Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Dacht een boerderij spel gekozen te hebben lang geleden en nu zit ik in een doolhof te klooien.
    Misschien dat ik maar voortijdig moet afhaken de ergernis dreigt groter te worden als het plezier.
     
    riekje111, boermars, flater en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    ff doorzetten. Ik heb nu op twee accounts een game gespeeld en de eerste keer snapte ik er ook niets van en was ik 10 minuten bezig. Na het tweede spelletje is het me helemaal duidelijk en duurde het nog geen twee minuten. Je moet er ff de kijk op krijgen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. boer59

    boer59 Actieve auteur

    waarom kan geen mest terug pakken ben ze wel kwijt en kan ook niet kopen mag er wel 1600 hebben
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Jammer dat dit niet voor iedereen plezier oplevert...:) maar ik zou zeggen, probeer het gewoon. Misschien dat je na een paar pogingen het in de gaten krijgt.
    Broodje meenemen dan maar...:p en de volgende keer gaat het vast sneller!;)
     
    Huhmmie38, bjorke-annika en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Lekker uit het doolhof blijven Leo xD... veels te gevaarlijk voor Boeren en Boerinnen ...

    [​IMG]

    En gewoon je eigen ding blijven doen :inlove:
     
    Batsheba, leni1955, simmeke54 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zet lunch pakketje klaar voor -mikmak-
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Had Hofje ook xD ...was ietsie sneller zo bijna 10 minuten ...xD...en nee vind er geen ene bal aan -.-
    bijna 30.000 gewas moeten zaaien om dan zo ene achterlijk spelletje te gaan moeten spelen ...:(
     
    Borkie, Batsheba, simmeke54 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Dank je wel voor de extra uitleg... ik ga het op een slapende boerderij nog een keer proberen.. dit klinkt me al iets makkelijker in de oren.

    Edit: Inmiddels heb ik op mijn kleine boerderijen ook het doolhof betreden en inderdaad. het is niet zo moeilijk als het klinkt. het enige waar je naar moet kijken is dat het pad van je poppetje aansluit op een van de paden van de tegel waar de beloning ligt. Ik ben er nu 3 x binnen een minuut weer uit.. Ik ga er mee door
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2018
    boermars en Borkie vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Speciaal voor jou :music: en al die andere boertjes die dat doolhof maar ingewikkeld vinden, hier een link van het filmpje van de duitse faq, met ingesproken uitleg. Wel in het Duits natuurlijk, maar zelfs als je slecht Duits spreekt, denk ik dat het toch nog wat duidelijker wordt. Ik heb het hierdoor nu helemaal door.

     
    boermars, jolanda13, Boeretrien1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik sta rechts boven bij het vakje en daar naast met die pijlen en er gebeurt niks
    wil er gewoon uit
    was dit een echt bord spel gooide ik het weg
     
    riekje111, rikmark, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je moet er naast gaan staan met dat extra vakje wat je krijgt en dan de hele rij wegduwen. Dan valt er een stukje af en daarmee kun je weer een andere rij wegduwen (als er maar een pijltje staat). De kunst is om dat zo te doen dat er een pad ontstaat, eerst naar de oplichtende schat(ten) en dan naar de uitgang.
     
    rikmark, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  12. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    bedankt!!! nu word het een stuk duidelijker....:inlove:
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    dank je wel het is nu een stuk duidelijker
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als je jezelf eruit schuift
    Ja dat kan echt
    Dan gaat je poppetje op de plek staan van het stukje dat je het laatste erin schoof.
    Kan ook nog een tactiek zijn:music:
     
    Borkie, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Misschien moet je eerst even teruglopen naar de schat? Daarna kun je er pas uit.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja je moet wel de schat(ten) meenemen inderdaad. De schatten die je mee moet nemen zijn verlicht, de andere schatten (die grijze) zijn nep en kun je links laten liggen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou veel geluk ermee Miekje ik wacht met smart hihii
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    staat op de fansite tineke gisteravond al
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hoera dankzij het filmpje snap ik het. Dacht dat je steeds een nieuwe rij kreeg, maar het schuift allemaal een vakje op..
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dankzij het Duitse filmpje is alles wel een en ander meer duidelijk. Thx farmermikkie ;)
    Zeker met die nep dingen dat had ik niet door xD Dacht al waarom gaan slotjes niet open xD
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.