Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik vind het zo jammer dat ik telkens moet wachten op die drop items.
    Ik heb vandaag 14x gewoon aas kunnen maken, het gaat redelijk goed.:p
    Ik heb inmiddels de wolkenrij en het vijvermonster binnen.
    Voor de rest, lentekrans, wac, sv, bd, ep en 2 myst. stekjes ghibli, oh ja en een sticker.
    Ik heb bijna op alle velden stallen staan. Nu maar weer wachten tot morgen.:(

2. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik heb toch 3 mysterieuze stallen opgezet... Wie weet komt er een oranje, rode of roze stal uit die ik kan gebruiken (en ik heb gewoon te weinig geduld...:music:)

3. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Hier ook het zelfde verhaal. Nog niet eens een sticker kunnen scoren niet dat ik daar nu op te wachten zit want wat moet je daamee ?Kijk nooit in dat stickerboek.
    Misschien moet ik vanavond maar mijn vistent opzetten met zo'n klicker als ik beet heb. Het stomme is ik heb overal iets van opgezet bomen,stallen,gewas. De veren vliegen om mijn oren alleen die rubberworm heeft er géén zin ?

Laatste bewerkt: 30 Juni 2015
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Mooie prijzen hoor! Ik weer wachten tot morgenavond.

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hoe kom jij aan zoveel veren dan? Die dingen willen bij mij maar niet komen.
    Die wormen komen met vele tegelijk uit de grond, zal wel komen omdat wij buiten een badje hebben staan met een spingent kind er in, dan denken ze dat het regent (heb gisteren om 14.00uur anjers en spelt geoogst, vanmorgen artisjokken).

-ymked55-, twinkle12, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ach natuurlijk je hebt gelijk. Er zijn nog heel wat dagen over, dus ...het kan nog steeds. Positief blijven denken. Alleen, bij mij is de geluksfactor vaak ernstig afwezig.
    Nou ja, eerlijk gezegd heb ik toch al een aantal grijze staken. Dus 1 meer of minder maakt dan ook niet uit!:sleepy:xD

7. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Een badje staat al heel lang niet meer in de tuin. Lekker laten springen hoor dat kind geweldig. Ga hem morgen ook aanschaffen misschien kan ik mijn man van 65 zo gek krijgen dat die wurmen naar boven komen hihhihii. Maar goed waarschijnlijk heb ik er teveel stallen op staan en daar komt de lokveer uit !!! De gewone géén werkstallen plaatsen hoor. succes gr lonnie

-ymked55-, twinkle12 en dutchboy vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

gister 1x goudforel -staak
    vandaag alleen elris en baars bij 14 pogingen

nu 1poging 1x goudforel = 4GB
    daar word ik :D van
    nu sparen voor sier items

misschien bijten de dure vissen avonds ;)

Laatste bewerkt: 30 Juni 2015
  9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik denk dat ik er wel een beetje klaar mee ben. Best vaak gevist. Maar nog steeds geen sieritem binnen. De wolkenrij was er snel maar voor de rest is het niets. Ik hoop niet dat ze dezelfde fout maken als met het verjaardagsfeest

10. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

heb weer het monster binnen, weer misterystallen en 250.000 tep:D

-ymked55-, twinkle12, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Buuf je gaat toch niet bedoelen met weer het monster, dat je er meer hebt dan 1xD Mooie prijzen hoor, die tep is echt te gek als cadeau.

12. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook de vraag hoe je toch aan die veren komt?? ik heb al mijn hoge stallen er op staan die ik heb zoals roze paard,schaap,struisvogel enz. de wormen komen wel maar ja die veren heb je ook nodig toch?

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Uit iedere stal komt maximaal 1 drop. Dus die roze stallen zijn heel goed, maar als je daar je velden niet mee vol kunt zetten, toch verder gaan met andere stallen. Ik heb 29 mammoetbomen en verder op Farmerama alleen stallen en bomen in de hoekjes waar dat niet lukt.
    Ondertussen 4 stallen verwijderd en toch bomen bijgezet, want ik heb al 100 veren meer dan wormen.

14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

5 elrist; 6000 TEP. Hopen dat er morgen weer wat gouden vissen binnenkomen....

15. schaapje52

Coco, je zegt het wel leuk met maximaal 1 drop xD. Ik had 10 superstallen staan en 12 roze, rode en oranje stallen, totaal 22 en kreeg niet 1 veer, dus minimaal 0 drops.xD Maar kreeg wel uit het hele veld 20 wormenxD.

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Bij mij is dit ook echt niet het geval. Ik heb de open plek vol met enkele roze stallen, verder een paar rode en de rest oranje stallen. Op akkerland en ww heb ik elk 10 stallen staan en de rest gewone akkers zodat ik ook nog wat kan verbouwen. Baha heb ik ook een handje vol stallen staan. Heb daar bijna geen rode of oranje stallen, dus overdag zet ik er anacoda's en luiaarden op, die heb ik namelijk nog nodig. Maar bij mij komen die stomme veren echt super slecht de grond uit. De wormen komen me echt om de oren vliegen en Lonnie57, misschien wil je man je wel even helpen haha. Je weet nooit, misschien werkt het ;)

Blijft nog mijn vraag, wat jullie geheim is om zoveel veren te krijgen....

17. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik had vandag iets heel vreemds:
    ik klikte echt heel scheef, maar toch kreeg ik de beste vis mogelijk.
    Je blijft je (positief) verbazen in dit spel

18. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik had dat vanavond ook hoor, stond echt zeer verbaasd te kijken dat ik niet 1 veertje kreeg uit alleen maar rode en roze stallen. Toen ben ik es gaan kijken bij dat kleine groene driehoekje onderaan in het speelveld ( daar waar alles staat wat je krijgt aan drops e.d. ) en daar stonden de veertjes wel bij ;) Wellicht een foutje in het spel vanavond?

( Neemt niet weg dat ik errug weinig veertjes krijg pfff, bijna alles vol met stallen maar het blijft martelen )

19. boemer49

boemer49 Oudgediende

bij mij willen de wormen ook niet ,na 2 dagen 5x kunnen vissen nou als het zo blijft ga ik het opgeven denk ik ...heb op alle akkers bomen stallen en de ww vol met gewas zelfs comfortvelden geprobeerd nou die moet ik nog oogsten .
    haalt dat niets uit dan weet ik het ook niet meer .....
    maak niets uit geen wormen en geen veertjes ...:mad:>:(

20. schaapje52

Ach, het maakt mij niet zoveel uit hoor.

Ik vind het vissen super leuk en hoef eens een keertje geen 15.000 gewassen te zaaien. Normaal ben je die gewassen kwijt en krijg je cadeautjes. Je zaait je drie slag in het rondje. xD

Nu zet je stallen en bomen neer die je alleen maar hoeft te oogsten, meer niet. Dat doe ik al elke dag. Je mag nu zelfs je fruit en dieren en gewassen houden xD. Daaruit komen gratis wormen en veertje en daar kan je weer mee vissen. Dus krijg je alleen maar heel veel terug met heel weinig moeite, zelfs met de machineonderdelen heb ik nu al meer dan dat ik begon. Alle cadeautjes komen daar nog eens extra bovenop :music:Je hoort mij niet klagen hoor :D

-ymked55-, boemer49, twinkle12 en 12 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.