Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Yvon61, dank voor de Tip! het werkt idd zo. heb nu het eerste item en de wolkenrij al binnen, nu de andere 2 nog.

dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zojuist 3 keer gehengeld met het goedkope voer. 1 keer de baars (nu 2 van de 4 binnen), 1 keer de regenboogvis en de laatste goud. Er kwam een pop-up dat ik 25.000TEP heb gekregen.

Het schiet niet echt op met het voer, maar ik had vandaag nog wat ganzen en kippen gezet. Daardoor toch weer veren gekregen :) Dus ik denk dat het echt een kans kans berekening is.

DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Domme is dat ik hier Ww vol met XXL bomen had staan en bos vol met bomen en ook baha 12 stallen rest xxl bomen en kreeg 68 wormen
    Terwijl ik op andere boerderij meer stallen had Bos wel vol met bomen en Ww aantal stallen en wat bomen gewone en xl (daar niet veel XXL bomen) en op baha meer stallen en mijn gebruikelijke bomen en daar 79 wormen
    Dus veel minder bomen en dan ook nog lagere waarde maar duurden wel langer (XXL 12 uur xl of gewone 18 of 20 uur) en dan krijg je daar gewoon 11 wormen meer ????
    Dan denk ik had ik misschien beter NIET de upgrade (XXL) eroverheen kunnen doen??

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  4. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Dat vissen gaat nog redelijk (voor mijn doen), echter vallen de drop items behoorlijk tegen.
    Ik heb de wolkenrij binnen gesleept, de rest van de visjes staat nog in de wacht.
    Van laag naar hoog : nog 3 - 2 - 1 - 1 nodig om in de prijzen te vallen, allemaal met het
    gewone lokaas gevangen.
    Hier krijg ik ook een pop-up te zien en geen prijs.

5. yvon61

yvon61 Forum-analist

Zo dat was het, heb de staak vol. Verder heel veel ep tep en nog veel meer. Heb wel gesmokkeld door voer te kopen maar had ook veel mazzel door veel gouden vissen te vangen. Allemaal met gewoon voer.
    Ga de farm morgen weer ombouwen naar normaal en wat ik dan nog vang is meegenomen.

6. Errim

Errim Regelmatige auteur

Wow dat heb je snel gedaan! Ik moet nog steeds mijn eerste gouden forel vangen hahaha

7. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Daar lijkt me geen lol aan om het spelletje zo te spelen,
    maar toch gefeliciteerd moet noch maar zien of ik de wolkenrij random bij elkaar vis.

8. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

En hoeveel heeft het je gekost? Als we het weten mogen :p.
    Gefeliciteerd, ik vis nog FF door.

9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hoeveel vissen heb je in totaal moeten vangen? Hier lukken de hoogste vissen niet zo.

10. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Hallo vissers , Ik had vanmorgen 60 rubber en 73 lokveer.
    Nu heb ik vanavond op de akker al mijn XXL bomen gezet, dan kan ik morgenochtend en morgenavond weer oosten.
    Daar kun je volgens mij de grootste oogst rubber mee binnen halen, en je hoeft alles niet steeds veranderen.
    Op het andere veld hoge stallen, en op de BAH, panda's en ook XXL bomen.
    Morgen kijken of de verhoudingen goed zijn, anders de bomen van de BAH veranderen in stallen.
    Het is een tip, misschien kunnen jullie hier ook iets mee.

Veel succes hgr, Seiny

dutchboy vindt dit leuk.
  11. yvon61

yvon61 Forum-analist

Heb ongeveer 110 vissen gevangen voor de staak vol was. Dus reken maar uit kerkdijk.

De tip voor de gouden vis is: knop van de muis ingedrukt houden als de ringen gaan bewegen, dan oefenen om de ring net een fractie boven de binnen ring te krijgen. Daar ving ik al die gouden mee. Dus niet precies in het midden maar net er boven.
    Ben ook goed met de kop van jut dus moet in je vingers zitten.

En copyshasta vond het een saai spel eigenlijk en kan nu vanavond weer verder met mijn eigen ding doen. Al dat wachten en niets kunnen doen, duurde me te lang.

12. spelboyke

spelboyke Oudgediende

De staak is compleet.
    Alles wat ik nu nog binnen haal is mooi meegenomen.

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt juist doen wat je zelf wilt, in afwachting van het aantal keren dat je dan kunt vissen. Je hebt het er over dat je voer gekocht hebt. De meeste spelers hebben ongeveer 10x gewoon voer kunnen maken, dus heb je er 100 gekocht. Lekker prijzig.
    o_Ok door zo'n aantal drops of voer te kopen?
    Mijn aantal machineonderdelen is alleen maar toegenomen, dus ik krijg meer machineonderdelen dan drops. Het kost me dus in geen geval gereedschapskisten. Verder zie ik wel hoever ik kom. Er is geen enkele garantie voor de sieritems, dus TG er in stoppen doe ik zeker niet.

14. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Iemand die goed is met Renzo had een tegenwaarde van 550 van elk DI nodig!
    Onhaalbaar dus voor iemand die ook al niet zo goed is met Renzo :wuerg: , lijkt mij.

-ymked55-, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben zeker niet goed met Renzo en dit lukt ook niet echt. Krijg veel lage vissen en als ik de ring er op heb krijg ik ook de laagste vissen. Dus het geeft volgens mij ook geen garantie als de ring goed is dat je dan ook een hogere vis of goudforel krijgt. Als dat wel zo is dan had ik dus 2 moeten krijgen. Ik had nu zelf mijn ring tegen de ring aangeplakt en nog kreeg ik de laagste vis. :oops: Ik ga voor het vijvermonster maar dat zie ik zelfs nog niet zo zitten dat dit gaat lukken, laat staan de andere sieritems en ook nog de staak. Maar ik geef niet op zal dat monster te pakken krijgen xD Maar ik vind het wel ontzettend leuk bedacht en als je beet hebt dan komt er een kanjer van een vis uit het water, schitterend!

_Jeanie_ en dutchboy vinden dit leuk.
  16. spelboyke

spelboyke Oudgediende

ik heb een pakketje lokveren van 4,99 gekocht verder niks

17. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik dacht laat ik eens proberen wat je hierboven schrijft, want ik heb tot nu toe met telkens op de ring 0 gouden forellen gescoord. En jawel hoor beide keren dat ik de ring er een fractie boven laat stoppen heb ik een gouden forel! Toeval of ...? :)

-ymked55-, dutchboy, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nee hoor, je hebt de slag te pakken. Top, veel succes verder.

-ymked55-, dutchboy en langeveentje vinden dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Schaapje gaat afsluiten en dromen over de visjes xD. Laat nog wat visjes zitten in het water voor mij morgenavond :)

-ymked55-, dutchboy en issymyaki vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

4 x baars en ik kreeg het sieritem :inlove:. Deze staat nu op schateiland. Helaas kon ik niet meer voer dan dit maken. Voor vannacht heb ik 1 akker volledig omgebouwd en vol gezet met stallen. Misschien dat ik dan morgen meer veren binnen krijg. We zullen zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.