Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hmm, alles geoogst en ik kon maar liefs 6 voer maken. Deze gespeelt met de tips die op het forum staan, maar als ik de ringen niet op elkaar heb krijg ik de laagste vis binnen. De ringen op elkaar en ik kreeg een goude vis. Kreeg hiervoor 250.000EP. Op zich mooi, maar had erg graag een sieritem gekregen :(.
    Zien wat mijn stallen en buren vandaag nog meer doen. Hoop dat het hengelen wat beter gaat en dat de lokveren gedurende de dagen wel wat beter uit de grond komen. De wormen doen het goed en dat met een half veld baha gewassen en verder nog maar 1 akker gewassen en mijn XXL bomen staan overal.

twinkle12 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

wolkenrij vrij bij 1e keer
    vraag me af of je wel op de cirkel moet mikken
    goudforel gevangen tussen 2 cirkels 1e keer verder nog weinig geluk
    verder 90% elris

zal ff kijken of er een cursus is bij de LOI :D

twinkle12, daisy17858 en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
  3. -juditta93-

-juditta93- Actieve auteur

Ik had vandaag voor mijn gevoel meer lokveren dan gisteren bij de stallen. Mijn tip: oogst eerst ong. drie stallen en wacht tot de DI komen. Ik krijg gemiddeld 1 lokveer uit drie stallen. Ik weet niet of het bij iedereen zo werk maar ik heb het gevoel van wel.
    Verder valt het mij op dat ik bij Baharama veel minder DI krijg, zowel bij de stallen als de gewassen.

4. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

De wormen springen bij mij de grond uit, zeker vanwege de hitte en droogte. De veren willen niet komen, het is nu ook geen ruitijd voor de beesten :)! Had de bonenstaak gisteren bij de eerste vangst binnen, verder alleen maar kleine visjes. Vind het wel een relaxt event. Je hoeft er verder niets voor te investeren.

5. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Had een hoop stallen erbij gezet, maar de dropitems blijven mondjesmaat.
    Vandaag laat ik ze nog even staan, om vanavond nog 1x te oogsten, en dan ga ik over op mijn gewone boerderij.
    Het is een leuk event maar ik heb de wolkenrij, maar of ik al de sieritems krijg betwijfel ik, want de DI, is ver onder de maat.
    Een heel leuk event, en wat we winnen is ook leuk, maar een wolkenrij winnen en dat die grijs blijft is een beetje balen.
    Maar verder is hij erg leuk!

6. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

het vissen is zeer verschillend, de ene keer denk ik yes precies op de cirkel en kan krijg je de laagste of een na laagste vis.
    de andere keer totaal buiten de cirkel en krijg je de hoogste vis.
    zeer vreemd, het is dus puur geluk wat je krijgt.

7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb mijn eerste sieritem binnen :)
    Het maakt volgens mij idd niet uit hoe je nu precies de ringen hebt, het blijft een kans-spel, heb bijna altijd de ringen netjes op elkaar maar de vissen verschillen elke keer weer.

8. farmerstorjo

farmerstorjo Commandant van het forum

Dat is ook wat in de faq staat. Hoe beter de ringen elkaar dekken des te groter de kans op de betere vissoort.

Quote uit de faq:
    Na iedere poging krijg je afhankelijk van hoe de cirkels komen een bepaald soort vis. Hoe beter de cirkels op elkaar komen, hoe hoger de kans is dat je een beter soort vis krijgt.

9. valkenier

valkenier Levende forumlegende

Ik kijk het nog even aan anders gaat de hengel in de koffer,
    en gaat ik verder met een sleepnet:p

10. lizzy422

lizzy422 Forumleerling

gister 3x gevist met premium voer -> 2x op de ring,1x ernaast -> 3x baars gevangen
    vandaag 4x gevist met normaal voer -> 1x bijna raak, baars, 2x ernaast, baars en regenboog, 1x ver ernaast, goudforel!
    dus staak is binnen + 2 raadselbomen

11. yvonne1957

yvonne1957 Forumleerling

hoop dat het alle maal goed komt met de drop items ,want tot nog toe krijg ik maar heel weinig vaan alles en heb toch echt stallen extra erin gezet en geen werk stallen die heb ik er uit gehaald en heel veel bomen maar veren krijg ik maar heel weinig hoop dat dit nog veranderd
    wie heeft dit ook als ik vragen mag verder is het een leuk iets zo met dat vissen maar we moeten wel voer kunnen maken en voor de 1 heb je al 5 veren nodig en voor de andere 12 veren en die heb ik haast niet liever gezegt krijg je haast niet

12. breston18

breston18 Forumkenner

Vind het balen dat ik steeds bij support moet gaan vragen wat ik gewonnen heb, maar ja het is steeds ep of bd, en dat met het aantal drop items wat je krijgt is dat niet leuk meer.
    o_Ok klopt het niet met de ringen boven op elkaar hoe beter de vis, kreeg gewoon een baars uit de ringen boven op elkaar.

Vind het jammer, leek zo leuk te worden, maar ik stop ff met vissen

13. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Gek genoeg kan ik op mijn andere account steeds zien wat ik gewonnen heb, maar op dit account deden ze daar gister regelmatig stiekem over. Vannacht voor het naar bed gaan maar even een ticket gestuurd met de tijden waarop ik een leeg winstblaadje kreeg te zien, en vanmorgen vond ik een keurig overzicht in de mailbox waarop ik precies kon zien wat ik gisteren allemaal gewonnen had. Ik hoop voor de moderators dat ze het niet voor iedereen moeten doen, maar mijn dank is groot voor die nette afhandeling 8)

twinkle12, eevee60, RonSchoof en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Al twee keer het sieritem beste vriendjes binnen. Hoop dat de rest ook nog gaat komen. Lokveertjes komen niet zo hard uit de stallen. Ik voer de vissen maar met normaal aas. Kan ik in ieder geval vaker vissen. Wel een leuk event.

15. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hier het 1ste item binnen, de hengelpret dus daar ben ik heel blij mee. De rest wat ik kreeg was 4 WAC, 6 lentekrans, 2 SV, 2 SM een een paar raadselbomen en dat was het geloof ik. ( ook blij mee hoor!!! :) )
    Het vissen gaat best goed, heel vaak de ringen op elkaar maar het zegt echt helemaal niets, krijg geloof ik vaker de Elris of de Baars dan de regenboog- of goudforel.
    De drops gaan echt tergend langzaam, vooral de veertjes willen mijn kant niet op waaien ongeacht de vele stallen die ik heb staan.

We zien wel hoe het gaat, eerst maar es werken straks en wie weet als ik vanavond oogst er heel veel veertjes dwarrelen en wormpies kronkelen :D

Laatste bewerkt: 30 Juni 2015
    twinkle12, bearke89 en dutchboy vinden dit leuk.
  16. yvonne1957

yvonne1957 Forumleerling

vraagje : moet je speciaal stallen boven de honderd ep hebben staan? want vindt dat je maar weinig veren krijgt in totaal wormen wil nog wel maar veren dat wordt echt pfffffffff ok heb de bonenstaak al maar die heb ik dus bij twee keer vissen gekregen maar zet ook alles in zoals bloempot voor sneller werken van stallen en dingen voor planten hoop dat ik het red maar zie er een zwaar hoofd in met de veren
    als we die niet meer

17. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Voortaan vis ik nu alleen maar met de gewone aas.
    Zonet 2x gouden visje.

1x hengelpret en 1x beste vriendjes.
    Dus nog 1 te gaan.

18. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Bij mij net andersom, veren genoeg maar die wormen :( die willen niet echt komen, ga vannacht maar lange gewassen opzetten :) gaat het vast beter.

19. breston18

breston18 Forumkenner

Heb over support zeer zeker geen klagen, maar zie tot op heden nog niet wat ik krijg, en vind het zelf zeer lastig om voor ieder prijsje een ticket weg te doen.
    Vind het niet leuk spelen zo

20. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als het goed is moet de bug nu verholpen zijn en kan iedereen weer zien wat hij krijgt. Het is wel nodig even opnieuw in te loggen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.