Praatgroep Vis-event 2.0 Verslaafd aan vissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik ben overal blij mee, maar bij welke ambacht hoort het recept?
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De bakkerij fase 3
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :inlove:
     
    DarkDevilDude, knoepertje en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. knoepertje

    knoepertje Oudgediende


    Ja Pogo stond boven maar heb hem weer niet .
    Bomen en stallen staan op het land.
    Hoop dat ik de zwaan krijg en de 4 bomen die ik nog niet heb .
    Duimen , duimen , duimen .
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Een heel leuk event, eerste wolkenrij had ik al. Tweede ook binnen gehaald en extra sieritems van de tweede rij om te ruilen hoop ik.
    Uit de stallen een ijsvogel, had ik nog niet. Uit de bomen een jeneverbes, had ik ook nog niet.
    Helaas stekjes Baha, geen nectarine of grapefruit, waar ik zo op gehoopt had.
    Mocht er iemand 1 van deze bomen willen ruilen voor een sieritem, hou ik me aanbevolen. :)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Uit de mstallen; 2 x vogelbekdier ,1 x oranje struisvogelbroedplaats en 1 gordeldier :inlove:.Het gordeldier blijft staan de rest gaat de schuur in.
    uit de farmstekjes: 2 x sorbus ,1 x sinaasapelboom xxl , 1 x aardbeiboom xxl:inlove:, 1 x den xxl en 1 x pijnboom xl o_O. De aardbei xxl is erg leuk
    uit de bahamastekjes 1 x mango xxl , 1 x zeedruif xxl, 2 x flamboyant xl -.-1 x lychee xxl en 1 x johannes broodboom xl.:eek:De lychee zeedruif en mango zijn prima bomen
    niets spectaculairs maar ook niet erg slecht
     
    DarkDevilDude, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Jammer , geen zwaan maar stallen die ik al tig... heb.
    Zelfde met de bomen , helemaal niets nieuw erbij.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  8. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    We hebben hier heel veel blikjes geduld!
    Weet jij hoeveel de ep waarde is van vissersdansje? Dan kan ik vast gaan neuzen welk item overeenkomt.
    En inderdaad als iemand nog iets over heeft....wij houden ons aanbevolen voor bij het volgende ruilevent.
    Stallen en stekjes staan op het land. Spannend!
    Hopen natuurlijk (samen met vele andere medeboertjes) op de zwaan, nectarine en grapefruit.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het vissersdansje is 1075 ep,s.'
    Het komt niet heel precies hoor .Ik hoop dat je succes hebt met je stallen en stekken
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat zoek je allemaal nog meer dan? Voor een soort gelijk gevend TEP sieritem kan ik ook wel wisselen!
     
  11. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Hoi Daxter1966,
    Dit is het geworden:
    Ikzelf: 3x pijnboom xxl, sorbus, duindoorn, mispel xl, ezel oranje, haan, struisvogel oranje, wasbeer en op Baha 2x flamboyant xl, sukade xl, kiwi xxl, achacha en jawel; de nectarine! Alleen de duindoorn en nectarine blijven staan, de rest de schuur in. Heb er genoeg van.

    Zoonlief: 2x pijnboom xxl, zwarte wilg, duindoorn, jap. esdoorn xxl, mispel xl, vis oranje, kikker, struisvogel oranje, duiventil en op Baha avocado xxl, kiwi xxl, cacao xxl, baobab en (hij had meer geluk) de nectarine én de grapefruit!

    Hallo BoerAnnelies,

    Voor mijzelf nog 'iets in het water' Deze geeft 2000 ep/tep. Zijn er items bekend die ongeveer net zo veel geven?
    Voor mijn zoon 'vissersdansje' (1075 ep/tep) en 'iets in het water'
    Deze hebben we niet kunnen halen het afgelopen event.

    Verder nog wel wat grijze staken waarvan items in de siertuin staan omdat ze niet compleet waren.
    Zal mij daar eens in moeten verdiepen en een lijstje maken van wat ik nog mis.
    Is er een overzicht van de 'staak'-items?
     
    DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik denk dat de jonglerende draak in de buurt zit van Iets in het water. Mocht Annelies de Iets in het water niet hebben, mag je volgend ruilevent ook bij mij aankloppen.
     
    DarkDevilDude en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Dank je farmermikkie! Heb het genoteerd.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.