Praatgroep - Vleermuizennacht 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb 16 toverbomen, dat scheelt ook veel. Die kan je 1x per dag oogsten. Flinke slok op de borrel.
    Ik heb nu 42 vleermuizen gevoerd.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb er nu 20 in de molen zitten, dus het begin is er. xD Straks vleermuisjes voeren, jippie. :music:
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Snap niet hoe andere dit keer zo snel kunnen zijn, tenzij je veel SM gebruikt. Ik heb net 20 vleermuizen soep kunnen geven, helaas nog geen knechten gehad dus doe het dit keer weer met de hand. Scheelt dat het 1 veld is.
    Weet in maart nog dat ik de ene knechten naar de andere kreeg, dit keer helaas wat minder geluk :(.
     
  4. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    bij mij loopt het ook nog niet snel maar de gewassen krijg ik gemakkelijk bij elkaar zonder echt veel sm te gebruiken alleen de drops blijven ruim achter maar ik denk dat ik het wel bij elkaar krijg
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Die knechten krijg ik nu best vaak haha8)
    Hier 33 vleertjes gevoerd . Nu weer wat eventgewas maken want dat is op en ik hoop daar vandaag een heel eind mee te komen . En dan voor de rest lange gewassen eventueel verkort met griezelwild en de wolkenrij . Farmermikkie heeft echt wel gelijk dat daar meer drops vanaf komen .
    Tot nu toe loop ik gelijk met het gewas en de drops en lig ik op een prima schema:)
     
  6. Annecarolina1991

    Annecarolina1991 Forumbeginner

    Ik krijg het niet voor elkaar om genoeg zilveren lepels te verzamelen. Eventgewas heb ik genoeg, maar op één of andere manier willen DI's niet echt.. :(
    Vannacht het langste gewas er op gezet en vanochtend wel wat geoogst, maar ik kan nog steeds maar 4 soep maken, dit schiet echt niet op en ik ga het event zo ook niet halen helaas....
     
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gewoon lang gewas blijven zetten eventueel verkort met griezelwild en de wolkenrij .
    Deze werken niet op het eventgewas maar wel op je lange gewassen
     
    blackscorpion64, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kan na een nacht lang gewas ook maar 4 soep maken. En dat is prima. Daarmee red je het event wel, als je overdag ook steeds kunt oogsten als je (event) gewas klaar is.
    Belangrijk is dat je een gewas zaait, dat je meteen kunt oogsten. Dus als je lang van huis bent, een lang gewas erop.

    En zoals Daxter hierboven zegt: zodra je veel met gewoon griezelgewas aan de slag gaat, kan je goed griezelwild gebruiken. Daardoor zijn je griezelgewassen (niet het eventgewas) sneller klaar, waardoor je op een dag toch vaker kunt oogsten, dus meer drops.

    Succes!

    (Even voor de zekerheid: je hebt toch niet pas 4 soep van het hele event? Dan vermoed ik dat je niet op de griezelakker bezig bent, en misschien alleen kadootjes van buren hebt gekregen)
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier nu op de helft, vannacht het ik stallen en bomen die meer ep's geven erop gezet en kon ik 5 soep maken vanmorgen.
    Het event duurt nog wel even en ik vermoed dat het wel goed komt.
    Op de andere farm ben ik bij 28 en daar alleen eventgewas gezet en heb dit nu bij elkaar, wachten is hier op de drops.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en riekje111 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dan heb jij dit keer geluk met de knechten. De vorige keer was ik niet in NL, dus ik was erg blij met alle knechten. Zo kon ik toen toch het event spelen en doordat de DI werd verdubbeld was het toen ook te doen.

    In de nacht zet ik een 8uurs gewas, al heb ik die helaas niet meer nodig. De eerste dag heb ik een beetje gewerkt met SM en daarnaast griezelgewassen met de staak en griezelwild. Nu heb ik overdag alleen maar eventgewassen er op staan en ik probeer direct te oogsten als ze klaar zijn, maar dit lukt mij niet heel goed. Nu lopen mijn gewassen voor op mijn DI. Ik heb momenteel nog 115 gewassen en geen DI meer, over een klein half uurtje kan ik weer oogsten. De gewassen lopen inmiddels dus iets voor op mijn DI.
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als ik jou vorige post goed lees lig je wel op schema . In 44 uur heb je 20 soep gehaald en er is nu nog 105 uur op de klok .
    De 8 uur gewassen die ik bij langere afwezigheid zet heb ik ook niet nodig maar de drops wel dus zet ik ze toch maar
     
    blackscorpion64, daisy17858 en leni1955 vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb inmiddels 25 soep geleverd.
     
  13. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Zo de helft zit er op nou die andere helft nog :)
    succes allemaal
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb 24 soep gevoerd, de di lopen achter op de eventgewassen. Zet nu normale gewassen tussendoor om mijn nog openstaande quests (6 stuks) af te kunnen ronden. Zal blij zijn als ik er weer 1 kan afserveren. Helaas nog geen knechten gekregen, wel een mysterie-stal, nu hopen op een krokodil.
     
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gewassen zijn compleet, ik heb nu 23 voer gedraaid en ga verder voor mijn openstaande questen en reken erop dat ik daar de rest van de drops ook uit kan halen.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en leni1955 vinden dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik hoop ook op een krokodil, heb 2 stallen staan, de vorige zijn naar de schuur verbannen.:cry:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Hieperdepiep de krokodillenstal is binnen :)
     
  18. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Heb er nu 24 gevoerd. Nog 36 nodig dus 216 drops... Hoop dat ik wolkenrij ga halen! Event gewas is bijna compleet. Ga sowieos deze avund 8 uur gewas deponeren.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    30 gevoerd en we gaan vrolijk verder, het gewas is bijna binnen
     
    DarkDevilDude en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier ook 30 gevoerd nu weer lange gewas voor de nacht en dan morgen nog effe de laatste eventgewas erop. Daarna wachten op de DI die lopen toch wel achter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.