Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Geduld is een schone zaak Hulst. Heb daarom maar even een blikje voor je gehaald;)

    [​IMG]
     
    daisy17858, omaatje75, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Speldiscussies staat er boven deze thread en die komt dan ook op gang.
    Een interessante discussie, dat ook nog.
    Ik erger me dan ook groen en geel als een Forum Moderator daar weer blikjes geduld tussen gaat posten.
    Misschien is het een idee om speciaal voor de mensen die het telkens weer nodig vinden om die stomme blikjes, vrachtschepen enz. te posten een apart draadje te openen?:(
     
    dutchboy, Daxter1966 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben alvast gaan oefenen met vissen. :p Ik had een schoongemaakte haring met ui :p aan de haak xD.
     
    -ymked55-, k-dezwart, daisy17858 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het valt onder de rubriek speldiscussies, omdat we het gelukkig niet met elkaar eens hoeven te zijn, maar het topic heet praatgroep, en die mag juist weer luchtig gehouden worden.
    Het nadeel van mens-erger-je-niet is juist dat je je gaat ergeren, dus dat zal ik niet voorstellen. Maar laat je humeur niet bederven door spelers/mentoren die het leven graag luchtig houden. Persoonlijk vind ik het stukken prettiger dan degene die topics op slot gooien omdat een discussie over een onderwerp geen zin heeft, zodat dat in de overige praatgroepen gaat gebeuren. Terwijl als je verder kijkt, ook dat alleen gedaan wordt om spelers te beschermen die anders onbedoeld een stel regels gaan overtreden, dus mijn ergernis daarover is ook al voorbij.
     
    -ymked55-, dutchboy, hulst en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    Ik ben al bezig met het zoeken naar verloren gereedschapskisten tussen de quest´s. Dan toch maar kijken of ik met veredeling wat geluk heb. Ik ga nu kijken of ik met het lelietje-van-dalen verder kom. deze heeft in de derde fase meer kans op machine onderdelen. Heb zelf pas twee keer succesvol vereedelt, dus dat wordt spannend.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik zou wachten met het openen. Tijdens het event wordt de dropkans op machineonderdelen bijgesteld naar boven, de kans bestaat dat dit ook voor de kisten telt.
     
    dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Zou toch even wachten met kisten openen komen ook als drop uit grond en kans is omhoog bijgesteld.
    Zonde als je deze later nodig zou hebben.

    Grtz Fam.Farmer

    Hahahahahaha zelfde gedachten lollig xD
     
    Laatst bewerkt door moderator: 27 Juni 2015
  8. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Leuk event.

    Dan had je meer geluk dan ik, bij mij ontbraken de uitjes, nu moet ik ze zelf snijden, dat word :cry:
     
    -ymked55-, daisy17858, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    Bedankt voor de tip. Ik ben er een tijdje uit geweest, dus moet weer even in het spel komen.ik kan niet wachten tot het event is begonnen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgende keer schilmesje aan het haakje hangen, krijg je de uitjes gesneden en wel op de haring xD.
     
    -ymked55-, daisy17858, omaatje75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Dat is een goed idee, dat ik daar nou niet aan gedacht heb ;):p
     
    dutchboy, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het event lijkt me leuk met mooie beloningen. Ik ben ook zo,n speler die niet van een lege staak houd, dus hoop ik dat de sieritems een beetje gaan lukken.:sleepy: Of dat ze met een ruilevent een beetje te ruilen zijn. Nu nog oefenen met vissen, ik heb al een hengel opgezocht:music:straks daar maar mee richting het kanaal fietsen:D
     
    -ymked55-, dutchboy, katbla en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Natuurlijk zal ik zwaar teleurgesteld zijn als ik mijn sieritems niet krijg. Maar... ik hoop ook heel erg op eindelijk een vogelbekdier stal en een schildpad. En bomen die ik niet heb. We hebben in dit event er toch weer kans op, en zonder dat je hele grote hoeveelheden bomen, planten of dieren hoeft in te leveren. Dus: lekker spannend, en er wordt nu al gezegd dat we later waarschijnlijk kunnen ruilen. Nu maar hopen dat iedereen ook meerdere van dezelfde items kan krijgen, zodat er wat te ruilen valt! Ik vind het een heel leuk event! :D:p
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben afgereisd naar de pier van IJmuiden. Het grote ruwe water opzoeken om te oefenen met vissen xD. Kan het straks alleen maar meevallen :D
     
    -ymked55-, dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We hebben geen kans op de schildpad.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. hennie12

    hennie12 Forumleerling

    hallo,

    ff een vraagje
    lees net ergens in dit draadje dat iemand de werkplaats stallen
    eraf haalt, krijg je hier geen dropitems van dan.
    zie bij sommige werkplaats stallen een hoge ep staan

    mvgr hennie
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    In de FAQ staat dat je het dropitem lokveer niet uit werkplaatsen komt, alleen uit stallen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Werkplaatsen geven inderdaad geen di.
    Dit staat er in de faq:
    Dropitem 2:
    [​IMG]
    • Het dropitem is Lokveer. Komt alleen bij stallen (dus NIET bij werkplaatsen)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. hennie12

    hennie12 Forumleerling

    ok bedankt schaapje en enk52
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Nu maar hopen dat iedereen ook meerdere van dezelfde items kan krijgen, zodat er wat te ruilen valt!

    Van ruilen komt huilen, als ik soms zie dat bepaalde mensen de hoofdprijs vragen, bv. een roze stal voor een sieritem...
    Maar goed hoe graag wil je dan iets. ( o_Ok ik heb een gruwelijke hekel aan grijze rijen.)
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.