Praatgroep Visje-tik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spelboyke

spelboyke Oudgediende

wolk en het eerst sieritem vijvermonster is binnen goed begin.

Laatste bewerkt: 29 Juni 2015
    BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  2. -hans1966-

-hans1966- Forumleerling

• flooden is niet toegestaan. Het gebruik van 1 of 2 smilies is voldoende
    Hoop toch niet dat deze boer gelijk gaat krijgen, wacht nog even af wat er gebeuren gaat. Maar gezien de drops bij de meeste boeren krijg ik toch een deja vu gevoel zeg maar xDxD *knip*

Grtz -hans1966-

dutchboy vindt dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het is echt heel leuk bedacht met het vissen. :music:

Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat er weinig aan di komt. Ik moet dus de hele week werken en met deze aantallen aan di wordt het erg weinig vissen :eek: voor mij. Ik zie wel wat ik binnen ga hengelen. Zit alleen geen sieritem bij de laagste vis, zelfs niet mijn vijvermonstertje :wuerg:. Lukt het niet met die ring, dan neem ik gewoon het super grote schepnet. xD

daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  4. Muoike-Tet

Muoike-Tet Forumleerling

ik ben vanmorgen wat te voorbarig geweest en heb alles geoogst nu blijven er vanmiddag nog wat stallen over voor de DI,s tot mijn verrassing krijg ik alleen rubberwormen en helemaal geen lokveer wat volgens mij
    net andersom is

dutchboy vindt dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

De rubberwormen komen uit de gewassen en bomen , de lokveren uit de stallen. Als je die nog niet geoogst hebt klopt dat dus.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. Muoike-Tet

Muoike-Tet Forumleerling

Ik heb vanmiddag geen boom geoogst wel allemaal stallen en kreeg toch rubberwormen en geen lokveer

dutchboy vindt dit leuk.
  7. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Bij mij kwam er een veer uit wijnduivenoogst.

dutchboy vindt dit leuk.
  8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Leuk idee voor een event! Heb de sticker en de staak al binnen met normaal voer. Wordt echt een gefaseerd spelen zo aangezien er weinig drops uit de grond komen, heb ik de komende dagen wat te doen.

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  9. yvon61

yvon61 Forum-analist

Had net de goudforel maar de pop-up liet niets zien? Heb de staak al maar verder................

dutchboy vindt dit leuk.
  10. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik denk dat het aantal dropitems zo laag lijkt, omdat we normaal gesproken bij events met 2 dropitems vaak beide items uit 1 veld kunnen krijgen; nu echter niet en krijg je dus de helft van wat je gewend bent te krijgen (als je je boerderij voor de helft met stallen en voor d ehelft met bomen en gewassen hebt gevuld).

11. yvon61

yvon61 Forum-analist

En toen weer een goudforel zonder pop-up, gelukkig bleek dat er 1 voor de staak te zijn geweest. Vervelend want als het wat anders zou zijn kan ik het niet controleren.
    Allemaal met het goedkope voer trouwens.

Tip: (niet van mij, maar werkt dus wel) Als de ringen gaan starten knop van muis indrukken en pas loslaten als je denkt..........yes nu. Heb er al aardig wat goudforellen uitgehaald, alleen jammer dat ik niet weet wat ik win, dus wacht nu maar tot morgen. Wel 2de item van staak binnen.

Heb de truc gevonden, alle ep, tep, sv, sm, etc opgeschreven, kijk elke keer en zie dat wat ik gekregen heb. Beetje erg omslachtig BP!

-ymked55-, BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  12. -juditta93-

-juditta93- Actieve auteur

Ik heb nu mijn tweede goudforel gevangen. Ik kreeg nu wel te zien wat mijn prijs was: 250.000 bahah ep. Wat wel grappig was dat ik eerst een melding kreeg dat ik 2 levels up was gegaan voor ik mijn prijs te zien kreeg. Nu maar wachten op de stallen, en op (hopelijk) Lokveertje van mijn lieve buren. Regenwormen komen bij mij de grond uit springen

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik had nog wat gewoon lokaas gemaakt en 3x kunnen vissen. 2x kwam de ring vlak voor de vaste ring en kreeg ik 2x een regenboogforel :inlove:.
    Ja, ja toen had schaapje echt beet hoor, de ring kaarsrecht op de andere ring, bingo xD toen kreeg ik een hout elris, de laagste vis :oops:. Daarna nog een keertje bingo en weer de laagste vis :oops: Ik zat er ook nog een keer heel ver vandaan en kreeg toen de brons baars, die had volgens mij de laagste vis moeten zijn.
    Maar daarmee wel 6.000 TEP gekregen en bij de regenboogforel de sticker en 2 bomen.xD

Omdat de bomen erg achter blijven bij de stallen heb ik een veldje aangelegd van 15 stuks met rozen. 1x 6 en 1x 9 rubberwormpjes. :D

14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb 2 regenboogforellen gevangen en heb niet het sieritem gekregen o_O Is dat normaal ? Ik zie ook niet wat ik krijg bij het vissen, krijg je eigenlijk wel iets ???

Ik heb al wel de vis gescoord waarbij je de staak krijgt, die staak heb ik wel gekregen.

Kortom ik begrijp er geen snars van...

15. enk52

Bij 2 regenboogforellen heb je als het goed is de sticker gekregen. Dat is het eerste item wat je daarbij krijgt.

Je krijgt iets uit een categorie als je het juiste aantal vissen hebt bereikt. Dan wordt er meteen een prijs geboekt.

dutchboy en snietje1 vinden dit leuk.
  16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oh, dank je Lea, was ik in de veronderstelling dat het een item was :oops: Sorry !

-ymked55-, omaatje75 en dutchboy vinden dit leuk.
  17. boemer49

boemer49 Oudgediende

sorry lieve mensen maar ik snap er weinig van tot heden ....nou ben ik al geen geluks visser of mepper [inde jaar markt ook niet].
    maar wat is nu het beste op alle akkers voor de helft gewas en de rest bomen en stallen ...
    ik had 54 wormen ...veertjes 82 en het viel me wel op dat er veel machine onderdelen mee kwamen...
    ik heb op alles stallen en bomen ...en op de ww voor de helft gewas ..??????

18. enk52

Geen sorry hoor, je kan het beter vragen als iets niet duidelijk is:)

snietje1 en dutchboy vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik had 41 wormen en 94 veertjes. Ik vind het nog moeilijk om te beslissen. De reuzenstallen zijn eraf, daar kortere stallen opgezet. Gewassen op grote velden heb ik het gevoel dat niet opschiet. De xxl bomen heb ik vanmiddag allemaal turbomest gegeven om ze vanavond nog een keer te kunnen oogsten. Hoeveel ik bij moet sturen wacht ik de eerste 24 uur maar eens af. Met grote velden en supermest moet er nog wel wat te corrigeren zijn.

-ymked55-, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  20. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Wow gefeliciteerd! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.