Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

misschien heb je hier wel gelijk in ... we duimen dat het zo is....

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Errim

Errim Regelmatige auteur

Maar hoe weten ze hoe veel je gaat hengelen? Om die reden vrees ik dat je geen gelijk hebt. Bovendien werd er al genoemd door BP dat de items te ruilen zijn bij het volgende ruilevent; dat zullen ze niet voor niets zeggen.
    Maar wel fijn om eens een 'heel erg positieve' theorie te horen :)

Voor mij was dit een vruchteloos dagje: geen enkele gouden forel of regenboogforel gevangen vandaag. Nog steeds geen enkel bonenstaakitem in mijn bezit. Ik heb in totaal nu ruim 60x gevist met normaal voer. Hieruit 5 x een gouden forel. De kans lijkt dus ongeveer 10% bij vrijwel elke keer de ring op de ring. 2 vd 5 gouden forellen gewonnen met net niet op de ring.

Laatste bewerkt: 1 Juli 2015
    dutchboy en Farmer121965 vinden dit leuk.
  3. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Volgens mij hielden de grote vissen zich vandaag een beetje verstopt. Alleen met heel veel moeite kreeg ik er af en toe eentje te pakken, maar kreeg dan jammer genoeg geen mooie prijzen zoals de sieritems. En ook al zou ik nu nog een paar keer kunnen vissen, ik wacht er maar mee tot morgen, misschien heb ik dan meer geluk...

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. truus1949

truus1949 Forum prof

yes hier ook met de eerste draai de vijvermonster de staak is er
    nog 2 keer vriendjes en en de heb 2 keer de hengel dus kan straks met de ruil wel mensen blij maken zat een paar keer buiten de ring en kreeg toen de gouden vissen en ik had boerenkool op gezet en de wormen vlogen mij om de oren en ook de veertjes kwamen nu veel kon net 14 keer hengelenzoveel had ik nog niet gehad dus probeer net buiten de ring te raken

Laatste bewerkt: 2 Juli 2015
    dutchboy en Geertrui59 vinden dit leuk.
  5. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Bij mij komen de sieritems er echt niet uit :( . Ben heel blij met de prijzen daar niet van, maar ik hoop toch echt dat ik er nog een paar binnenhengel voor het event is afgelopen.
    En anders hoop ik er toch op dat de sieritems geruild kunnen worden.
    Er zal wel een grote run zijn op de sieritems met het ruilevent.
    Ik zou het zo jammer vinden van die grijze wolkenrij.
    We gaan gewoon gestaag door :)

dutchboy vindt dit leuk.
  6. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

na veel hengelen met gewoon voer en alleen de laagste twee kreeg toch maar over
    gegaan op het grote voer. gisteren kreeg ik ook daar helaas alleen de laagsten
    eruit. ook op het account van mijn dochter was dit het geval. Helaas werkte de
    truck vlak voor de ringen en eventueel erop bij ons dus niet. vandaag had ik van de
    4 grote voer echter eindelijk 1 x geluk met een gouden vis en kreeg 4 gouden bananen.
    ben wel blij ermee maar ik vrees dat ik op die manier net als velen met een grijze bonenstaak
    blijft zitten. (scheelt wel een keertje extra klikken op de bonenstaak denk ik dan maar
    positief).

dutchboy vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan hoop ik dat je tot de laatste 5 minuten positief blijft. Ik geloof er niet in. Niet dat ik het voor mezelf opgegeven heb, maar er zal weer een grote groep zijn die de sieritems niet krijgt.
    En ik vind het jammer van het spel dat de vissen random komen. Natuurlijk leuk voor de spelers die er slecht in zijn. En die gun ik ook een kans. Maar de aardigheid van m'n best doen is er ondertussen behoorlijk af.
    Dus we krijgen random drops, random vissen, random prijzen. Het enige wat je dan kunt doen is blij zijn met wat je random krijgt. Volgens mij onderschat BP nog steeds hoe groot de groep is die bij een bonenstaak maar 1 doel heeft: deze gevuld krijgen. Wat je verder krijgt is dan mooi meegenomen, maar alleen de sieritems op de staak tellen.
    Het is fijn dat er nu spelers zijn met dubbele sieritems, maar de garantie dat je iedere 20 premiumvoer en 50 gewoon voer een random sieritem krijgt, had dit event er stukken leuker op gemaakt. En als de vissen dan ook nog iets meer volgens de regels was gegaan in plaats van "kansen", was dit event geslaagd geweest. Nu gaat het aantal teleurgestelde spelers alleen maar toenemen.

dutchboy, harm-jan70, Errim en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Boerke1000

Boerke1000 Gelegenheidsauteur

Dit schreef ik gisteren! Vanmorgen de wolkenrij gevuld. Mijn partner is niet zo gelukkig, die heeft alleen nog maar de beste vriendjes. Ze heeft wel al Gouden Bananen en veel geld binnengehaald, maar ja laten we eerlijk zijn de wolkenrij kunnen gebruiken is natuurlijk 't doel!

Laatste bewerkt: 3 Juli 2015
    dutchboy en Geertrui59 vinden dit leuk.
  9. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

ppfff, het 4 vijvermonster is binnen....:sleepy:

daisy17858, dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  10. Lieve

Lieve Halfgod

wil je wisselen voor beste vriendjes
    daar word ik boos van dan heb je eens een sieritem is het al wat je hebt en niet het ontbrekende grrrr
    hoe krijg je zo die wolkenrij vol
    en het tekstballontje sta ook ferm in de weg bij het spelen
    zal de tips weer moeten uitzetten

dutchboy vindt dit leuk.
  11. boemer49

boemer49 Oudgediende

nou nog steeds nada ....of beter gezegd niets had 4 primium voor dan zou je denken het is beter dan niets he ,
    haha ik vissen en wat denk je goed gegokt maar 1 goede vis en 3 anderen . dus helemaal niets moet ik weer 10 uur wachten om iets te kunnen oogsten , uit kleine stallen geen veertjes uit grote niet zelfs van de mammoet bomen niet ....
    nou geef mij maar een event met planten en molens draaien en di,s uit de grond ...jammer maar helaas..leonie..

dutchboy vindt dit leuk.
  12. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Net 8 keer mogen vissen... 1x de grootste, 4 kleintjes en 3 daarna.

Kreeg bij me grootste een dubbele Hengelpret. En 22.000 BD bij de ena kleinste.

We gaan vrolijk door, alles is meegenomen ;)

daisy17858, dutchboy, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. owl.

owl. Levende forumlegende

In de ochtend hapt de grootste vis toch ook toe, hihi... helaas bracht 'ie' het verkeerde sieritem mee :cry:
    Verder 2 myst. stal lyra, lentekrans, wac.

daisy17858, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

net 25x kunnen vissen waarvan 2x hengelpret gekregen moet nu nog 1 hebben op mijn ander account 24x kunnen vissen en raat eens daar nog niet 1 voor de bonenstaak ik heb steeds
    de de rondjes op elkaar en krijg daar alleen de laarste 2 vissen steeds snap er nix van er word gezegd hoe beter de rondjes op elkaar hoe beter de vis nou niet dus dat klopt niet haal het maar uit de f.a.o.

dutchboy vindt dit leuk.
  15. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hier 21x kunnen vissen, de ringen perfect op elkaar of fractie eraf zoals sommigen als tip hadden gegeven en ik krijg 1x de grootste, 1x de 1na grootste en werkelijk waar... de rest was allemaal de laagste vis.
    En nog steeds niet de 2 ontbrekende items pff.
    Ik dacht echt dat ik met 21x vissen wel wat grote vissen kon binnenhalen maar ook hier begint de moed nu iets te zakken waar ik normaal gesproken toch echt geen last van heb en ook de lust om te gaan vissen. ( prijzen waren 6000 ep, 2 sm en 6000 bd of zo ).

( En dan zegt tie ook nog : " Oeps iets beter oefenen". :cry:

dutchboy, cheers7 en bearke89 vinden dit leuk.
  16. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Al heel wat keren gehengeld maar ik vrees dat m'n wolkenrij leeg zal blijven...:eek:
    Ik kreeg net van een goudforel een premium lokaas pffff en deze pffff is deze keer niet van het warme zomerweer!! :p
    Maar ik blijf stug door hengelen hoor...het is verder een leuk event want ik kan m'n gewassen en dieren mooi op peil brengen en krijg in ruil daarvoor toch iets terug al zou ik graag de items voor m'n wolkenrij krijgen! :music:
    Maar goed ik kan nog 3 dagen hengelen ;)

dutchboy vindt dit leuk.
  17. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Ik begin nu stiekem ook wel heel erg te balen.
    Items vallen echt niet meer. En vang alleen nog maar kleine vissen :(

dutchboy vindt dit leuk.
  18. eeke-renske

eeke-renske Forumleerling

kan ik iemand blij maken met rubberwormen of lokveren? Ik geef graag cadeautjes weg aan mensen die ik er blij mee kan maken. Zelf wordt ik erg blij als ik lokveren krijg. Stuur me gerust een berichtje als ik je blij kan maken met een cadeautje

dutchboy vindt dit leuk.
  19. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

dat heb je mooi gezegt maar wat ik zo leest is dat er heel veel extra s zijn van het hengelen en de andere 2 heb ik nog niet als dubbel langs zien komen dus dat word denk ik nog weinig ruilen het word eerde huilen....

dutchboy en bearke89 vinden dit leuk.
  20. scania56

scania56 Forumbeginner

jes mijn wolkenrij gevuld dus collegas blijven vissen het kan wel en gewoon normaal gespeeld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.