Praatgroep Vis-event 2.0 Verslaafd aan vissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ga vanmiddag nog even bekijken wat het beste is om welke voer te maken en of het handig is om het recept aan te schaffen, ben nog in twijfel.

    De XXL bomen en baha zijn geoogst, op baha staat weer gember met water en mest. Op de andere velden, stallen, bomen, werkstallen en anjers. Na 14.00uur pas weer oogsten.
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het is gewijzigd en nog bedankt voor je opmerkzaamheid:D
     
  3. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Wat je punt 1 betreft: daar komt-ie..

    Je gaat ervan uit dat de kans op de vissen die je kunt winnen voor allen gelijk is. De ervaring leert dat dit niet of zelden het geval is. Kijk maar eens naar (de discussies over) de molen en de kans op de hoofdprijzen. Of aan de frequentie waarmee oranje paardenstallen opdoken zodat velen tenminste een tiental van die dingen hebben. Voor BP betekent willekeurig dat het één van de mogelijke resultaten geeft en dat het beste resultaat (veel) minder voorkomt dan de mindere.

    Het zou mij enorm verbazen dat de vangkansen gelijk zijn..
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2016
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Mooie tabel weer en duidelijk:) ben er blij mee.

    En ja het blijft altijd een gok maar je hoeft er niets extra's voor te doen.
    Dus ik ga er voor. Het liefst premium maar als de munten op zijn De luxe.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Helemaal met je eens. Dank. Ik had hier wel aan gedacht, en overwogen om de vangkans bij het duurste aas en de beste vangst bijvoorbeeld te zetten op
    1 (marlijn) : 2 (octopus) : 3 (kogelvis), maar ook dat is een gok. We weten de verhoudingen nog niet helaas. Ik ga wel turven, en dan zal ik mijn bevindingen hier nog eens neerzetten.
     
    daisy17858, BoerAnnelies en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Ik heb er weer zin in!
    Ik ben benieuwd welke drops er straks komen.

    Ik ga vooral sparen en vissen. Fijn dat het event in het weekend eindigt, dan kan ik dat op mijn gemak afronden.

    Succes en veel visplezier allemaal...
     
    farmermikkie, _Jeanie_ en eevee60 vinden dit leuk.
  7. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    bijna mogen we beginnen s6 allemaal.

    .
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  8. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Compliment voor de makers van de mooie achtergrond en succes voor iedereen die mee doet
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  9. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    nou de anjes stallen bomen geoost kan ik maar 2 de luxe lokaas maken ??? ben een beetje in de war pfff waar doen we het voor
     
  10. -edwin30-

    -edwin30- Commandant van het forum

    jammer dat de prijzen oude wolkerij zijn
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb alles geoogst, over 3 uur kan baha met gember en vanavond kunnen mijn XXL bomen weer.
    Heb nu 91 haken, 30 veren en 24 metalen schijven. Vind de veren behoorlijk tegenvallen uit een heel veld met stallen / werkstallen.

    Uit het veld anjers kreeg ik tussen de 30-35 haken, daar stonden ook een paar bomen, maar dat kwam er bovenop. Heb eerst de velden geoogst en daarna de bomen. Wat is nu wijs voor het voer???
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Hier hetzelfde, wacht maar even hoe het verder gaat en besluit dan wel wat voor haakjes ik maak. Hier enkele werkstallen en stallen en anjers en bahama ook met veel bomen en dieren, kreeg 142 haakjes, 23 dons en 50 schijfjes.
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ook alles geoogst en 2x met gewoon lokaas gevist om even weer te wennen met klikken en kreeg een kogelvis, bij 3 stuks 15 punten en een marlijn 25 punten. Dus al 25 punten binnen en nog 2 kogelvissen vangen en daar dan de 15 punten binnen. Ik vis met gewoon lokaas en kan altijd nog veranderen.

    Ik kreeg uit alles oogsten 48 lokveer- 28 metalen schijfjes - 43 vishaakjes

    Iedereen veel visplezier en op naar een zeer goede vangst. xD
     
    daisy17858, sproetje06, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    100 vishaak
    78 metalen schijf
    47 lokveer

    Gek, weinig veren zeg...

    Aghja, alles is gratis zeggen we dan maar. Ik heb mijn boerderijen niet omgebouwd. Baharama 2x velden vol bomen. Farmerama 3x velden vol stallen, werkstallen en de hoeken met bomen.

    Dus we zien het wel ;)

    Succes iedereen en have fun! :D
     
  15. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier 3 kunnen vissen met premium aas, score : 2 kreeften, 2 kogelvissen en 2 Marlijnen.
    En het stomme is... Ik heb me voor het eerst vergist in de begindatum van een event :(, ik dacht dat het morgen startte dus niks klaargezet gister, vanochtend gewoon alles geoogst en wilde beginnen met het ombouwen van de farm. Tot ik een post las van iemand die gisteren iedereen succes wenste voor vandaag.. SCHRIK......... :sleepy::wuerg:o_O
    Kan over de DI niet veel zeggen want een heleboel is nog niet klaar, heb enkel vanochtend snel velden volgezet met SM derop en de vishaakjes rolden er wel lekker uit moet ik zeggen. ( 48 over nu, 1 veertje en 0 schijfjes )
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. maad

    maad Forum prof

    Klopt het nu echt dat het pannekoeken recept uitverkocht is.
    Of snap ik het niet ;)
     
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik kreeg 77 haakjes ,47 dons en 54 schijfjes.
    Prima in verhouding .Ik beslis vanavond wel wat ik maak. Zit nu op de ipad en Puffin heeft altijd iets van vertraging .Renzo en het vissen lukt er niet zo op
     
    _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik weet niet meer precies hoeveel dropitems ik had, maar ik heb 4x de middelste aassoort kunnen maken. Hiermee 3x perfect gevist en 1x goed (0 x slecht).
    Uitkomst 3x perfect: 2x papagaaivis, 2x kogelvis en 2x merlijn
    Uitkomst 1x goed: 2x papagaaivis
    Inmiddels dus 2x25 + 1x12 = 62 punten binnen.

    En eenmaal de duurste aassoort gemaakt: daar kwamen 3 merlijnen uit! Dus 62 + 75 = 137 punten
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2016
    daisy17858, BoerAnnelies en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als er uitverkocht op staat heb je het recept reeds in je bezit:)
     
    maad vindt dit leuk.
  20. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Als je het recept al hebt, kan je het niet meer kopen. Dus misschien?

    Ben zelf al klaar, heb de luxe gekocht en veel 3x 25 gevist. Dus alles binnen behalve de pinky pie. Zie wel wat ik nog aan sieritems er uit haal. Had geen zin om dagen te wachten etc. Ben luie boerin eventjes.
     
    maad vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.