Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reeoog

    reeoog Forumleerling

    waar blijven de te planten artikelen zie ze niet in de vooraadschuur??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Wat een waardeloos rot mini spelletje, was ik bij de uitgang moet je perse eerst op dat blinkende item gaan staan voordat je je beloning krijgt -.-
     
    tinus138 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    443 dropjes en niet helemaal perfect voorbereid, dus ben dik tevreden:music: nu eerst maar eens kijken wat ik verder moet doen... de eventgewassen staan op het veld met alles erop en eraan:p

    Heb je na twee uur wel opnieuw ingelogd of je spel ververst?;)
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  4. rikmark

    rikmark Forum freak

    343 drops.

    Ik heb 1 x gespeeld en er zowaar uit gekomen :p onderweg nog wel de schatten gezocht maar zie die nergens meer terug komen.
    Iemand al enig idee waar die zijn?
     
    bjorke-annika en Borkie vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    De planten /zaadjes zijn alleen op je * gewone boerderij * :)
    dus niet op volle maan veld of bama ;)

    Zat hier al helemaal vast in die Doolhof :wuerg:...Dus neee deze gaat Hofje niet spelen ..xD
     
    harm-jan70 en Borkie vinden dit leuk.
  6. reeoog

    reeoog Forumleerling

    ik heb helemaal geen 5 starterplanten gekregen. lieve groetjes
     
    Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    lees mijn berichtje boven jouw ...:)

    dit dus :

    De planten /zaadjes zijn alleen op je * gewone boerderij * :)
    dus niet op volle maan veld of bama ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ben gek op een doolhof8) vind het erg leuk. Het is eigenlijk net als de buizenspelletjes... een goede weg aanleggen waar je langs kunt. Nu was er maar 1 item onderweg op te halen, dus dat vond ik makkelijk. Zal straks wel wat meer gepuzzel worden om alle items onderweg op te pikken:wuerg:xD
     
    rikmark, farmermikkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    er is een van de afbeeldingske op het doolhof dat precies verlicht is dat moet je eerst halen en dan naar uitgang
    en dan heb je de schat gevonden
    Heb ook de proef gespeeld, valt feitelijk nog mee, alleen moet je goed zien welke stukken je uitduwt want die moet je eerst terug gebruiken
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ik vindt die mini game maar moeilijk
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  11. bowie1980

    bowie1980 Gevorderde

    snap er de ballen van...……...sla maar over vrees ik
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gestart met 457 dropjes. Straks eens kijken of ik een beetje goed door het doolhof kom, zal voor de zekerheid een bolletje wol meenemen, dan kan ik altijd weer terug naar het begin xD
     
  13. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    en ik dus ook niet.. Ik zit nu al 10 minuten te puzzelen, filmpje in de faq nog een keer kijken, opnieuw puzzelen.. Ik kap er mee. dit gaat mijn deur voorbij. Ik ben hier te dom voor
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. katbla

    katbla Forum freak

    ik ook, zat daar maar wat te prutsen ...:oops: duurde even voor dat ik eruit was
    gestart met 550 di.......
    voor degene die het nog niet weten- het sieritem (Vleermuispost) dat in het extra doodskist zat geeft per "oogst" 10 dropitems en is 5 keer te oogsten, een leuk extraatje dus :p
    succes boertjes en aub niet verdwalen...:eek:
     
    rikmark, Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  15. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    vraagje... ik heb 1 beloning opgepikt op een of andere manier.. geen idee hoe.. De slotjes geven aan dat er dus nog veel meer beloningen zijn die ik op kan pikken. Hoe dan. Als ik een keertje zo ver kom dat ik op een tegel kan stappen waar iets ligt, gebeurt er niks.. het enige wat het spel tegen me zegt is: ga nu naar de uitgang.. dus voor die paar schroeven (of spijkers, weet ik het) moet ik dat veld door stappen, waar ik echt echt geen jota van snap? o_Ok niet na het al 4 keer bekijken van de video en ook niet na het leen van miekjes uitleg.. Ik snap er gewoon echt niks van deze keer.. Miekje zegt... Als je een schat hebt opgehaald, ga je naar de volgende schat.. huh??? hoe??? Ik wil met alle liefde heel veel kweken, maar dan moet ik wel zien wat ik moet doen..
     
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Bedankt voor de tip:) had die kist helemaal nog niet geopendo_O
     
    rikmark, Borkie, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik denk dat ik het nu begrijp, heb de filmpjes nog eens bekeken. Ik heb de uitleg verkeerd begrepen, dacht dat we alle schatten in een keer moesten oppikken, elke beurt weer.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. nellie-64

    nellie-64 Forumleerling

    Stop er mee, wat een stomme mini games, hoe verzinnen ze het bij BP, mijn lol in farmen word steeds minder
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. mmans

    mmans Forum-hertog


    Hoi hoi, in het eerste game zit maar 1 extra beloning. De rest van de plaatjes is nep (grafzerken/doodshoofden enzo). Bij volgende games gaan er meer slotjes linksboven open en mag je meer beloningen/schatten oprapen.
    Je mag er zolang over doen als je wilt. Je kunt weer terug. Je kijkt waar je naartoe wil en of je iets hebt aan het stukje dat je hebt gekregen. Het gaat dan eigenlijk niet om het stukje, maar om de rij/kolom waar je het plaatst. Die schuift namelijk 1 plekje door en moet er dan voor zorgen, dat je weer verder kunt lopen. Je kunt iedere keer zien, tot waar je mannetje KAN lopen, maar je mag hem neerzetten waar je wilt. Zorg eerst, dat je naar die schat kunt. Dat mag in 1 stap maar ook in 100 stappen. Iedere keer als je je mannetje verplaatst, krijg je het laatst "afgevallen" stukje om weer ergens anders aan te leggen. Maak een pad naar de schat en plaats het mannetje op de schat. En zorg daarna dat je een pad naar de uitgang krijgt. Als je rechtsboven staat is deze opdracht geslaagd. Als je iets bent vergeten, kun je ook weer (over een pad) teruglopen.

    Ik hoop, dat je hier iets aan hebt. Ieder spelletje kost een lantaarn, ook al heb je binnen het spelletje 100 stapjes nodig!! Suc6 :)
     
    boermars, Huhmmie38, kakelot69 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ja hoor....14 minuten later ben ik uit het doolhof.......:wuerg:...zo heb ik wel 3 weken nodig denk ik
     
    rikmark, leni1955, bjorke-annika en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.