Praatgroep Vis-event 2.0 Verslaafd aan vissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Jammer is dat he ? Ik kom ook 7 haakjes tekort.

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. Lieve

Lieve Halfgod

dit vind ik ballen koop ik nog twee haakjes om een visvoer te maken en oeps alles weg enkel de beer zit nog op de markt >:(

3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Pech zeg...

4. Lieve

Lieve Halfgod

Ja plus kan mijn rest muntjes ook niet meer inwisselen zet een domper op het event:cry:

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik vond dit een heel leuk event , ik kan niet wachten tot reeks 3 van visje tik komt

wima3102 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Zeer geslaagd event!
    En nu weer even afkicken van de computer tot morgenmiddag, dan mogen we weer griezelen. En dan dinsdag de start van het verjaardagsevent, we kunnen er weer heerlijk tegenaan :music:

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Ik zat al te twijfelen of ik het zou doen.
    Tegen mijn gevoel in toch de partydraaien genomen.
    8 susi supermest -- 4 susi turbomest -- 25 supermest --- 1 bruidsboeket en 1 ketelsmederij geel.
    En weer ging de Pogo vogelverschrikker mijn neus voorbij xD .
    Word er zo verdrietig van :cry:.

Borkie vindt dit leuk.
  8. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Op de valreep: nog een hengelpret, SV, SM, kc, en pinkypie's en sticker om sterren op te maken....

Ik ben heel blij met alles!!!:p
    Zo de stekjes en stallen erop...Hopen op iets leuks...

9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Net mijn siertuin en schateiland opnieuw ingericht. Ik heb er een hoop goede sieritems bijgekregen.Er staan geen vlaggen en eenzame verblijven meer in Nu de rest ombouwen .Morgen weer heerlijk griezelen en dan dinsdag het verjaardagsevent:inlove:. Ik ben erg benieuwd naar de faq. Voor mij persoonlijk was dit een zeer geslaagd event ,Nu ook de stallen en stekjes opzetten eens zien wat daar uitkomt

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Bij mij is het een grote rommel op de boerderij. Alles staat door elkaar. Ga eerst even orde scheppen.

Zeker zeer geslaagd event. Voor herhaling vatbaar. Op naar deel III. :music:

Ik heb als laatste vanochtend nog veel muntjes bij elkaar gevist. Daarna zitten rekenen en nog een rekenen om zoveel mogelijk te kunnen benutten. Ik heb 4 muntjes overgehouden.
    Als afscheid ook de sticker genomen, de vorige heb ik ook. xD

Borkie, BoerAnnelies en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ja voor mij mag er ook wel een deel 3 komen (tenminste als ze het zo houden) De 1ste keer moest je veel geluk hebben met vissen om alle 3 items te krijgen maar nu kun je zelf beslissen.....
    Heb alleen maar DeLuxe voer gemaakt dit opgespaard en in 2x opgevist alleen maar kogelvissen, octopus en marlijnen gehad. Alles uit de winkel gehaald (1e wolkenrij had ik al) en nog 2 extra items voor pirateneiland.

Borkie, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Visje tik items kunnen scoren dus 1 grijze staak minder. Maar weer 1 erbij (verslaafd aan vissen). Samen relaxen er ook bij dus hoop volgende vis-event de andere 2 te kunnen scoren. Stallen en stekjes genomen, coupon, supervoer, pp, supermest. Al met al redelijk tevreden. Op account zoon (ndvdschee) ongeveer hetzelfde maar nog geen items voor de nieuwe wolkenrij verslaafd aan vissen. Hij koos voor de gouden bananen, stallen, stekjes, coupon en alles wat hij nog kon kopen.
    Maar erger me nog steeds een beetje aan de lokveertjes die mager kwamen uit heel veel hoge stallen en werkplaatsen.
    Gaat wel weer over. Even in de 'zen-stand' en op naar de leuke vollemaan en hoop op een leuk verjaardag event!
    Straks de stallen en stekjes neerzetten en duimen voor dingen die we nog niet hebben (o.a. nectarine, grapefruit, zwaan), las dat sommigen geluk hiermee hadden dus hoopvol gestemd.

Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Voor dat wij vanmorgen weg gingen nog geoogst, gevist, buren cadeaus gedaan en mijn muntjes uitgegeven. Heb hengelpret, samen relaxen en iets in het water genomen. Vervolgens nog de SM en de coupon en toch de sticker genomen. Nog 17 muntjes over, waar ik niks mee kon. Kwan net te kort om de Pinkies nog te nemen, maar dat vond ik niet zo erg.

Dankzij dit event er een staak bij, een aantal nieuwe bomen en bomen waar ik erg blij mee ben, SV, SM, tickets, een recept, sterren en natuurlijk een staak en dan nog extra alle sieritems van de nieuwe staak en hengelpret en vijvermonster :inlove: Wat een top event was dit zeg.

Boerderij vanmorgen al half terug gebouwd, zo volledig terug zetten en dan morgen lekker volle maan!

Borkie vindt dit leuk.
  14. Daxter1966

Ik heb het vissersdansje en samen relaxen dubbel. Met een ruilevent wil ik die wel ruilen voor een qua ep,s vergelijkbaar sieritem

15. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Lekker relaxed event voor mij, heb de boerderij niet eens hoeven te verbouwen. Op de farm standaard allemaal (werk)stallen staan en de baha staat vol met bomen. Dus het ging allemaal vrij gelijk op. Heb alles (behalve de PPPs) gekocht + alle sieritems extra, incl die van het vorige deel. Uit de stekjes kwam niks bijzonders, de stallen weet ik niet meer want die stonden tussen de stallen die ik gekocht had (wat overigens wel een redelijk succes was). :D

16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Stond de Pogo 5x bovenin het rad dan?
    Ik was blij wanneer ik 2x in de week een keertje kon draaien, terwijl ik iedere dag 2x keek.
    Wanneer de Pogo niet bovenin staat, weet je natuurlijk ook zeker dat je die niet krijgt, en wanneer je wacht op een partydraaien event, is je kans op de topper nog net iets groter.

Uiteindelijk heb ik de hele winkel leeg gekocht. Meerdere sieritems uit de winkel gehaald en lokveren over ipv haakjes. Maar 6 stuks, dus ook niet echt de moeite. Voor mij een geslaagd event.

Borkie vindt dit leuk.
  17. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb 6 vijvermonsters binnengesleept vanochtend. Leuk, extra meegenomen! :D

Mooi event, we hebben veel plezier gehad! :D

18. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Hoi Daxter1966,
    Dank je dat is fijn. Voor mijzelf wil ik dan vissersdansje en voor mijn zoon samen relaxen.
    Zal even gaan kijken wat overeenkomt qua ep's. Dan contacten we als er een ruilevent is.
    o_Ok bedankt van mijn zoon.
    Groet, m.kreuning

19. Daxter1966

Komt voor elkaar , jammer dat we net een ruilevent gehad hebben . Misschien is er nog wel iemand op het forum die iets over heeft

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik vond het een super event:inlove:

Zelf kunnen kiezen heeft mijn voorkeur voor 100%
    Het enige minpuntje vond ik de voor mij onduidelijkheid welke ring ik moest hebben,
    die gele in het midden vond ik veel aantrekkelijker:oops:xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.