Praatgroep - Vleermuizennacht 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Nog 18 soepjes te gaan....
    Moet lukken als de DI een beetje mee zitten....:)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nog 13 soepjes nodig voor het event en bij de kleine boerderij nog 20 soepjes nodig (het verschil tussen +30% drops en +23% drops dankzij de ingeleverde bekers).

    Ik ben bezig te proberen de quest moerasding af te krijgen intussen. Dat zal net niet lukken door een klein tekort aan nachtgloedbollen, maar we komen een eind.

    De kleine boerderij gaat proberen de vleermuisfok en/of de kraaienfok vrij te spelen.

    Succes allemaal!
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Nog 19 soepjes.
    Heb gisteren de quest "Lichtgevende zwammen" afgerond, nu bezig met "Het vuurvliegje". Wel lekker zo'n lange griezel staan nu nog 3 questen open.:)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Volgens mij loop ik wel gelijk op met de rest als ik dit zo lees. Ik moet namelijk nog 17 soepjes maken. Vandaag ga ik even niet voor de eventgewassen maar voor de DI. Ik heb momenteel nog ruim 1000 eventgewassen op voorraad, maar geen DI. Daarom heb ik de staak geactiveerd en een griezelwild gegeten. Zo kan ik in minder tijd meer gewassen verbouwen en hopelijk krijg ik dan meer DI.

    Straks even kijken welke questen ik nog open heb staan en wat ik daar voor nodig heb. Nu heb ik gezaaid waar ik niet zoveel meer van had.
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Tuurlijk loop jij gelijk op , degene die gisteren al klaar waren hebben misschien wel veel toverbomen of de drops afgekocht of een mandje gekocht . Gisteren zei ik ook al dat je op een goed schema lag
    Hier nog 13 soepjes nodig , dat word of vandaag en anders morgen . Eventgewas is klaar dus maar verder met griezelgewas in combinatie met griezelwild en de wolkenrij . Dat scheelt weer wat tijd
     
    hildemarc, blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    43 soepjes klaar en eventgewas binnen.
    Kan helaas geen griezelwild gebruiken omdat ik de gouden sloten nodig heb voor het nieuwe BH event
     
    hildemarc vindt dit leuk.
  7. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Hier 36 soepjes gegeven, nog geen enkel stal of stekje gekregen. Jammer want de krokodilstal heb ik nog niet.:(
    Vanavond kan ik er nog wel wat soepjes geven, er staat nu een lang gewas op voor de drops.
     
    blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb het eventgewas binnen, moet nog 20 soepjes draaien. De komende dagen dus lekker aan mijn quests werken terwijl de di langzaam maar zeker binnen komen. Ivm het baha-event toch mijn knechtencoupons geactiveerd.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    22x soep gegeven. 1x 1u knechten, 1x 6u knechten en 1x stekje, een enkele SV en de rest BD en EP.
    We ploegen voort.....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    klaar wolkenrij is binnen:)
    hoop ook nog dat ik de quest moerasding af krijg.:p
     
    Laatste bewerkt: 13 Juli 2017
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nog 14 pannen met soep koken :)de vleermuizen blijven maar eten;)
     
  13. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ben bij de vleermuizen mijn langere gewassen wat meer op peil aan het brengen. Levert meteen meer lepels op :music:
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  14. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    annigjen ik zou je een berichtje terug sturen maar speler bestaat niet
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    is annigjen1961, allemaal kleine letters
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb net de vollemaans wolkenrij 1 vrijgespeeld. Als ik kijk wat ik in mijn leveren om de bewuste items te krijgen, levert dat echt niet tegen elkaar op......moet misschien maar een keer aangepast worden.
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Die van 800 ep , die is inderdaad de moeite van het oogsten niet waard.
    Hier nog 5 soepjes en dan is het event af ondertussen met de volle maan questen bezig . Altijd leuk om meerdere dagen te griezelen
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nog 16 soepjes... benieuwd of dat gaat lukken.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    er zijn zelfs wolkenrijen te koop die niet veel opbrengen dus die koop ik ook niet maar als men er 1 wint is dat alleen maar extra
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog 17 soepjes nodig. De Ongehoorzaamheidsschool is morgen klaar en ook Miss Bloemengenie schiet al op. Daarna heb ik nog 5 vollemaan questen open staan.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.