Praatgroep - Vliegkunst 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik had vandaag geen tijd voor de farm dus had ik rozenbottels gepoot, inmiddels zijn die klaar maar laat ze lekker tot morgenmiddag op het land staan. :p

    Hoe kon je ook alweer met dat vliegtuigje omhoog en omlaag vliegen... had dat te maken met de biobranstof..gewoon, xl en xxl?

    Iedereen die mee doet heel veel succes met vliegen.
     
    riekje111, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    met de gewone biobrandstof voor 1 vakje
     
    rikmark, daisy17858, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    even snel vliegles nemen en er voor gaan, yessssss
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Miekje heb even naar je plan gekeken mijn vraag is , is het niet beter de eerste 10 velden op de open plek te doen daar is het water gratis scheelt toch weer boerenduiten . Niet zoveel maar als je elk event optelt tikt het toch aardig aan. Was maar een idee hoor verschil is niet zo groot, maar ik dacht alle beetjes helpen??;)
     
    Laatste bewerkt: 6 September 2017
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zie dat anders. Een grote akker kost maar 1 water.
    Op de overgebleven ruimte leg je kwartakkers met een gewas dat even lang duurt als het eventgewas. Die kwartakkers geef je ook water en kosten dus 4 water op 4 kwartakkertjes.
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik zie dat jij de beschikking hebt over de bouwknecht. Ik moet er niet aan denken om voor een uurtje de velden om te bouwen naar kwartakkers, om als de gewassen weer klaar zijn dit weer om te bouwen naar hele velden.
    o_Ok ik kan me niet zo druk maken om dat beetje water. Als je eenmaal miljonair bent, dan stelt dat water niet s meer voor.
    Dus ik begin op grote velden op de hoofdakker, gewoon omdat daar al grote velden liggen, dus dat gaat het snelst. Daarna ga ik zo gauw mogelijk de andere velden oogsten, met de kristalwatervallen erbij lukt me dat niet meer in de 10 minuten van de uilen als ik alles moet doen. Maar ik heb vanmorgen al een deel geoogst. XXL bomen kunnen vanavond gewoon weer, en als ik ze vanmiddag pas oogst moeten ze ook tot morgenvroeg wachten, dus dat kost me een oogst. De siertuinen en de kristalwatervallen zijn ook al geoogst, dus daar is vanmiddag ook maar een beetje klaar. Ik kwam tot de ontdekking dat ik gisteravond teveel haast had, ik had de woelige weide wel geoogst, maar niet gemest en gevoerd, daar vanmorgen allemaal stallen opgezet die in de schuur er maxilaal 11 uur over doen. Die zijn uiterlijk 4 uur vanmiddag klaar. Maar een groot deel wel om 2 uur.

    Na het oogsten ga ik de stallen mesten en eraf halen. Overal grote velden leggen en dan pas kijken hoeveel tijd er over is en daar een gewas bij zaaien dat dan op tijd klaar is. Ik verwacht dat ik vanmiddag 2x op grote velden met supermest kan oogsten en daarna nog net een ronde met alleen water op kwartveldjes kan doen.
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    In principe kun je op elk beschikbaar veld starten dus ook op de open plek.
    Voor het gratis water zeg maar.
    De keuze is volledig aan jezelf.
    Maar ik moet toch een veld neerzetten om het duidelijk te maken.
    Ik begin ook weleens op de baha omdat die velden wel al klaar zijn en de open plek of hoofdveld nog niet:music:

    Het is een plan om een event te starten dat je naar eigen wensen aan kan passen zodat het goed bij jou manier van farmerama spelen past.
     
    LucieSchreurs, eevee60, riekje111 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Genoeg vlieguren gemaakt de afgelopen week om nu zelf een vliegtuigje te besturen, kom maar op met de vliegtuigen.
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wauw, wel 49 di gescoord, moet nog wel 2 velden met knolraap oogsten maar dit belooft een zware klus.
    Wanneer het echt blijkt ga ik het event niet afmaken en ga ik lekker verder met voorraden uitbreiden en de quests in de cooperatie.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    168di gescoord leuk begin
     
  11. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    120 DI met een slecht voorbereiding wat wel opvalt de mammoetbomen geven veel minder DI sinds het vorige event normaal iedere mammoet 1 DI nu met 38 mammoets 18.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    132 drops.....kon net pas inloggen want werd telkens geweigerd.....:wuerg:..kreeg steeds..geen account..
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Daarom begin ik tegenwoordig een half uurtje later aan de events...;)
     
    eevee60, boermars, riekje111 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. voesje

    voesje Oudgediende

    122 drops...Das best goed toch?? We gaan weer vliegen
     
  15. yoniti

    yoniti Forumkenner

    te vroeg geoogst vandaag... M et het oogsten dacht ik .. dat had ik beter vanmiddag kunnen doen. maar goed we zijn begonnen. Succes iedereen!
     
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    95 drops, valt een beetje tegen, we zullen weer zien....

    Oh ja, even vergeten mijn dieren te oogsten:sleepy:, kijken wat die opleveren. Nu 107, is al beter!
     
  17. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    172 drops. Ik ga er weer voor.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. yoniti

    yoniti Forumkenner

    Hoe delen jullie je land in? Ik heb alle akkers. De watervallen nog maar 1 gedeelte vrij gespeeld. Ik kan de verdeling niet zo goed vinden. Speel nu level 85. Moet nog veel quests doen. Maar zie door de bomen het bos niet meer. En dan nu met vliegkunst geen idee wat ik het beste neer kan zetten. Ik moet genoeg drops hebben, genoeg oogst maar wat kan ik ernaast nog neerzetten? Verwisselen jullie je akker ook iedere keer bij een nieuw event?
     
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Op mijn eigen farm 156 drops, die van mijn schoonmoeder 88. Is wel duidelijk dat zij nog in een lager level zit, dus nog minder lange gewassen heeft en nog niet bovenin de boom om de bekers daar in te gooien.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. rikmark

    rikmark Forum freak

    190 drops :inlove: ....een heel goed begin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.