Praatgroep - Vleermuizennacht 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik dacht al waarom wordt de tijd niet korter met griezelwild... Njah ik ga mijn best doen! Heb er wel zin in! Laatste events heb ik niet meegedaan.

    Ben verhuisd naar Den Haag. Dus schoonmaken, winkelen, heb al hele maand geen Netflix zelfs gekeken of veel aan de Farm kunnen zitten.

    Maar ga proberen de wolkenrij te bemachtigen. 1 veld moet lukken te onderhouden. Totaal 5600 eventgewas nodig en 360 drops... Ben benieuwd. :D
     
    jolanda13, annigjen, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Nou die stomme sticker is binnen op naar de rest :)
     
  3. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ja - hier ook
     
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier is de eerste xxl boom binnen, we gaan vol goede moed verder
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de beide XXL bomen binnen
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Inmiddels 5 keer mogen voeren, natuurlijk is de sticker binnen :sleepy:. Verder kreeg ik 2x griezelwild, 3 SV, 200 koraalzwam en volgens mij BD.
    Wel lekker al dat griezelwild, moet je zien hoeveel gewassen dat scheelt als je het zelf wilt maken :D
     
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De wolken rij is binnen :inlove: en geactiveerd :music:maar........
    ik ga nog even verder voor de overige prijzen
     
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ga je op vakantie of zo dat je het snel klaar wilde hebben? Hier nog maar 22 gevoerd, heb gisteren wel wat supermest gebruikt maar vind het zonde om er een heleboel aan te besteden.
     
    Sintra98, blackscorpion64, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gisteravond was ik pas laat aan het spelen, dus toen 4 grote velden gezaaid met suzimest, zodat ik vanmorgen 95 kon zaaien. Dat op halve velden gedaan en op Schiphol op mijn hoofdaccount een keer kunnen oogsten, op het andere account lukte het niet. Net weer gezaaid, kan ik vanavond nog een keer zaaien en voor het slapen gaan nog een keer. Tot nu toe 71 lepels en zojuist 9 in de molen aan kunnen zetten. Zal wel goed gaan komen richting de 60.
     
    Sintra98, blackscorpion64, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben over de helft. Nu 31 vleermuizen gevoerd:inlove:
     
    hildemarc, Sintra98, schaapje52 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Eventgewas bij elkaar dankzij de 100% oogstbonus van gister. Al 22x vleermuizen gevoerd, de lepels komen wel binnen. Nu verder met de openstaande griezelquesten.
     
    Sintra98, schaapje52, DarkDevilDude en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Wow hoe komen jullie al aan wolkenrij?! Ik heb er pas 12 kunnen voeren... Heb geen drops meer om voer te maken :'(
     
  13. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Ja dat vraag ik mij ook af, ik heb er tot dusver maar 16 kunnen maken. Chronisch tekort aan lepels. Ik ga voor de nacht maar langdurig erop zetten.
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat lijkt me een goed idee.
    Dat gewas heb je zo bij elkaar, maar de drops komen niet zo heel hard.
    Dus zeker in de nacht en als je lang niet kunt oogsten, lang gewas op de griezelakker.

    Hier nu met lang gewas in de nacht, 24 soep kunnen maken, daar komen er vanavond nog 3 bij waarschijnlijk.
     
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    ik heb er nu twintig gevoerd en ga nu voor het eerst lang gewas in de nacht zetten, het event gewas gaat inderdaad niet het probleem zijn
     
  16. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier ook nu 21 keer kunnen voeren nu lang gewas voor de nacht en wachten tot morgenochtend om weer soep te kunnen maken.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Nee, ik ben morgen jarig en krijg veel mensen op visite

    Ik heb ze enkel Susi mest meegegeven
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2017
  18. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Nou dat 'langdurige, 8 uurs' heb ik dus geprobeerd, ik kan zegge en schrijven 1 voer méér maken. 3 nu dus in plaats van 2. Dus zet ook geen zoden aan de dijk hier. Ik lees net ook van het gebruik van Susie mest, tja .... dat moet je maar op voorraad hebben. Heb ik niet, heb ook geen Susieboom. Dus we doen het er maar mee, tijd zat nog haha.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en riekje111 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoi goldprince,
    Bij mij scheelt het 2 soep, of ik het eventgewas of een 8 uurs gewas op de akkers heb. Met eventgewas ongeveer 12 drops, met 8 uurs gewas ongeveer 24 drops. Dat is toch het dubbele.
    En wat heb je aan heel veel eventgewas, als je er de bijbehorende drops niet krijgt? Dus toch maar een lang gewas in de nacht, zou ik adviseren.

    Susimest helpt niets voor de drops. Daarmee krijg je 2 extra gewas bij het oogsten per akkertje. Dan krijg je nog meer gewas, maar niet meer drops. Dus is susimest niet nodig.
     
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Daar krijg je geen drops mee en die willen niet zo hard.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.