Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Volkomen scheve verhouding veren : wormen. Inmiddels 116 wormen over en geen veer te bekennen, terwijl er al aardig wat stallen op de velden staan. Weer wat stallen er bij gezet en ook de mysterieuze stallen er maar op gezet in de hoop dat er meer veren komen. We zwoegen door, al is het veel te warm daar voor :)!

2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ben het met bijna iedereen hier eens. Als we weet ik hoeveel eventgewassen moesten zaaien dan kon ik zelf beslissen of ik een lege staak zou hebben, een volle staak of helemaal geen staak. Meestal ga ik dan voor een volle staak of geen staak. Daarom heb ik nu eigenlijk ook geen lege staken, alleen die van de bloemen, maar ja daar kunnen we echt niks aan doen.
    Heb nog 21 tickets maar de twee bloemen die ik nodig heb komen eigenlijk nooit voorbij :( Daarbij kun je zelf plannen met veel eventgewassen.

Op zich is het een heerlijk event, omdat het klopt dat je alleen maar krijgt, maar door die grijze staak zit er bij mij een negatief smaakje aan. Het paasevent vond ik dan leuker en die met de vleermuisjes. Zoveel een molending geven en dan krijg je een sieritem, op die manier weet je gewoon waar je aan toe bent. Nu is het een kans....

Voor de nacht heb ik 65 stallen op staan en op baha 12. Overdag zet ik iets meer stallen, op baha zijn dat er in totaal 23 stuks. Zojuist had ik 31 veren uit al mijn stallen. Ga zo hengelen in de hoop dat er wat moois uit komt.

Denk dat ik straks maar verder hengel, want mijn eerste vis was een gouden en wat kreeg ik: VIJVERMONSTER :inlove: Helemaal blij mee, heb nu 2 sieritems binnen haha.
    Maar gezien het een kans is, ga ik er niet van uit dat je een paar keer achter elkaar de hoofdprijs krijgt, dus over een uurtje weer even hengelen haha

5 min later weer gevist: gouden vis: 250.000EP

Laatste bewerkt: 1 Juli 2015
    twinkle12, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik persoonlijk vind het wel een x lekker zo'n relaxt event, had net veel late diensten dus ben wel blij dat ik me niet druk hoef te maken dit keer om gewassen en of de tijd juist wel of niet goed uitkomt :)
    De rest van de week ook erg druk, dochter neemt afscheid van de lagere school en nog een bbq in het verschiet dus weinig tijd om te farmen.

Op zich niet zo heel veel geluk met vissen, veelal de cirkels keurig op elkaar of een fractie ernaast maar de meeste vissen zijn de Elris of baars. Maar het duurt nog lekker lang dus ik heb wel hoop dat het goed komt :D

twinkle12, dutchboy, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Hier veren genoeg, alleen de wormen hebben er absoluut geen zin in:cry::mad: Kan ook beter net naast de binnenste cirkel klikken heb daar 2 goud forel en 3 regenboog uit :eek:

twinkle12, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nu 104 lokveer en maar 1 worm.

Dus alle stallen weg en nu allemaal rozen geplaatst. Ben benieuwd.
    Had al me hoge bomen steeds staan dus vind het maar vreemd.

Heb inmiddels 3 tiki bomen, niks boeiends eruit. Net 2 mysterie stallen, ben benieuwd wat daar uit komt.

Nog 4 WAC gekregen en 12.500 TEP.

En een sieritem, sticker en wolkenrij.

twinkle12, daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

vanochtend 4 GB, 250.000 TEP, 5 mysteriestallen en wat kleine dingen, nu maar hopen op een vogelbekstal!

twinkle12, dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  7. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik blijf het bijzonder vinden om te lezen dat de 1 om komt in de veren en de ander weer in de wormpjes. Vooral als ik lees dat men op zich hetzelfde op zijn boerderijtje heeft staan, echt raar dit event :music:
    Ik loop nu echt gelijk op met de wormen en veren, gister groot tekort aan veertjes en nu plots niet meer. Nu willen de wormen niet meer komen, zucht.... ( en niets veranderd sinds gister ).

twinkle12, daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Zo denk ik er dus ook over.Omdat ik nog steeds geen van de sieritems heb lukt het me niet blij te worden van prijzen als 4 GB 250.000 TEP en de 3x 48 uur knechten die ik al een paar keer gewonnen heb-.-. Hoe ondankbaar dat ook mag klinken:oops:
    Het event op zich is wel relaxed maar het risico op een grijze staak is ook wel behoorlijk aanwezig :cry:
    Het vissen lukt me steeds beter

twinkle12 en dutchboy vinden dit leuk.
  9. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Zullen we ruilen, ik de veren en jij de wormen :)!

10. graanboer

graanboer Forumbeginner

Het vissen gaat mij ook goed af, maar ik kan amper voer draaien...ik lees dat de meesten ook te weinig di's hebben. Ik mis dus vooral de veren en heb echt enorm veel hokken geplaatst. Hopelijk krijg ik ook mijn lege bonestaak vol...
    SUCCES allemaal!

11. BoerAnnelies

Zojuist een baars: 22.000BD en een gouden vis: 250.000TEG.
    Op zich gaat ie lekker :)

DarkDevilDude, twinkle12 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Het lijkt wel allemaal leuk maar die veren komen maar niet. Net nog wat lange stallen geplaatst dus langer wachten op di's...
    Zag er leuk uit maar ik vind het redelijk saai. Dus gaan we wat minder boeren en wat meer buiten doorbrengen... Gelukkig is het zéér mooi weer...
    Keukendeur

twinkle12, dutchboy en moontje68 vinden dit leuk.
  13. goldpit

goldpit Junior expert

Wel vreemd. Bij mij komen er bijna geen rubber wormen terwijl ik toch heel veel bomen heb staan. Al met al heb ik er nog geen 50 gehad. Lokaas genoeg.

14. CorinneB

CorinneB Forumkoning

ik krijg vrijwel geen lokveren. ondanks een heleboel rode en oranje stallen met lange looptijd en veel punten. Helaas gisteren wel die bonenstaak gescoord. De kans dat ik die vol krijg is niet groot, want verder scoor ik alleen kleine visjes. Kunnen we dat ding niet verkopen of inruilen na het event?

15. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

een beetje vreemd hoe het allemaal verdeeld zit....heb inmiddels al 3x hengelpret ,zijn wel veel ep's....maar ik heb toch liever de wolkenrij compleet....kijk niet graag tegen het grijs van de wolken....

16. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik ben de eerste om te ruilen :music:

17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

denk idd dat het volgende ruilevent interessant gaat worden met veel missende items in deze staak....

18. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Net 10x gevist met duurste voer.
    ring telkens geraakt (erop of net ernaast maar dat ze mekaar wel nog raken)
    2 regenboogforel en 8 baarsen pffff en nee geen sieritems
    Ik krijg ineens een parfumerie momentje:cry:

Inmiddels met bovenstaande erbij 31 keer kunnen vissen (duurste voer 1x goedkopere)
    en uit die 2 goudforel. 11 regenboogforel, 15 baarsen en 3 elris
    prijzen natuurlijk wolkenrij en sticker (die krijgen we beide als 1e)
    1 wac, 22.000 BD, 60.000 BD, 3 suzi turbomest en ja een vijvermonster

Laatste bewerkt: 1 Juli 2015
  19. BoerAnnelies

Die hengelpret mis ik nog als sieritem. Daar gaat mijn interesse zeker naar uit!

En het nadeel daarvan is dat als je er nog 1 mist en verder niks dubbel hebt, er veel te veel word gevraagd voor een sieritem als deze en je tot die tijd tegen een grijze staak aan blijft kijken :(.

Maar we houden hoop. Ik kan weer 2 voer maken, dus straks weer even vissen. Daarbij hebben we nog een aantal dagen.

20. mischou1

mischou1 Forumleerling

Hier ook, op de ring kleine vis, paar keer ernaast grote vis, klopt echt niet.
    Heb een veld vol met stallen maar de veertjes komen bijna niet.
    Vanmorgen 12 stallen klaar 5 veertjes gekregen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.