Praatgroep - Vliegkunst 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je kunt ze kopen op de markt, bij het hoofdstukje ambachtsproducten.
    Als je nog een keer zonder wac zit tijdens een event, mag je me ook een berichtje sturen, dan stuur ik een wac.
    Een wac kost op de markt vaak wel 160.000-200.000 bd, maar dat verdient zichzelf terug als je in de nacht een lang gewas op kwartakkers zaait, dat veel oplevert op de markt.

Je kunt op een goedkopere manier toch ook een event uitspelen. Dan gebruik je pompoenjam (ook te koop op de markt.) Dat geeft 1 extra gewas per akkertje bij het oogsten, wac geeft 2 extra gewas.

Pompoenjam en wac zijn te maken bij de jammakerij, maar dan moet je wel weer eerst het recept kopen (voor tulpenguldens, het beste om die te kopen tijdens een groothandelsuitverkoop voor de helft van de prijs). En je moet het benodigde level hebben in de jammakerij. o_Ok zelf maken is niet goedkoop, er gaan veel spullen in.

Heb je de 2 drops al binnen?

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Yes! een fazant!

Daxter1966, daisy17858, hendrika73 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Gefeliciteerd! :D
    Ik o.a. een oranje koe:wuerg: en een gele donsverenverzamelplaats...xD

4. yoniti

yoniti Forumkenner

Ah ok... dus sparen en kopen is het handigst/voordeligst uiteindelijk...

Ja ik heb de 2 drops binnen. Helemaal geweldig!

LucieSchreurs, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.