Praatgroep Vis-event 2.0 Verslaafd aan vissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piggys1234

piggys1234 Forumbeginner

Heeft er iemand voor mij nog een vishaakje? ik kom er 1 te kort. Alvast bedankt

2. Lieve

Lieve Halfgod

komt eraan

3. chantalhijman

chantalhijman Forumbeginner

Hallo, ik heb nog 7 lok voer nodig, wie oh wie kan mij helpen????? Dan kan ik de wolk compleet maken, heel graag hulp, ik stuur morgen een cadeau terug. Graag sturen aan: chantalhijman Gr. Chantal

4. dexie2015

dexie2015 Forumbeginner

Ik kan nog lokveren gebruiken. Ben een nieuwe boer en wil graag een keer vissen

5. Lieve

Lieve Halfgod

ja uit roze stallen kwam ook niet veel merk ik nu een roze koe en paard en 1 veertje is wel heel weinig vind ik

6. piggys1234

piggys1234 Forumbeginner

Dank je wel :inlove::inlove::inlove:

7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Heb uit de hengelsportwinkel nog de stallen en stekjes, het recept en sieritem Iets in het water gekocht. Zie morgen wel wat er uit de stallen en stekjes komt... nu eerst werken. Succes nog ff met vissen allemaal! :D

Lokveertje onderweg buurvrouw!xD

Laatst bewerkt door moderator: 24 Januari 2016
  8. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hehe, helemaal uitgespeeld. 2 complete wolkenrijen moeten hengelen en de complete winkel leeg gevist.
    Net op de valreep dus niet achter het net gevist :)
    Had zelfs nog genoeg muntjes over om hengelpret en iets in het water extra te kopen om in de toekomst te gebruiken bij het ruil event.
    Voor mij compleet geslaagd deze viswedstrijd.

eevee60, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  9. channiebanie

channiebanie Forumleerling

Hoi, wie oh wie kan mij 1 metaal sch sturen? heel graag, b.v. dank: channiebanie gr channie

10. fairie

fairie Commandant van het forum

Wie nog iets nodig heeft kan een berichtje sturen naar Ben_sonic1985. Van dat account zijn er nog 7 weg te geven. Deze account wordt alleen gebruikt om spelers aan de laatste DI te helpen.

Borkie vindt dit leuk.
  11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Geprobeerd je uit te nodigen als nieuwe buur maar je zit vol

12. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die genoeg lokveertjes hebben. Ik heb heel mijn boerderij omgebouwd met stallen en werkplaatsen en toch kreeg ik er haast geen lokveertjes uit. Metalen sch 29 over, vishaakjes 549. Niets gehaald, de vorige quest lukte mij ook niet... Brute pech zeker.

13. neva1

neva1 Forumkenner

okee mijn event zit erop, heel de winkel leeg....en mijn munten ook wat een fijn event was dit.!!

farmermikkie vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Mocht iemand nog 1 lokveertje kunnen missen? Dan kan ik misschien net die ene octopus/kogelvis eruit hengelen. Die rijtjes zitten bijna vol.
    En daarmee een extra sieritem scoren voor beginnende boertjes.

Zelf heb ik geen kadootjes meer te versturen, ook niet op de andere accounts :oops:

15. Lieve

Lieve Halfgod

is verstuurd succes om rij vol te krijgen ;)

farmermikkie vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Top, dank je wel hoor! o_Ok namens het andere boertje :)

Oh, er kwamen er al 2 binnenvliegen. Dus als je nog niet verstuurd hebt...

Gelukt: een octopus :music:

eevee60 vindt dit leuk.
  17. veroniquek

veroniquek Forumleerling

wie kan er nog een lokveertje missen??

18. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Heeft er nog iemand een haakje voor mij?

Ik ben al voorzienxD

19. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Helaas ondanks alle hulp 8 punten tekort voor de wolkenrij. Wel veel andere prijzen binnen gehengeld, dus toch blij met dit event. Nu gaan kijken wat er uit de stallen en stekjes komt.

20. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb een extra samen relaxen en een dansje binnengehaald :). Oh ja de sticker ook, nog 6 punten over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.