Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

is het ook helemaal mee eens. maar wat mij op valt is dat er niemand van bp reageert op 36 pagina's met klachten.
    kan aan mij liggen maar dat valt me vies tegen

dutchboy en wima3102 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Bij het verschijnen van de faq dacht ik wat een geweldig event met super prijzen. Helaas ging er bij mij geen alarmbel af en het event van 2 jaar geleden heb ik gemist omdat ik in die periode niet speelde.Want eigenlijk waren de prijzen te mooi om waar te zijn voor de moeite die je moest geven. Want eerlijk is eerlijk het koste weinig moeite om te vissen. Alleen zorgt zo,n grijze staak wel voor spanning en vermoedelijk is dat ook de bedoeling ,om zo alle spelers maar te stimuleren om aas of een mandje te kopen.
    De drops kwamen bij mij goed uit de grond ,ik ving veel gouden vissen en heb echt geweldige prijzen ontvangen.
    Helaas werd dat de eerste dagen overschaduwd door de grijze staak die ik wel direct kreeg:sleepy:.
    Later dacht ik laat ik het maar loslaten en toen werd ik wel echt blij van de gouden bananen (12 stuks):inlove:knechten coupons veel,stallen en stekjes.
    Al met al een makkelijk event ,maar toch bij teveel spelers een grijze staak en bij sommige spelers vermoedelijk een nare nasmaak aan dit event -.-Het verkoop mechanisme (veren wormen aas en mandjes) ligt er wat mij betreft iets te dik opo_O

dutchboy, DarkDevilDude, owl. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Super! Dank je wel. Nog snel 1 voer gemaakt en direct gevist: regenboogvis met gevolg 30.000TEP :D erg blij mee haha. Deze vis is mooi gekomen!

dutchboy vindt dit leuk.
  4. SikkoK

SikkoK Forumleerling

Jammer, wel 3 x hengelpret maar geen monster.... Waardeloze wolkenrij nu dus.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

om nog te ruilen 1x hengelpret tegen vijvermonster..wie o wie wil..
    stuur maar een pbtje...

dutchboy vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan moet je een paar bladzijdes teruglezen, Ron heeft heel netjes een reactie gegeven.

dutchboy, Errim en VlinderHoeve vinden dit leuk.
  7. rvvpeter

rvvpeter Forumbeginner

heb hengelpret over maar mis beste vriendjes wie wil ruuilen

dutchboy vindt dit leuk.
  8. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Leuk event.
    Heel veel mysterieuze stallen, veel mysterieuze stekjes en veel knechtencoupons gescoord.
    Meeste stallen niet veel soeps (veel mollen, bever ++ en veel geel) maar wèl 2 parfumerie en 1 vogelbekdier.
    Die ontbraken allebei tot nu toe.

Beste vriendjes in de aanbieding in ruil voor een vijvermonster.

dutchboy en #Stoffie78# vinden dit leuk.
  9. issymyaki

issymyaki Actieve auteur

leuk event ,leuk idee:inlove: maar sorry laat me maar 15000 gewassen telen of zo (met of zonder mopperen8) ) maar dan ligt het aan mezelf als ik mn staak niet vol heb maar nu bepaald vrouwe geluk mn kansen en vindt ik persoonlijk niet fijn

dutchboy, omaatje75, owl. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

o_Ok met het kopen van mandjes en wormen heb je nog geen garantie. Ik heb een mandje gekocht en veren. Maar mis toch hhengelpret. Ik vind de opzet van dit event wel erg leuk gedaan, maar de uitwerking ervan is belabberd. Dat veel spelers niet alle items hebben gekregen overschaduwd toch dit event. Ze hebben niets geleerd van het verjaardagevent. Jammer, overige prijzen waren wel super

dutchboy vindt dit leuk.
  11. owl.

owl. Levende forumlegende

Daar ben ik het helemaal mee eens.

dutchboy en omaatje75 vinden dit leuk.
  12. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Uiteindelijk dus 2 items gekregen, ik mis alleen nog hengelpret. Helaas ook geen dubbel items om hem te ruilen met een ruilevent.
    o_Ok ik vond de opzet van het event best erg leuk en ook best aardige prijzen ontvangen. Wat wel beter had gekund waren de uitreiking van de sieritems. Bijvoorbeeld net als bij pasen na een x aantal keer vissen. Hoop dat BP daar iets mee doet voor komende events...

dutchboy vindt dit leuk.
  13. pantahduc

pantahduc Junior expert

Ik wil wel ruilen voor hengelpret. Heb een vijvermonster voor je.

dutchboy en **BOERIN** vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Ik bedoelde zeker niet dat het kopen van mandjes garanties geven ,maar om stug door te blijven vissen als je aas op is moet je haast wel gaan kopen.

dutchboy vindt dit leuk.
  15. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Die kan ik met je ruilen. Ik stuur je een IGM

dutchboy vindt dit leuk.
  16. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dat is als vissen met de blinddoek voor xD (lees: je zelf voor de gek houden, met het idee van denken dat je een kans maakt op .... )

17. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Daar heb je gelijk aan. Ik heb toen met het verjaardagsevent ook gezegd dat ze beter konden wachten met de staak te winnen als je de items hebt. Nu overschaduwd een lege staak dit event en dat is jammer. Ze hebben dezelfde fout gemaakt als toen. En daar krijg je een nasmaak van.

dutchboy, omaatje75 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Moe154

Moe154 Forum-analist

Het tweede event op rij wat ik niet uit kan spelen.
    Dat is me lang niet overkomen!
    Eerst gezemel met kokosnoten, nu geen vijvermonster voor de staak.
    Tijd voor mijn zomerreces denk ik...

dutchboy, omaatje75 en 1-marleen vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

Toch heb ik een beetje het idee dat dat de bedoeling was.
    Ik heb zelf niets gekocht .Ik speel gratis omdat Farmerama qua uitgaven een bodemloze put is .Ik vind het prima om geld uit te geven aan een spel maar dan bij aankoop en dan eenmalig

dutchboy vindt dit leuk.
  20. ReneeMonty

ReneeMonty Gelegenheidsauteur

Ik heb alleen het item beste vriendjes en ook maar 1 keer, dus niks te ruilen helaas. Zie wel of ik nog aan de andere twee kan komen wel teleurstellend zoiets. Aan de andere kant heb ik wel 12 mysterieuze stallen meer dan 250.000 TEP, BD, 3 mysterieuze stekjes dus ik kan het geen mislukking noemen. Ga nu het event klaar is mijn stallen en stekjes erop zetten ben zeer benieuwd.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.