Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -juditta93-

-juditta93- Actieve auteur

Er staat in FAQ dat wanneer de twee cirkels dichter bij elkaar zitter de kans op een hogere vis groter is. Het betekend niet dat als je de ringen op elkaar hebt er standaart een goudforel uit komt.

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan inderdaad met het gewone voer ook de goudforel winnen maar het is lastiger omdat de ringen sneller bewegen.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik had 1x de hoogste vis en kreeg de bonenstaak. Verder voornamelijk de 2e vis.

Maar ik dacht dat net als bij konijnen en vleermuizen je elke keer iets kreeg? Maar blijkbaar alleen als je dus een doos met vis vol hebt krijg je wat? Dus 5 keer vis 2 is een prijs pas? Vind ik wel erg jammer.

-ymked55- vindt dit leuk.
  4. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Dat weet ik maar het gaat mij erom of de kans op een gouden vis groter is met premiumvoer omdat het percentage gouden vis bij de ringen zo dicht mogelijk op elkaar ligt of dat het alleen maar is omdat de ringen langzamer gaan.

Maar dat is niet het antwoord op de vraag.
    De vraag is of het enige voordeel van het premiumvoer is dat de snelheid lager is.

dutchboy en Errim vinden dit leuk.
  5. Errim

Errim Regelmatige auteur

Stel het lukt je om met normaal voer telkens de ringen precies op elkaar te krijgen. De kans op een gouden forel is dan verhoogd. Is deze kans even hoog als wanneer je de ringen telkens op elkaar krijgt met premiumvoer?

dutchboy en .-Ard1970- vinden dit leuk.
  6. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ik denk alleen de snelheid van de ringen er is al iemand met drie gouden vissen met normaal lokaas waarvan de ringen niet op elkaar lagen. De kans is denk ik even groot, gaat puur om de snelheid denk ik. ;)

Grtz Fam.farmer

lees dit maar:Dan heb ik mazzel gehad denk ik. 3 keer goudenforel (1ste vis) waarvan ik 2 keer niet kon zien wat ik gewonnen had de wolkenrij en nog 2 keer iets ?????? twee keer met gouden forel zat ik er net naast dus geen ringen op elkaar?????
    1 keer 4e vis en 1 keer de 5e vis. Ik weet het niet meer hoor schiet mij maar lek. Is geen touw aan vast te knopen xD

Grtz -hans1966_

ps 5x gespeeld met normale lokaas geen premium.

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  7. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Als je gelijk hebt dan is het onzin om in de FAQ te stellen dat de kans op een gouden vis hoger is. De kans is groter dat je de ringen makkelijker bij elkaar krijgt bij premium voer.

dutchboy vindt dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die kans is inderdaad even groot.

-ymked55-, dutchboy en Errim vinden dit leuk.
  9. Errim

Errim Regelmatige auteur

Maar dat zegt nog steeds niets over de kans, toch? Ik weet dat je kans hebt op een gouden forel met normaal voer en ook met premiumvoer, maar ik vraag me af of die kans even groot is als je de ringen bij beide voersoorten op elkaar krijgt.

Ah, ik zie dat Enk al het antwoord heeft gegeven!

dutchboy vindt dit leuk.
  10. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Het is jammer dat dit dus niet zo in de FAQ staat. Had ik namelijk nooit premiumvoer lopen maken.

Als je een event begint waarbij het om kansen gaat als je de hoofdprijs helemaal kan winnen is het niet meer dan fatsoenlijk en eerlijk om dan ook de juiste informatie te geven.

dutchboy vindt dit leuk.
  11. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Als ik dit allemaal zo lees van geen pop-up's met wat je gevangen hebt en kennelijk weer random kans op iets, dan heb ik nog geen eens zin om het kleine beetje voer (weinig drops) te maken, laat staan te gaan vissen.

Ik wacht wel even af of er nog iets verbeterd gaat worden en anders: Doei vissen!

12. yvon61

yvon61 Forum-analist

Lijkt er dus op dat we beter normaal aas kunnen maken als ik het zo lees.

-ymked55-, BoerAnnelies, omaatje75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik denk dat dat niet bewust is gedaan. Maar goed, fijn dat het nu helder is!

Iets anders: fijn dat de molentijd voor het voer zo kort is :) kan ik vrijwel meteen weer vissen als ik heb geoogst!

Laatste bewerkt: 29 Juni 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Helemaal met je eens ik maak dus vanaf nu dus ook geen premium lokaas meer. Hadden ze inderdaad wel wat duidelijker over mogen zijn.
    Misschien leermomentje voor de volgende keer. ;)

Grtz Fam.Farmer

dutchboy vindt dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik had 1 premium lokaas gemaakt en de rest gewoon. Met de premium lokaas had ik op 1 na de hoogste vis en met het gewone aas, alleen maar de laagste. Die ring gaat erg snel hoor vind ik persoonlijk. Weet niet of het komt omdat ik met een laptop speel en geen losse muis heb, maar ik vind het knap lastig hoor met die snelle ring.

dutchboy vindt dit leuk.
  16. -hans1966-

-hans1966- Forumleerling

Heb even aan support gevraagd wat ik gewonnen had. Inderdaad 1 keer wolkenrij, 8x susimest en 6x wac met 3 gouden vissen (1ste)
    Mag dus niet klagen met 5 normaal lokaas.

Grtz -Hans1966_

dutchboy vindt dit leuk.
  17. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik vind dit event wel grappig. Hebben ze wel leuk bedacht.

-ymked55-, schaapje52 en dutchboy vinden dit leuk.
  18. -hans1966-

-hans1966- Forumleerling

Op zich een leuk event, alleen jammer dat je dit zo weinig kan spelen, drops komen niet echt veel uit de grond.
    Ga echt geen lokaas kopen. Dan maar een lege wolkenrij !!!!!!!

Grtz -hans1966-

Mijn ideetje misschien voor volgende keer maak de prijzen wat kleiner maar zorg dat de drops wat meer uit de grond komen, zodat men wat vaker dit leuke event kan spelen. Nu heb je een leuk event kan je er nog niks mee dan wachten op drops. Zonde van een leuk event.

dutchboy vindt dit leuk.
  19. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Zou iemand mij de link ook willen sturen ? xD

dutchboy vindt dit leuk.
  20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Wat een super-event weer:wuerg:
    las van problemen met koekies en flitskasten legen , vanwege geen pop-ups...
    eerst maar gedaan dus alles geleegd
    Wat een verrassing zoveel DI ik kon wel 7 normaal visvoer in de molen maken:wuerg:
    Toen aan het vissen geslagen...Allememachies ..
    Niet te doen dus..Ik moet oppassen dat ik niet meteen van me stoel duizel zo snel gaat die ring..maar tot mijn grote verbazing ..ja hoor de bonenstaakrij ..euhmmm niet meer dan toevallig denk ik dan maar:wuerg:
    Tis dus dan de bedoeling hehe om je best te doen om die sieritems te vangen..Niet dus hier..
    de rest nog 6 vissen gevangen, maar geen pop-up en volgens mij ook geen prijzen.Ik kan ze nergens terugvinden..
    Vind het een event van lik me vessie en van lotje getikt..:wuerg:
    Ik hang me hengel weer terug in de schuur , heb geen trek om dagenlang op DI te gaan zitten wachten en het risico te lopen op een meniere aanval , vanwege die echt duizelingwekkendmakende ring...:wuerg:

Allememachies mensjes bij BP ...:wuerg:

.-Ard1970-, harm-jan70, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.