Praatgroep Vis-event 2.0 Verslaafd aan vissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat recept van de choco pan koeken bij welke ambacht hoort die eigenlijk? Wat kan je er precies mee? Ik kan het niet vinden. Zal er wel overheen kijken.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hoeft het recept niet aan te schaffen. Maar deze klacht was ook bij het originele event. De bakkers waren de chocoladesaus nodig en de jammakers voor de frambozensaus de langos van de bakker. Dus alleen spelers die echt geld gebruikten konden zelf het hele recept maken, want het ambachtsslot bij Renzo was er toen nog niet.
    Evengoed heb ik het recept altijd de moeite waard gevonden, ook voordat ik jammaker was.
    En nog is er dus een grote groep spelers (zoals Maad aangaf betreffende haarzelf), die het ambachtsslot niet hebben gehaald bij Renzo en nog steeds 1 van de level 40 ambachten hebben. Terwijl zij dus jaren geleden ook bij de groep hoorde die wel de chocoladepannenkoeken vrijgespeeld had. Heb je al die jaren het recept voor niets.
    Bakker. 6000 TEP
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik was vergeten gisteren extra stallen erop te zetten
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2016
    daisy17858, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. T-Elvira

    T-Elvira Forumleerling

    Ik wist niet dat je ook choco saus nodig had voor de pannenkoeken. Ik heb dus het recept juist vrijgespeeld, en wou net 2 euro aan bp geven voor de bakker... Tot er iemand zei, ja maar je hebt ook chocosaus nodig.
    Nou zit ik dus met een incompleet recept. Dit had wat mij betreft wel even duidelijk aangegeven mogen worden :(
    En wat ben ik BLIJ dat ik die 2 euro toch nog niet betaald heb nu!
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dank je wel Coco. Dan ga ik even neuzen bij de bakkerij.;)
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Die is wel de moeite waard
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik snap het even niet meer. Ik heb wel choco saus in de jamfabriek (gewonnen bij een Hongaars event), is die dan nodig voor de pannenkoeken of is dit weer een andere saus. Ik zal het recept niet hebben vrijgespeeld want de bakkerij zit op fase 5, dan had die toch tevoorschijn moeten komen.
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Net de 1e keer geoogst, en een opbrengst van 141 lokveren, 70 metalen schijfjes en 65 vishaakjes.
    Ik laat het lekker nog even in de voorraad staan.

    @schaapje52 : die chocosaus is inderdaad het ingredient dat in de chocoladepannekoeken gaat.
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is de chocosaus die je nodig bent, en waar je voorlopig dus iets meer aan kan verdienen. De chocopannenkoeken waren van hetzelfde Hongaarse event. Maar dan aan het eind, en je haalt wel vaker de eindstreep niet. Gelukkig maak je je daar nooit druk om, en kun je nu alsnog de chocopannenkoeken aanschaffen en gelijk gebruiken met de bakker in fase 5.
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mooi dat ik dan toen wel de choco saus heb gehaald xD, kan ik nu het recept erbij nemen. xD Klopt dat ik wel vaker de eindstreep niet haal en ik maak mij daar totaal niet druk om. Maar nu toch mooi even een geluk bij een ongeluk, ik heb de saus en jaren later het recept. :D Ik ga vissen voor het recept. :music:
     
  11. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik had rechts, op dat groene lijntje... maar kreeg een kreeft.
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zat ook op de groene lijn en ook een keertje ernaast en kreeg 2x een kreeft. Lekker eten hoor vanavond. :music:
     
    daisy17858, Daxter1966, katbla en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    2 keer premium net niet op perfect had 2 keer 2 octopus
    1 keer deluxe en 3 papegaaien
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ja die is nodig bij de pannenkoeken. Als je die maakt en op eet dan krijg je per pannenkoek 6000 tep. Het recept kan je vrij spelen in fase 3 van de bakkerij
     
    daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Zo ik heb de 2x bomen en 1x mysterie stallen pakket al binnen! :D

    Dan voor supervoer, wolkenrij compleet dus 750 punten... maar weet niet of ik dat ga halen.
     
    daisy17858, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Dat recept is ook niet te koop in de winkel, dus je bent verplicht om die chocosaus te kopen op de markt. Hoezo lekker gemaakt worden met een onvolledig recept.>:(
     
  17. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Kopen Jeanet
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    3 keer mogen vissen met premium voer, 2 keer kogelvis en 1 keer kreeft. De eerste en laatste keer waren hetzelfde en toch het verschil tussen een kreeft en kogelvis :(

    Begrijp nu dat je 2 vissen per keer krijgt, ik dacht dat je 2 keer mocht vissen per voer. Maar je mag 1 keer vissen en krijgt afhankelijk van je voer het aantal vissen.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  19. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik heb de eerste ronde 149 munten bij elkaar gesprokkeld. Had 2 x premium (Marlijn en Octopus) en 5 x deluxe (2x papegaai, 2x octupus en 1x kogel)
     
    daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    chocolade pannekoeken is fase 3
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.