Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik vind het ook leuk het neemt wel wat te veel tijd. drops genoeg (voorlopig). nu volop aan de gewassen.

marliza1, _Jeanie_, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. rikmark

rikmark Forum freak

Vandaag erg weinig tijd gehad dus ik heb maar een voorraadje gewassen gemaakt. Morgen ga ik me maar weer eens wagen aan het doolhof.
    Was wel van plan om een schep mee te nemen .... als ik er niet uit kom graaf ik me er wel uit en ondertussen neem ik al die schatten mee. :pxD

Susannamaria, marliza1, _Jeanie_ en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier 21 spelletjes, daarvan moet ik er nog 10 spelen. Maar vind het een vervelende minigame dus morgen eens moed verzamelen. DI komen redelijk goed uit de grond

marliza1, _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

14 keer gespeeld. ene keer snel de schatten en weg gevonden de andere keer zie ik de weg echt niet

marliza1, _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ach..tis hier ook een puinhoop hoor....als er ander verkeer was is alles al onderuit gegaan....:wuerg:....doe ook maar wat...dacht dat ik het snapte maar niet dus.......:sleepy:.....hou wel van een uitdaging en vind dit zelfs een manier van af-reageren....-.-....truste...zucht..

Laatste bewerkt: 25 Oktober 2018
    marliza1, _Jeanie_, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. marknicole

marknicole Forum-overlever

Ik heb hem door.Wat het nog niet makkenlijk maakt.Is een nieuw soort mens erger je niet,en zeer tijd rovend.

7. clowntje92

clowntje92 Forumbeginner

Het lijkt op het reallife spel betoverende doolhof...…..heel veel als kind gespeeld, goed vooruit kijken wat er gebeurd als je iets erin schuift...…..wel moeilijk

marliza1 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  8. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Dankzij de goede tips ga ik het nog leuk vinden !

marliza1 vindt dit leuk.
  9. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Nou ik doe ook maar wat:p duurt idd ff voor ik het door had

marliza1 vindt dit leuk.
  10. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb 23x gespeeld, ben beland bij nr 11. Nog steeds is mijn tactiek om geen tactiek te hebben :music:. Ik rommel maar wat en na meestal een paar keer schuiven kan ik een schat ophalen. Tuurlijk kijk ik wel een beetje hoe de paden komen te liggen na het schuiven maar even zo vaak gaat dat niet zoals ik gedacht had haha. Ik persoonlijk hou niet zo van de mini games en deze komt al helemaal niet in de top voor :). Maar we gaan lustig door, die wolkenrij ga ik makkelijk binnenhalen.

herma1234 en marliza1 vinden dit leuk.
  11. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Ik vind het nu echt een heel leuk spel, soms heb ik het zo en soms zit ik te veel te rommelen en dan raak ik van het padje af. :p
    Gelukkig mag je er net zo lang over doen tot je alles hebt. Hoe heet dit spel als ik online wil oefenen?

marliza1 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb nu 19 x gespeeld en wacht op gewas . Bij de 3e x de minigame gespeeld te hebben , kreeg ik door hoe het moest:music: . Dus gaat het nu best snel 8).
    Maar toch vind ik de minigame een aanfluiting -.-. Dit heeft niets maar ook niets met een boerderijspel te maken:wuerg: .

13. marliza1

marliza1 Forum prof

Hier 20 keer gespeeld maar de drops laten me in de steek. Lees net dat we zo ook nog kunnen gaan fokken.

14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb nu 34x gespeeld. Wordt er een kei in

rikmark, herma1234 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Hier op 33 en de drops zijn opperdepop:music:

farmermikkie vindt dit leuk.
  16. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Ik kijk uit naar het einde van dit event, minigame is tijdrovend en vervelend.

farmermikkie, harm-jan70 en simmeke54 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb het niet begrepen en ook niet na het meerdere keren bekijken van het filmpje ik heb het eerst spel geprobeerd te spelen maar het lijkt als of het in een loop belandt en heb die ook nog niet na een half uur uit kunnen spelen Dus overweeg ik nu maar om deze game af te breken ook was voor mij de tegenvaller dat er nu 55 games gedaan moeten worden in plaats van de 25 waar ik vanuit was gegaan ik ga dan maar verder met VM en dan zie ik wel weer verder
    Deze min game is te ingewikkeld voor mij

simmeke54 vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Sintra het doolhof heeft 5 rijen en 5 kolommen . De 2e en 4e rij en kolom kun je schuiven . Elke x dat je het poppetje verplaatst moet je weer schuiven . Het is de kunst om zo te schuiven dat het zo min mogelijk zetten kost .Dus moet je goed naar de richtingen van de blokjes kijken.

19. diditje

diditje Junior expert

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    ik begrijp niets van de mysterieuze doolhof, nog hoe je het moet spelen

Laatst bewerkt door moderator: 26 Oktober 2018
    boemer49 vindt dit leuk.
  20. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.