Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owl.

owl. Levende forumlegende

Hier vallen de drops ook tegen :cry: 3 keer kunnen vissen, bonenstaakrij, sticker en 4 wac.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Het eerste Item van de bonenstaak is binnen 2 × vijvermonster:inlove: nu de rest nog:p

Laatste bewerkt: 29 Juni 2015
    BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  3. sudosa

sudosa Forumleerling

Pff, kon slechts 2 premium-lokaas maken. Nou, zo duurt het tot Sint Juttemis voordat je een keertje prijzen krijgt.
    De aantallen dropitems die je voor het aas nodig hebt zijn ook absurd hoog!

dutchboy vindt dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Gefeliciteerd hoor!

dutchboy vindt dit leuk.
  5. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Kan iemand zeggen welke vissen je moet hebben voor de sieritems?
    Of maak ik het nu te ingewikkeld?
    Want als je slechtere vissen moet vangen dan moet ik dus minder goed loslaten?

De wolkenrij is in ieder geval binnen en verder zag ik geen prijzen.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Even in de faq kijken. Je maakt in ieder geval bij de beste vissen de meeste kans omdat je er daar minder van nodig hebt.

dutchboy vindt dit leuk.
  7. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik heb van mijn 1e oogst dropitems 1 baars en 1 regenboogforel kunnen vissen. Ik heb alleen maar normaal lokaas gemaakt en zat bijna altijd precies op de ring, maar helaas geen gouden forel gekregen. Uit de baars kreeg ik 3 suzi turbomest -.- en uit de regenboogforel 4 WAC en de sticker. Het valt tot nu toe dus een beetje tegen, maaarrrr we zijn pas net begonnen. Over 3 kwartier zijn er wat bomen klaar en kan ik als het goed is meer lokaas maken :)

dutchboy vindt dit leuk.
  8. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

ik kon maar twee grote voer maken maar dat geeft niet het vissen is en blijft leuk. ik had hieruit
    twee regenboogforellen en als prijs de sticker geloof ik en twee gouden bananen.

wel leuk dat je het event gewoon kan doen terwijl je je dieren en gewassen gewoon op pijl gaat brengen.
    te gek, mogen ze vaker doen zo'n event.

-ymked55-, BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  9. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

Ik heb het gewone voer gebruikt, kon ik 5 keer vissen. Ik heb de bonenstaak al binnen. Nu de rest nog ;)

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit moeten 4 vissen geweest zijn, want voor de sticker ben je 2 vissen nodig. Ik heb dus 3 keer kunnen vissen en heb de bonenstaakrij en de sticker.
    Ik begrijp hier echt helemaal niets van. Je moet toch 2 regenboogforellen hebben, en 3 baarsen voor maar 1 prijs? Ik heb volgens mij voor 2 regenboogforellen echt alleen de sticker gehad.

11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

beste enk52,
    Even een vraagje, hen nu de faq wel 5 keer doorgelezen maar nergens staat dat de aantallen wormen en veertjes afhankelijk zijn van de basis ep. Mag ik er dus vanuit gaan dat uit een kippenstal net zoveel komt als uit reuzenstal??????
    Lijkt me een belangrijke vraag gezien de geringe aantallen uit hoge ep stallen die ik nu gekregen heb.

Kun jij dit voor mij bevestigen/ontkrachten/navragen aub.

Grtz Fam.Farmer

12. katbla

katbla Forum freak

ik heb 4 premium-lokaas kunnen maken, ging gelijk vissen.....hoezo ongeduldig....:p
    en heb 4 keer baars ( brons ) aan mijn haakje gehad..... de prijs was sieritem De beste vriendjes...die staat voorlopig op het schateiland....

het aantal di viel me echt tegen...had veel reuze stallen en mammoet-bomen staan....verder rode, roze stallen , XXL bomen....

we zullen zien..nu maar wachten ..en wachten tot de volgende oogst klaar is....

succes allemaal.......;)

13. Errim

Errim Regelmatige auteur

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    'Premium lokaas verhoogd de kans op een gouden forel'. Dit staat in de FAQ. Weet iemand of dit komt doordat je makkelijker de ring goed kan klikken of is de kans ook echt groter?

dutchboy vindt dit leuk.
  14. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

In mijn stickerboek zit nog geen sticker van dit event dus ik blijf me dan wel afvragen wat die 3e vis dan is geweest.. Hebben jullie een pop up gehad van die sticker?

15. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ja sorry, ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Ik heb idd 4 baarsen en 2 regenboogforellen gevist, waarmee ik dan 1 baarsprijs en 1 regenboogforelprijs heb gekregen.

Ja, toen ik 2 regenboogforellen had gevangen kreeg ik een pop-up met daarin de sticker en de prijs (4 WAC)

16. yvon61

yvon61 Forum-analist

Net alles geoogst en denk dat ik de boel maar ga omgooien, heel veel hoge stallen en bomen en wat heb ik aan di net genoeg om 4x voer te maken. Zo gaat het niet lukken denk ik. Wacht nog tot morgen en anders ga ik gewoon alle extra's weghalen en hoge gewassen telen. Samen met de normale hokken die ik anders ook heb.

Heb 4x ik gehengeld, van alle 4 1, snap het niet want stond 2x precies op de lijn.
    Heb wel de bonenstaak binnen.

17. enk52

enk52 Levende forumlegende

De kans op dropitems is bij een hogere basis ep groter maar het blijft een kans. Een kippenhok kan je daarentegen weer vaker oogsten dus ook meermalen kans. Het blijft tegen elkaar afwegen en voor jezelf die keus maken.

De ringen gaan langzamer bij het premium lokaas dus inderdaad eenvoudiger om ze precies op elkaar te krijgen.

dutchboy vindt dit leuk.
  18. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

Ik heb 4 x kunnen vissen, waarvan ik 2 x precies de ring goed had op t beste punt....maar er zat geen goudforel bij nog...zelfs de 2de keer dat de ring precies goed zat de laagste vis....dus de kansen op de beste vis zijn minimaal denk..
    o_Ok vind ik idd de DI erg tegenvallen...zo duurt het wel erg lang voordat je een beetje kan vissen.

dutchboy vindt dit leuk.
  19. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Als ik het dus lees zoals jij het zegt is de kleur van de vis afhankelijk van hoe dicht de ringen op elkaar staan en heeft het niets te maken met welk voer je gebruikt?

Als dit zo is dan staat het dus fout in de FAQ. Is het wel zo dat bij het premiumvoer de afstelling van de soort vis die je wint anders is dan klopt je antwoord nu niet.

20. -hans1966-

-hans1966- Forumleerling

Dan heb ik mazzel gehad denk ik. 3 keer goudenforel (1ste vis) waarvan ik 2 keer niet kon zien wat ik gewonnen had de wolkenrij en nog 2 keer iets ?????? twee keer met gouden forel zat ik er net naast dus geen ringen op elkaar?????
    1 keer 3e vis en 1 keer de 4e vis. Ik weet het niet meer hoor schiet mij maar lek. Is geen touw aan vast te knopen xD

Grtz -hans1966_

ps 5x gespeeld met normale lokaas geen premium.

-ymked55-, omaatje75 en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.