Praatgroep - Vleermuizennacht 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Wie nog lepels tekort komt, stuur even een berichtje. Ik kan van een andere account nog wel wat sturen.

m.kreuning en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Niet te geloven, precies genoeg drop items binnen om de laatste soepjes te maken.:D
    Ze worden nu in de molen gedraaid.
    pfoe, dit was echt op de valreep.:wuerg:

3. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Hallo medefarmers,
    Heeft er nog iemand een zilveren lepeltje te vergeven? --> m.kreuning
    Moet nog 4x soep malen en dan heb ik het gehaald.
    Alvast bedankt!

4. spelboyke

spelboyke Oudgediende

stuur me maar een berichtje dan krijg je een lepel:)

5. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Dat is pas leuk. Mijn laatste voer is een raadselboom! :D

Totaal 2 raadselbomen, 2 tiki raadselbomen en 1 tiki mysteriestal. Dat is 5 mysteriedingen om wat zal het zijn maximaal 75 voer. Hoeveel hebben jullie er gehad?

daisy17858 en hendrika73 vinden dit leuk.
  6. m.kreuning

Wel wat stekje, maar nog geen stal.....
    Zoonlief haalt het echt niet maar heeft 4 of 5 stallen!

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. DarkDevilDude

Jammer dat hij het niet haalt... Waarop haalt hij het niet? Drops kan je namelijk ook los kopen hé! Zou jammer zijn van wolkenrij. Maar 4/5 stallen is mooi resultaat! Hoop op krokodils voor hem! :D

daisy17858 vindt dit leuk.
  8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Heerlijk dat lange griezelen, kon 1 quest afsluiten. En van de quest "Het vuurvliegje"gewassen compleet alleen nog 38 vuurvliegjes. Die gaan niet zo snel deze blijft nog ff staan. Gestart met quest "Ongehoorzaamheid school" eerste 3 fase klaar. En dan staat er nog 1 quest. :D
    Van het event heb ik nog myst. stallen/stekjes voor Baha in de schuur die komen na het event op het veld

daisy17858 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier in mijn schuur maar 2 bomen die ik nog niet op heb gezet en verder de 5 stallen van de schelpenkalender. Als je nagaat dat ik 70 keer heb gevoerd is dat wel weinig. En oh ja 1x knechten van 1 uur :(.
    Maar ach ik heb een mooie staak en veel griezelwild gekregen. Daar ben ik ook erg blij mee, scheelt zoveel gewassen.

Wat betreft de quest die ik af heb gemaakt, dat heb ik niet nu alleen gedaan hoor. Dit waren zeg maar de laatste loodjes. Elke keer lever ik wat in en werk niet echt op logische volgorde. Als ik zonder knechten speel maak ik meestal gewassen van 4-6uur (water, griezelwild en de staak gaan er nog overheen hoor). Werk ik met knechten dan ga ik voor de kortere gewassen. Ik kijk dus niet zozeer naar wat ik nodig heb, maar hoe mijn gewassen er bij liggen en of ik knechten gebruik.
    Dan 1 keer in de zoveel tijd lever ik weer in en probeer ik te onthouden wat ik nodig heb :).

DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik heb nog 21 zilveren lepels nodig... Wie kan mij helpen?

11. m.kreuning

Op de drops. Zijn bekers staan lager. Hij moet nog zeker 16x soep maken. Dat zijn te veel lepels om te vragen of met Tg te kopen. (Edit: nog 12x soep...)
    Mandjes kopen doen we niet. Spelen zonder geld er in te stoppen. Koop liever melk en brood e.d.
    Maar hij is wel heel blij met zijn stallen en een paar stekjes. Zetten we na het event er op en duimen ook voor de krokodil (of haai, salamander of pinguïn...). Die hebben we allemaal nog niet. Zijn de laatste tijd wel gewend geraakt aan het niet halen van events... Zoonlief is wijs.... Mam, het is maar een spel :):inlove:

Laatste bewerkt: 16 Juli 2017
  12. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Net klaar. Bedankt voor de extra lepeltjes... Have fun!!!

DarkDevilDude, daisy17858 en m.kreuning vinden dit leuk.
  13. Greenfroggy

Greenfroggy Forumbeginner

Ik heb nog 4 lepels nodig, wie heeft eventueel wat over... Dan heb ik de wolkenrij binnen. Nu nog 1, lepel wie heeft er 1 over. Ik weet dat het lastig is aan het eind, maar je kan niet weten. Kan zelf nog iets weggevenn

Laatste bewerkt: 16 Juli 2017
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. DarkDevilDude

Leuk! Uit 1/2 van de tiki stekjes heb ik een acaciaboom die had ik nog niet! :D En heb ook een Axolotl gescoord die had ik ook nog niet! Dus mooi resultaat! :D

Van de overige stekjes/ bomen (ook van de kalender) heb ik:

Das
    Beer oranje
    Beer geel
    Kip oranje
    Uil geel

Amandel xxl

Axolotl :D
    2x tijger
    Flamingo
    Aap oranje

Schroefpalm xxl
    Acacia :D

BoerAnnelies, farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  15. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik kan je niks meer sturen maar voor 1 TG kun je de laatste lepel kopen in de groothandel, tabblad seizoensdeco.

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik stuur je die laatste

Wie nu nog een lepel nodig heeft om het event te halen, stuur me een berichtje.

17. m.kreuning

Heb de laatste lepels voor 3x soep met TG gekocht. Dus ga het halen!
    Nu nog maat 1 TG over. Hoop dat de Bios voorlopig goed draait!

BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Brood en melk en andere dingen voor levensonderhoud zijn ook zeker belangrijker dan het spel. En je zoon is zeker slim, hij heeft ook helemaal gelijk :).

De stallen die je noemt die jullie missen zijn voornamelijk stallen die met het fokken verdient konden worden. Die gaan hier dus niet uitkomen.

Wat betreft de bios, dat ding doet het hier al zeker een week dramatisch :cry:.

Omdat ik niet wist of het slim was om op het laatst te spelen ben ik op safe gegaan en om 21.15uur heb ik volle maan afgesloten. Ik heb er weer spoken op staan. Op naar de volgende keer:)

m.kreuning en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. Greenfroggy

Greenfroggy Forumbeginner

Ik heb het gehaald, mede dankzij mijn medespelers net op het nippertje!

m.kreuning en spelboyke vinden dit leuk.
  20. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb van 71 keer de vleermuizen voeren 1 tiki-raadselboom gehad en geen stallen. Vorige keer met een event waarbij je dit kon krijgen had ik wel iets meer. Toen wel een paar bomen en stallen gescoord maar dit keer dus maar 1. Volgende keer zal ik vast wel weer wat meer krijgen.

P.S. CindyvdLS als ik het goed heb onthouden. Ik zag je berichtje op het andere account voor een zilveren lepel te laat. Ik heb uren tot aan vanavond half 8 in de gaten gehouden. Daarna ben ik gaan eten en andere dingen wezen doen dat ook moest gebeuren.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.