gewas), of je die nog een keer op zoveel mogelijk grote velden wilt doen met supermest, of als je nog voldoende tijd hebt op kwartakkers met water en eventueel gewone mest.

    Dan in de nacht kun je een aantal oranje en rode stallen zetten die de volgende ochtend weer klaar zijn, maar dat is me meestal teveel moeite, dus dan zaai ik een gewas wat met water (en soms met mest) de volgende ochtend weer klaar is wanneer ik verwacht te oogsten.

    Met de ruimte die je hebt, kun je bomen op de hoekjes laten staan, dus daar waar geen grote velden of stallen passen. Dat doe ik dit event. Maar je kunt ze er ook afhalen en na het event kijken welke bomen je het beste op de hoekjes kunt zetten.

    Zo gauw je de eventgewassen bijelkaar hebt, je stallen met veel ep erop en de gewassen die met water net klaar zijn als je kunt oogsten.
    Wanneer je dan het event af hebt, kun je weer de stallen opzetten die je het belangrijkst vind.
    En zo gauw er een nieuwe FAQ is, zet je weer alle bomen, alle lang durende stallen en je langste gewassen.

    Dus ja, meedoen met een event betekent veel wisselen op je velden. Zeker zolang je iedere drop nog hard nodig bent.


    Op mijn account dat ik dit jaar begonnen ben moet ik ook nog heel veel quests, ik heb daar wanneer ik geen eventgewas meer nodig ben, de hoofdakker en het bos met gewas en op de hoekjes bomen, en op de woelige weide de stallen waar ik het minst van heb.
    Op Bahamarama heb ik 1 veld grotendeels met stallen, maar niet vol en verder ook gewas met op de hoekjes de bomen waar ik het minst van heb.
    Ik vind de events gewoon het leukst om te doen, en het een uitdaging om iedere keer weer de eindstreep te halen. De quests in de coöperatie zijn een leuk tijdverdrijf tussendoor.
     
    eevee60, daisy17858, pipelepo en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    386 drops met 4 keer veredelde anjers op 1 veld. Goed begin ook nog eens 2 keer 100% extra oogst voor 24 uur. Krijg nu 8 oogst per kwartakker xD

    Iedereen veel succes ;)
     
    rikmark, eevee60, daisy17858 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa is net pas begonnen ivm BHV cursus.
    367 drops binnen met ook 4x veredelde anjers op 1 veld.
    Moet goed komen zo :music:
     
    rikmark, eevee60, Sanham en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    is een mooie cursus
    goed bezig;)
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    148 drops . Prima begin .
    Nu maar afwachten of ik ook vliegen kan8)
     
    rikmark, eevee60, hoppetje en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook net begonnen. 88 drops. Maar had dan ook niet echt een lang gewas erop staan. We zien wel hover we komen
     
    rikmark, eevee60, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. harriejose

    harriejose Forum freak

    o_Ok nu pas gestart, met zoon en schoondochter naar de Efteling geweest, was super gezellig.
     
    eevee60, blackscorpion64, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Zo net geoogst en 169 drops in the pocket. Gemiddeld als ik zo de aantallen lees. Succes iedereen!!
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb de oogstbonus 100% voor 24 uur gedraaid. Denk dat ik vannacht ook maar eventsgewas zaai. Scheelt weer inzaaien.
     
    eevee60, voesje, blackscorpion64 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Einde van deze dag.
    194 drop items.
    Is naar mijn mening wel zuinig.
    Als ik echter het forum doorlees blijkt het bij iedereen nogal zuinig te droppen.
    Veel succes allemaal.
     
    eevee60, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou hier pas 128 di's:sleepy:maar we gaan gewoon gezellig verder:)
     
    rikmark, eevee60, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier alles geoogst en 145 brandstof gekregen. Staat nu lekker vol in schuur. Gelukkig geen gevaarlijke brandstof, dus kan wel een paar dagen blijven staan. Ik laat de schuur open, dus mocht je nodig hebben, kan je zo pakken. Graag kleine donatie van 1 farmmunt in het emmertje deponeren. Dank u! :D
     
    eevee60, kimmie2012, daisy17858 en 18 anderen vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    Ik heb er 10 mee genomen buuf.....de muntjes liggen in het bakje....:music:
     
    rikmark, eevee60, daisy17858 en 11 anderen vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :D Mijn dank is groot buuf. Weer 10 muntjes dichter bij de 400 om een stukje eiland te kunnen openen. :music:

    Vlieg voorzichtig want het zal wel knetterdruk worden in de lucht. Je kan straks gewoon bij je medefarmer instappen/overstappen in de lucht om een praatje te maken. xD
     
    eevee60, daisy17858, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik heb 109 drops, en moet nog 1/2 veldje stallen oogsten, niet slecht toch......
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik vind dat de laatste tijd weinig tijd tussendoor is:wuerg:, maar verder ben ik het met je eens... xD
    Teller dropjes hier nu op 160 na drie rondes grote velden met SM, SSM vergeten 1e ronde en dacht doe het eens zonder...:music:
    Niet bijzonder veel, maar ben wel tevreden... Heb nu een veld met kwartveldjes rozen, anjers en eventgewas om met elkaar te vergelijken, ben benieuwd morgenochtend:p Op Baha toch maar allemaal eventgewas gezaaid...
     
    rikmark, eevee60, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Race 1 af race 2 nog 3x6 en dan ook bij einde, gaat goed, leuk om te doen dit event.
    Iedereen veel plezier en leuke cadeautjes pakken ;)
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Eind van de dag ca. 3000 gewassen en 242 brandstof flessen. Goed begin :D
     
    rikmark, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier zojuist aan het event begonnen. Tja, werken tot 22u en pas op mijn farmpje om 22u40. -.-
     
    boermars, riekje111, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    halverwege race 2 nu, en nu nachtgewas erop de aalbessen
    puur voor de di en een quest, vanmiddag kan ik weer eventsgewas gaan oogsten
     
    eevee60, farmermikkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.